İyi okumalaaaarrrr😻😻
Elindeki kalemi çevirmeye bırakarak kapıyı çarparak giren sınıf arkadaşına bakmıştın.
"Harumi dayak yiyor gençler! Arka bahçede" sevgilinin adını duyduğunda hızlıca yerinden kalkmış ve sınıftan çıkmıştın.
Arka bahçeye çıkmış ve topluluğu yararak erkek arkadaşının kandan gözükmeyen suratını görmüştün. Üzerinde ise yara almamış Megumi vardı.
Megumi ile birkaç kez konuşmuşluğunuz olmuştu ancak onu daima sessiz biri olarak bilirdin. Böyle bir şeyi neden yapmıştı.
"Saçmalama ve onu rahat bırak!" Bağırmış ve aralarına girmiştin. Ne hakla ona vururdu.
"Asıl sen saçmalama ve ondan ayrıl!" Megumi ise bağırmadan konuşmuş ve siyah saçlarını geriye atmıştı. Koyu mavi gözleri ise inatla erkek arkadaşına bakıyordu. Ona neydi?
"Sanane ya!" Bağırmış ve yerde yatan erkek arkadaşının yanına çökmüştün. Yara almayan tek noktası bile yoktu. Megumi ise sen çöker çökmez kolundan tutmuş ve kendine çekmişti.
"Seni aldattığını göremiyor musun ya? Hemde eski kız arkadaşıyla! Göz göre göre çıkmaya devam ediyorsun!" Megumi yüzüne doğru fısıldamış ve kolunu bırakmamıştı. Şuan ondan korkuyordun ancak kendini ezdiremezdin.
Titreyen dudaklarını durdurmuş ve sonunda konuşmuştun.
"Bunu senden daha iyi biliyorum Megumi! Şimdi kolumu bırak!" Sende onun gibi fısıldamış ve parmakları gevşedikten sonra hızlıca kalabalıktan uzaklaşmıştın.
Şu koca dünyada seni seven tek biri kişi bile yoktu. Sana katlanamazlardı. Sebebi neydi sende bilmiyordun ancak bu doğduğun andan itibaren böyleydi.
Ancak Harumi ile ilk kez sevildiğini hissettmiştin. Sana seni sevdiğini söylüyor, özel günleri atlamıyordu. Lakin onu, seni aldatırken yakaladığında sesini bile çıkarmamıştın. Çünkü biliyordun o da giderse tekrar yalnız kalacaktın.
...
Son kasayı eline aldığında yarı zamanlı çalıştığın marketin kapısı açılmıştı. Umursamadan sütleri yerleştirmeye başladığında patronun sana seslenmiş ve kasaya bakmanı söylemişti . Oflayarak kalkmış ve kasaya geçmiştin.
Birkaç dakika sonra ayak sesleri yaklaştığında kafanı kaldırmış ve bir çift koyu mavi göz karşılaşmıştın. Gözlerini indirmiş ve Megumi'nin aldığı iki çikolatayı kasadan geçirerek fiyatı söylemiştin. O ise sessizce parayı ödemiş ve karşında beklemeye başlamıştı .
"Başka bir şey var mı?" Formalite gereği soru sormuş ve ona bakmayı sürdürmüştün.
"Bu...senin için" Megumi aldığı çikolatalardan birini sana uzatmıştı. Muzlu çikolata ile bakışırken suratını buruşturmuş ve kafanı çevirmiştin.
"Muzlu sevmem" göz ucuyla ona baktığında dudağının kenarı yükselmişti, belki de sen öyle sanmıştın.
"Ben de" ne yani o yüzden mi sana vermişti? Muzlu olduğu için mi? Kendisi sevmediği için?
"Eee...bekleyecek misin böyle?" Ona bakmadan fişi uzatmış ve arkandaki sandalyeye oturmuştun.
"Benden daha mı iyi?" Neyden bahsediyordu? Ona anlamaz bakışlar attığında derin bir nefes almış ve avuçlarını kasaya koyarak yüzüne eğilmişti. Yakın temastan ötürü biraz uzaklaşmış ve kaşlarını çatmıştın. Şuan kendinde değil miydi?
"Neyden bahsediyorsun? Kim senden daha mı iyi?" Yavaşça fısıldadığında önce dudaklarına sonra gözlerine bakmıştı. Adem elması oynamış ve saniyesinde seni kolundan tuttuğu gibi marketin dışına sürüklemişti. Arka sokağa girdiğinizde durmuş ve sana dönmüştü.
"Harumi benden daha mı iyi? Seni bende sevebilirim, sana daha iyi hediyeler alabilirim. Bunu bir başkası da yapabilir" Sakince konuştuğunda şaşırmıştın. Neden şimdi bunu konuyu açmıştı?
"Hayır Megumi, bizim ilişkimizle ne alıp veremiyorsun bilmiyorum ama uzak dur lütfen. Ben onunla mutluyum, o benimle mutlu olmasa bile. Biliyorum bencilim ama onu kendimden uzak tutmak istemiyorum. Kimsem yok Megumi. Ve eğer beni biraz daha oyalarsan bir işimde olmayacak" sende sakindin ama konuşman gerekiyordu. Anlatmam.
"O zaman...ondan ayrılmadan benimle çık. İlk o ve kız bunu başlattı." Ciddi miydi? Sen bunun kendine yapılmasını istemezdin. O yüzden bir başkasınada yapmamalıydın. Sen böyle bir insandın.
"Onlarla aynı bok olmak istemiyorum Megumi-" ancak o ince dudakları ile sözünü kesmiş ve seni kısacık bir sürede öpüp geri çekilmişti.
"Şimdi onlarla aynı bokuz ama Y/N"
...
Ay buneeee cıldrdım
Nasi bllüm bu amekeLEMNSNEJKWWLWKWLŞWŞWL
CİRNGE ALERTTTTT😻😻😻neyse umarım hoşunuza gitmiştir kim istedi hatırlamıyorum. Ama cumartesi iki bölüm pazar bir bölüm daha yayınlayacağım pazardan sonra hafta içleri burda olamayacağım.
Sorumluluklarım var😼😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Hissi , Anime Karakterleri x Reader²
FanfictionKelebeklerler ve hayaller daima benzerdir. Kısa ve güzel hissettirirler. Daha önce bir kelebeğin kanatlarına dokundun mu? Nasılda parlak ve kadifemsi. Hayallerde böyle işte, kadife kadar yumuşak ve hafif; gerçek olmayacak kadar parlak ve ihtişamlı...