Hyakuya Yūichirō (Yuu) - Gece atıştırmalığı

53 5 35
                                    

İyi okumalarr!😻💖Oylamayi ve yorum yaomsyi unutmaaayinn!!😋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalarr!😻💖
Oylamayi ve yorum yaomsyi unutmaaayinn!!😋
...

Issız gecenin karanlık sokağında tek bir ses dahi çıkmazken hızlıca gökdelenin üzerine çıktın ve ayaklarını aşağıya salladın.

Günün tamamını nerdeyse kiralık katil olarak savaşarak geçirmiştin ve şimdi açtın.

Beslenmeliydin... kanla.

"Hey [Y/N]! Yemek bulalım." Savaş partnerin yanına gelmiş ve genişçe esnemişti. Aptal mıydı o?

Yemek bulsan bile onu asla başka biriyle paylaşmazdın. Kafanı iki yana sallayarak cıkladın.

Arkadaşın ne olduğunu anlamadan kendini aşşağı atman bir olmuştu.

Sen diğerlerine göre özeldin. Sen bir vampirdin.

Gökdelenden aşşağı düşerken tek düşündüğün lezzetli bir insan atıştırmalığıydı.

Ara sokağa düştüğünde dizlerini silkelemiş ve ayağa kalkmıştın.

Özgünlüğünü aktifleştirip etraftaki kan ipliklerini ve derecelerini görmüştün. Bu senin bir gücündü. Lezzetli kana ulaşmanın en kolay yolu.

Dar sokaktan çıkmış ve ana yola girmiştin. Yüzlerce kan bağı ile gülümsemiş ve en lezzetlisine odakalnmıştın. İşte ordaydı.

Kokusundan taze bir insan olduğunu anlamıştın. Henüz 20 yaşında bile olmayabilirdi.

İnsanların arasından geçerek hedefin olan insana ulaştığında gülümsemiştin ancak insanın ortadan kaybolması ile gülümsemen sinire dönüşmüştü.

Nereye kaybolmuştu.

Kan ipliğini tekrar gördüğünde hızlıca ilerlemiş ve siyah saçlı genci omzundan tuttuğun gibi kendine çekmiştin.

"Kimsin sen?" İlk o konuştuğunda gülümsemiş ve geldiğiniz yere bakmıştın. Kurban kendi ayakları ile seni ara sokağa sürüklemişti.

Kelebek Hissi , Anime Karakterleri x Reader²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin