Till The Bitter End

25 6 1
                                    

Username

whimsicalwonderr

Τίτλος

Till The Bitter End

Περίληψη

Η ζωή της Μαριάνθης στο νησί είναι υπέροχη. Ζει με την οικογένεια της, έχει τους φίλους της, το αγόρι της και όλα όσα χρειάζεται. Ζει μια ήρεμη ζωή χωρίς προβλήματα και καυγάδες. Ζει την ρουτίνα της που ίσως να έχει αρχίσει να βαριέται αλλά δεν θέλει και να την χάσει. 

Την ρουτίνα της όμως θα καταστρέψει χωρίς την θέληση της ο νεοφερμένος Αλέξανδρος Ελευθερίου. Ένα αγόρι γεμάτο προβλήματα που έχει μάθει να ζει μέσα στους καυγάδες.

Η έλξη ανάμεσα τους δεν θα αργήσει να εμφανιστεί. Όμως ούτε τα προβλήματα δεν θα αργήσουν να εμφανιστούν. Τα προβλήματα που βέβαια της δημιουργεί αυτός. Αλλά πως να του κρατήσει κακία όταν την σώζει από κάθε δυσκολία που της προκαλεί. 

Η ζωή τους από εδώ και πέρα θα αλλάξει οριστικά. Ο καθένας τους θα δει μια διαφορετική οπτική γωνία των ζώων τους που δεν είχαν ξανά δει. Το πρόβλημα όμως ίσως να είναι ότι αυτή δεν είναι και η σωστή οπτική γωνία.

Ολοκληρωμένη ή όχι?

Μη Ολοκληρωμένη

Αριθμός Κεφαλαίων

7

Κατηγορία

Εφηβική Φαντασία, Ρομαντικό


Στα τέσσερα χρόνια που διατηρώ το Promote Your Story αυτή είναι η πρώτη φορά που γίνεται το αντίθετο. Ζήτησα εγώ απο την συγγραφέα να της κάνω Promote. Και αυτό γιατί λάτρεψα τόσο πολύ το βιβλίο της και θέλω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να το δείτε και εσείς και να του ρίξετε κάτι παραπάνω απο μια απλή ματιά.

Με ξέρετε δεν συνηθίζω ούτε να γράφω την γνώμη μου εδώ όμως πραγματικά αυτό το βιβλίο μπήκε στην καρδιά μου απο το πρώτο κεφάλαιο!

❤❤❤

LilDevil

𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐭𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲 [𝟏] [𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝]Where stories live. Discover now