🏆🥉 Poison

11 3 0
                                    

❌ Username ❌

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Username

Sugardream171

Τίτλος

Poison.

Περίληψη

"Κοίτα που φτάσαμε... Απο το φαΐ στο σεξ".

"Εσυ εφτασες μόνος σου εκεί. Εγω εφτασα στο φιλί. Γιατι πηγές να με φιλήσεις?"

"Γιατι ήμουν μεθυσμένος", είχε αρχίσει κι εκείνος να θυμώνει.

"Το ποτό μιλάει...", είπα σαρκαστικά.

------------------------------------------------------

Η Eleonora είναι μία νεαρή μάγισσα που πάει στο Hogwarts. Εκεί κάνει φίλους κι εχθρούς, αλλά επίσης γνωρίζει τον γιο του ψυχρού Lord Voldemort.

Η ζωές τους όπως και η σχέση τους κρέμεται από μία κλωστή που θα κοπεί σε λίγο.Ξαφνικά όμως, η El συναντά την Esmeralda, το κορίτσι του καθρέφτη, που κάνει τη ζωή της άνω κάτω μέχρι να πάρει αυτό που ποθεί...το δαχτυλίδι που θα τη βγάλει έξω απτόν καθρέφτη και εκδίκηση.

Πως θα αντιδράσουν οι φίλοι της El όταν μάθουν την αλήθεια για τις δυνάμεις της αλλά και για τους πραγματικούς της γονείς?

Ολοκληρωμένη ή όχι?

Ολοκληρωμένη

Αριθμός Κεφαλαίων

33

Κατηγορία

Fanfiction


Poison: Τρίτη θέση με βαθμολογία κριτή 88/100

Κριτική + Βαθμολογία κριτή:

Δομή: 45/50

Υπόθεση: 23/25

Πρωτοτυπία: 20/25

Το poison της αποτελεί μια εξαιρετική και σαφώς καλοδουλεμένη προσπάθεια βασισμένη στα γνωστά βιβλία του χαριποτερ. Το βιβλίο όμως δεν μένει εκεί και προχωρά ενα βήμα παρακάτω. Η συγγραφέας παίρνοντας ορισμένους ήρωες απο τα δημοφιλή βιβλία τής J.K Rowling καταφέρνει να αποδώσει μια μοναδική εκδοχή. Με πρωταγωνίστρια την Ελεονόρα πετυχαίνει να χτίσει μια ιστορία γεμάτη χιούμορ, έρωτα, μίσος, ανατροπές, συγκινήσεις και πολλά πολλά άλλα που μπορεί ο καθένας να ανακαλύψει διαβάζοντας το βιβλίο. Ο αναγνώστης δύσκολα να βρει τον εαυτό του να βαριέται την υπόθεση, καθώς αυτή είναι γεμάτη εκπλήξεις. Πρόκειται γαι ένα οργανωμένο έργο χωρίς κενά και ασάφειες. Τα περισσότερα γίνονται κατανοητά πέρα από μικρά σημεία όπου προσωπικά ένιωθα κάπως χαμένη. Τα εφυιεστατα όμως αστεία και οι προσεγμένες περιγραφές των συναισθημάτων και των χαρακτήρων είναι στοιχεία που κερδίζουν. Παρόλο που τα κεφάλαια είναι κάποιας έκτασης, κυλούν ευχάριστα και δεν κουράζουν. Η μόνη παρατήρηση που ίσως είναι εντελώς υποκειμενικη, αφορά να κατά διαστήματα σχόλια της συγγραφέως μεσα στην υπόθεση. Ίσως πρόκειται για μια τακτική προσεγγισης του κοινού, ωστόσο, προσωπικά αισθάνθηκα ότι με κουραζει και με αποπροσανατολιζει σε ορισμενα σημεία. Συνολικά, μιλάμε για μια προσεγμένη παρουσίαση του βιβλίου με κάθε κεφάλαιο να αποτελει μια νεα περιπέτεια, που έχεις σαφώς περιθώρια εξέλιξης και προόδου, φτάνει η συγγραφέας να συνεχίσει με τον ίδιο ζήλο και να βρει τι προσελκύει στον αναγνώστη.

❤❤

LilDevil

𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐭𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲 [𝟏] [𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝]Where stories live. Discover now