❌ Username ❌
❌ Τίτλος ❌
Τα Πέντε Βασίλεια
❌ Περίληψη ❌
Μετά τον θάνατο του Βασιλιά του Βορρά, οι δίδυμοι γιοι του μάχονται για το θρόνο. Η Βασίλισσα Κάτια αποφασίζει να δώσει μια λύση και ανακοινώνει στους νεαρούς πρίγκιπες ότι βασιλιάς θα γίνει αυτός που θα παντρευτεί πρώτος. Έτσι όμως κάνει τα πράγματα χειρότερα. Ο Περικλής ερωτεύεται και παντρεύεται μια όμορφη νεαρή υπηρέτρια, ενώ ο Αλέξανδρος τυφλώνεται από ζήλια για το θρόνο και συμμαχεί με μια αδίστακτη γυναίκα, η οποία τον οδηγεί σε μια πλεκτάνη για να γίνει ο επόμενος βασιλιάς του Νότου και να κηρύξει πόλεμο στον αδελφό του. Μια σκληρή μάχη ξεκινά ανάμεσα σε Βόρειους και Νότιους, ενώ τα επίσης αντίπαλα βασίλεια της Ανατολής και της Δύσης βρίσκουν ευκαιρία να συμμετάσχουν στον πόλεμο. Η Κάτια διχάζεται ανάμεσα στην αγάπη της για τους δύο γιους της και εύχεται ο πόλεμος να τελειώσει, καθώς όμως τα τέσσερα βασίλεια πολεμούν μεταξύ τους, ένας άλλος εχθρός παραμονεύει, πιο ισχυρός και αδίστακτος από τα τέσσερα βασίλεια, τα οποία μόνο ενωμένα θα μπορέσουν να τον νικήσουν.
❌ Ολοκληρωμένη ή όχι? ❌
Ολοκληρωμένη
❌ Αριθμός Κεφαλαίων ❌
33
❌ Κατηγορία ❌
Περιπέτεια/Θρίλερ
Τα Πέντε Βασίλεια: Δεύτερη Θέση στην ψηφοφορία κοινού με 5 ψήφους.
Σχόλια κοινού:
"Ψηφίζω 2 φυσικά! Άλλη μια επική περιπέτεια από τα Πέντε Βασιλεια, με λιγότερη φαντασία και χωρίς μαγεία όμως για την κατηγορία Περιπέτεια είναι εξαιρετικό! Λατυρεύω τα Πέντε Βασίλεια είναι το καθένα μοναδικό! ❤"
"Ψηφίζω 2 γιατί πολύ απλά η Έλλη είναι εγγύηση! Ο κόσμος των 5 Βασιλείων δεν είναι μόνο λέξεις, είναι χάρτες, ονόματα, ιστορία, ειναι τόσα πολλά που μόνο τα λόγια είναι φτωχά για να περιγράψουν ένα τέτοιο πολυσχιδές έργο!! Δεν έχω δει στην εφαρμογή κάτι αντίστοιχο δηλαδή ο συγγραφέας να έχει δημιουργήσει δικό του κόσμο, να τον έχει ζωγραφίσει, να έχει δώσει χάρτες, σημαίες, χρώματα, ονόματα...Όλα αυτά απαιτούν κόπο. Φυσικά όμως μου αρέσει ο τρόπος γραφής της Έλλης και το πώς αρχίζει κατευθείαν η ιστορία και βάζει τον αναγνώστη στο κλίμα. Συγχαρητήρια Έλλη!! Γράφεις έπος!!😌👏👏👏"
❤❤
LilDevil
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐭𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲 [𝟏] [𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝]
Ngẫu nhiên↬ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ PROMOTE ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ PROMOTE YOUR STORY ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ. <3 Κρυμμένα διαμάντια που είστε?? Ένα Open Promote Your Story που σα...