11 SON MU?

56 4 8
                                    

Bir binaya geldik, girdik ve odada sandalyeler ve masalar ile tablet benzeri bir şey var, Chishiya oturuyor ve yanına oturuyorum, başımızın üstünde bir tartı olduğunu fark ettim.

Daha fazla insan giriyordu, biraz onları görmezden geldim, eğer doğru hatırlıyorsam, az çok herkesin önünde oturan bir adam vardı, bu yüzden o Kral

Oyun basit ama zordu. Sadece 0 ile 100 arasında bir sayı seçmeniz yeterli, en yakın sayı kazanır ve diğerleri eksi 1 puan, eksi 10 puana ulaştığınızda ölürsünüz sanırım başımızın üstünde asit var.

İlk turdu, içgüdülerime dayanarak 26 numaraya gittim.
Sabırla bekledim ve tahtayı gördüm,

başrolde benim Sanırım içgüdülerimi takip etmeye başlamalıyım

Kralın hüsrana uğradığını gördüm ve cevabımın kralın kendisinden daha doğru olmasına şaşıran Chishiya'ya baktım, bir cevap bulacağını bildiğim için omuz silktim.

İkinci tur başlıyor, 15 numarayı seçiyorum, görünüşe göre bir numara seçen son kişi bendim ve tahta şu anda şahı önde gösteriyor.

Üçüncü tur başlıyor, 4 numarayı ve yine liderdeki şahı seçiyorum.

Dördüncü turda 2 numarayı seçiyorum, görünüşe göre Chishiya ile aynı numara ama yine lider.

Beşinci turda, doğru olan 15 sayısını seçiyorum ama yine de kral hala önde.

Altıncı raunt, 26 numarayı seçiyorum, Chishiya doğru yaptı, lider lider.

Bu, iki kişinin öldüğü onuncu raunt dışında her rauntta devam ediyor, on iki rauntta ben ve Chishiya tarafından hazırlıksız yakalanan başka bir kişinin öldüğü.

Şimdi son üç turda 0 veya 100 seçmeliyiz.

Chishiya, kazanmamıza izin vererek kralı kandırıyor.

-"Sevgilim, bundan sonra ne yapmalıyız?" Ona sordum.

-"Peki prenses, biliyor muydunuz bilmiyorum ama bölgenin kralıyız." Bana 'sevgilim' demesi beni utandıran bir cevap verdi.

Diğerleriyle buluştuk ve haklı olarak biliyoruz ki, onu öldürmek için bir plan düşünüyoruz.

Diğerleriyle buluştuk ve haklı olarak biliyoruz ki, onu öldürmek için bir plan düşünüyoruz.

-"Size küçük bir hediyem var prenses ve Kuina." Bize bomba olan bir şey verirken dedi.

-"Bu bombanın patlaması çok küçük ama bir kimyagerde bulunabilecek kimyasallarla dolu bir bölgede patlatırsak, ama soru şu: büyük olasılıkla yem/kurban kim olacak?" Dedin.

Konuştuktan sonra planı başlattık, insanlar onu binaya getirirken Arisu orayı kimyasallarla dolduruyor, o girince Arisu bir şekilde oradan çıkmak zorunda ve Aguni büyük bir patlamaya yol açacak bombayı vurdu. Plan, bir pencereyi kırarken binadan atlamaları dışında başarılıydı.

Şimdi kupa kızı hariç çoğu resimli kart tamamlandı. Aniden bahsettiğimiz Arisu ve Usagi, Arisu ve Chishiva ile karşılaştık.

Aniden Arisu ve Usagi, Arisu ve Chishiya ile karşılaştık, bir silah sesi duyana kadar bir şey hakkında konuşuyorduk, arkamı döndüğümde Chishiya'yı vuran Nigari'yi buldum, büyük olasılıkla hayati organları yoktu, sonra o sadece Usagi'ye ateş edecekti. Chishiya'yı omzundan vurularak onu mühürlerken buldum, Arisu daha sonra ateş etmeye niyetlendi ve bu sefil bir şekilde başarısız oldu, sonra cebimde daha önce fark etmediğim bir silah aldım ve o beni vururken onu da vurdum.

Şimdi bir arabanın yanında uzanıyorduk, ben Chishiya'da uzanıyordum, kan kaybından ölmemesini umuyordum ve Nigari bizim gibi başka bir arabada ama yalnız, ha! Arisu ve Usagi oyunu tamamlamak için ayrıldı.

son yüz kartı. - "Ne Chishiya." Gün batımını izlerken seslendim.

-"Mhm?" dedi.

-"Öbür dünyada tekrar karşılaşırsak, büyük olasılıkla yine seninle olacağım ve asla yanından ayrılmayacağım ve eğer tanışırsak seni diğer tarafta görürüz.

yan, değil mi?" Ağzımdan kaçırdım. Gülerek ve başını sallayarak cevap verdi.

tekrar ve asla senin yanından ayrılmadım ve eğer seni diğer tarafta görüşürsek, gülerek ve başını sallayarak cevap verdi. -"Asami de tekrar görüşeceğiz!" Aniden duyduğum öfke, üzerimde birikiyor. -"Ah, kapa çeneni Nigari!" diye bağırdım.(iyi çevirememiş olabilirim)

taraf, değil mi?" Ağzımdan kaçırdım.

Sonra gökyüzünde bazı havai fişekler görüyoruz, yani onu tamamladılar.

Vatandaş olmak istiyorsanız lütfen belirtiniz.

-"Reddediyorum." Chishiya ve ben aynı anda dedik. -"Reddediyorum." Nigari'den olduğunu tahmin ettiğim gibi abartılı bir şekilde duyuyorum.

Daha sonra.....

Herşey karardı.

Aguni's Sister - Chishiya ShuntaroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin