🏆🥉 Winter

25 8 0
                                    

❌ Username ❌

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Username

-MrsVanessa-

Τίτλος

Winter

Περίληψη

Μέρος Πρώτο (I): Παρελθόν:

"Μόλις γυρίσεις στο σπίτι, θέλω να με πάρεις αμέσως τηλέφωνο, Σελήνη. Αύριο φεύγω, τουλάχιστον να ξέρω πως είσαι καλά. Είναι επικίνδυνα το βράδυ, έξω, μόνη. Αφού αρνείσαι να σε γυρίσω εγώ, το δέχομαι, όμως να προσέχεις και να με πάρεις όταν φτάσεις." η φωνή του σκορπίζεται ανάμεσά μας. Δεν έχω σκοπό να τον υπακούσω, καλύτερα να φύγει αύριο και η συζήτηση να έχει τελειώσει εδώ.

Μέρος Δεύτερο (II): Παρόν:

"Σελήνη; Σελήνη Μεταξά; Μα, δεν μπορεί, αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει! Όχι, δεν είσαι εσύ η Σελήνη, η Σελήνη χάθηκε τότε, εκείνο το βράδυ, δεν γίνεται να είσαι εσύ αυτή. Κι όμως, μέσα στα μάτια σου βλέπω εκείνη. Αυτό το γκρι είναι δικό της, είναι της Σελήνης μου." τον ακούω να λέει και τα πάντα μέσα μου, αλλά και γύρω μου διαλύονται.

Μέρος Τρίτο (III): Μέλλον: 

"Η Σελήνη πέθανε, εκείνο το βράδυ, Άρη. Δεν ξέρω ποια κοπέλα βλέπεις στα μάτια μου, όμως εγώ, είμαι η Αφροδίτη. Η Σελήνη, είναι νεκρή. Η Σελήνη σου, χάθηκε εκείνο το βράδυ, το φως της έσβησε μια για πάντα, δεν άφησε τίποτα πίσω του, μόνο στάχτη. Η Σελήνη, δεν υπάρχει πια." του λέω και δάκρυα απειλούν να εμφανιστούν.

Ολοκληρωμένη ή όχι?

Μη Ολοκληρωμένη

Αριθμός Κεφαλαίων

11

Κατηγορία

Ρομαντική/Χιούμορ



Winter: Τρίτη Θέση με βαθμολογία κριτή 94/100

Κριτική + Bαθμολογία:

Δομή: 50/50

Ήδη από τον πρόλογο, το μυθιστόρημα φάινεται άκρως ενδιαφέρον. Το στοιχείο της αλληγορίας και της ποίησης σε μαγνητίζει ήδη από την πρώτη φορά που χρησιμοποιείται. Απουσία στίξεων εμφανής δεν υπάρχει. Το ποιητικό αποτέλεσμα σε αφήνει άναυδο, ενώ οι χαρακτήρες είναι αξέχαστοι.

Υπόθεση: 23/25

Η υπόθεση δεν εξελίσσεται γρήγορα καθώς υπάρχουν πολλές παρεμβολές που όμως στην αρχή συνεπαίρνουν και ενθουσιάζουν. Στη συνέχεια, κουράζει λίγο τον αναγνώστη όμως παραμένουν ενδιαφέρουσες. Η λεπτομέρεια με τους πλανήτες που συνυπάρχουν ως χαρακτήρες προσθέτει δέος στην ιστορία.

Πρωτοτυπία: 21/25

Η υπόθεση δεν αφορά κάτι πρωτάκουστο ωστόσο το στοιχείο με τους πλανήτες και το στοιχείο της ποίησης είναι κάτι το πρωτότυπο.

❤❤

LilDevil

𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐭𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲 [𝟏] [𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝]Where stories live. Discover now