Poczułam jak ktoś mnie niesie . Spojrzałam zamglonym wzrokiem, była to moja miłość . Uśmiechnęłam się do niego i wtuliłam w jego pierś . Zaniósł mnie do łóżka a sam usiadł .
- Zaraz przyjdę , idę tylko wyciągnąć Billa z auta . - Zaśmiał się cicho a ja kiwnęłam głową . Udał się do drzwi i wyszedł .
Ledwo wstałam i podeszłam do szafy . Wyciągnęłam piżamę i przebrałam się . Związałam lekko włosy w niskiego koka i opadłam na łóżko. Zgasiłam światło i zaświeciłam mała lampkę przy łóżku .
Po chwili weszedł Tom . Uśmiechnał się i poszedł się przebrać. Właściwie jego piżama to tylko czarne szerokie spodenki. Wskoczył na łóżko , przez co lekko podskoczyłam . Położył się na boku , twarzą do mnie . Rozłożył ręce pokazując gest głową abym się przybliżyła. Z chęcią się przybliżyłam a on mnie objął . Wtuliłam się w niego i zasnęłam .°•°•~ Rano~°•°•
Obudziłam się z cholernym bólem głowy. Chciałam wstać ale poczułam jak chłopak leży na moim brzuchu . Pogłaskałam go lekko po plecach i uśmiechnęłam . Postanowiłam że nie będę go budzić i zaczekam aż sam wstanie . Za ten czas złapałam pilot od telewizji i odpaliłam wiadomości .
Pierdolili o jednym wielkim gównie . Miałam przełączyć dopóki nie zobaczyłam tam mojej twarzy...
- Co do kurwy ? - mruknęłam lekko . Nie widziałam żeby robili nam zdjęcia lub nagrywali.
" Nijaka , Madison Williams, nastolatka która wygrała dołączenie do popularnego zespołu , była na imprezie w popularnym klubie . Widać na zdjęciach również jak Tom Kaulitz łapie ją za udo . Czyżby dziewczyna miała romans z gitarzystą? Jak widać tak. "
Słuchałam artykułu jednej z dziennikarek . Czyli się wydało . Widziałam że tak będzie . Z jednej strony boję się jak zareaguje Tom a z drugiej cieszę się że byłam w telewizji.
W końcu przełączyłam durną gadkę I włączyłam znowu losowe wydarzenia . Tym razem mówili o czymś innym . Oglądałam dopóki chłopak nie zaczął się przebudzać . Spojrzał na mnie z przymrużonymi oczami i znowu położył się .
-Nie śpij juuż ! - Oznajmiłam i uderzyłam go poduszką.
- Weeź - powiedział i odwrócił się .
- Wstawaaaj . - przeciągnęłam szturchając go za ramiona .
- Nie , jak chcesz to wstawaj , ja nie mam siły . - powiedział .
- Dobraaa . - powiedziałam i Zwlekłam się niechętnie z łóżka.Nie chciało mi się przebierać jeszcze więc zeszłam na dół w piżamie. Zobaczyłam tam Gustava siedzącego na kanapie , zajadającego płatki z mlekiem. Też oglądał te same wiadomości co ja .
- Nareszcie sam nie będę siedział - Zaśmiał się .
- Najwidoczniej . Bill nadal śpi ? - spytałam. Zazwyczaj to on wstaje pierwszy .
- Sprawdzałem , śpi jak zabity . Kaca ma napewno . - powiedział biorąc łyżkę płatków do ust .Podeszłam do kuchni i pierwsze co zrobiłam to nalałam szklankę wody . Wypiłam ją i wzięłam z lodówki jogurt . Zabrałam i poszłam na kanapę do chłopaka . Otworzyłam kubeczek i zaczęłam jeść .
- Mówili o tobie w telewizji. - powiedział.
- Słyszałam . JEBANE PAPARAZZI. - odpowiedziałam zdenerwowana.
- Cóż poradzisz , chociaż dobrze że nie pokazali najebanego Billa . - zaśmiał się .
- Nie wiem czy widziałeś ale tańczył z krzesłem... - powiedziałam nie powstrzymując śmiechu.
- CO TY PIERDOLISZ, SERIO ? - powiedział wybuchając śmiechem .
- NO SERIO . - Powiedziałam krztusząc się jogurtem .
- Ta , to ty nie widziałaś jak się obydwoje najebali i kurwa What is love spiewali po niemiecku . - Zaśmiał się .
- Ale przyznaj , nawet najebany brzmie zajebiście . - Powiedział zaspanym głosem Tom, schodząc na dół niechętnie.
- Tak , zdecydowanie. - powiedział Gustav powstrzymując śmiech.
Podszedł do blatu kuchennego i zrobił kawę . Śledziłam każdy jego ruch . Po wykonaniu napoju , podszedł do nas i usiadł obok mnie . Czułam jego wzrok na mnie . Po zjedzeniu posiłku odłożyłam kubeczek na stolik. Nie chciało nie się teraz go wyrzucać.- Odwróć głowę . - usłyszałam głos Toma . Nie wiedziałam o co mu chodzi . Odwróciłam głowę .
- Co ?On musnął palcami kącik moich ust. Wiedziałam , ujebałam się . Jak to ja.
- Już . - powiedział .
Uśmiechnęłam się do niego . Po chwili usłyszałam jak Bill schodzi po schodach.
- Wstała królowa krzeseł . - powiedziałam wybuchając śmiechem z innymi.
- O co wam chodzi? - powiedział zdezorientowany.
- Tańczyłeś z krzesłem , pamiętasz ? - powiedział Gustav .
- CZYLI MI SIE TO NIE ŚNIŁO. - Powiedział śmiejąc się.
- No kurwa , sen na jawie . - powiedział Tom na co wszyscy wybuchli śmiechem .°•°• Godzinę później
Po zjedzeniu i wypiciu hektolitrów wody od kaca , poszliśmy się ogarniać . Z Tomem ścigaliśmy się kto pierwszy zajmie łazienkę . Wygrałam . Zabrałam ubrania oraz kosmetyki i weszłam najpierw pod prysznic. Wzięłam szybki zimny prysznic i ususzyłam ciało ręcznikiem .
Ubrałam się w szerokie czarne cargo i zielony top . Rozpuściłam włosy i przeczesałam . Zrobiłam szybki makijaż i jeszcze raz zobaczyłam jak wyglądam . Nagle zobaczyłam małą gwiazdkę na brzuchu . Przypomniało mi się jak rok temu z Rose wpadliśmy na pomysł , żeby zrobić sobie tatuaż igłą do szycia i tuszem z długopisa. (nie robicie tego) W sumie to nadal wygląda dobrze . Chodź bolało przez kilka dni to zagoił się i wygląda spoko . Zabrałam rzeczy w wyszłam . Odłożyłam rzeczy do szafki i odwróciłam się do chłopaka który oglądał telewizję.
- Wolne . - powiedziałam.
- Nareszcie . - odpowiedział.Przechodząc spojrzał na mnie . Bardziej na mój brzuch gdzie była ta gwiazdka . Była widoczna bo obok pępka .
- Masz tatuaż ? - spytał zaciekawiony .
- Taak , a co ? - powiedziałam zadziornie.
- W takim wieku ? Kto ci robił ? - powiedział zdziwiony .
- Rok temu robiłam z Rose . - powiedziałam.
- Dobra idę . - powiedział i poszedł do łazienki .°•°•17.30
- Gracie w monopoly? - powiedział Bill .
- Taak - Krzyknęliśmy razem .Po chwili Bill wszystko rozłożył i zaczęliśmy grać .
- Oszukujesz ! - Krzyknęłam .
- Nie prawda ! - powiedział Tom broniąc się .
- TAK WIDZIAŁAM JAK KRADNIESZ BILLOWI 50 ZŁ ! - Powiedziałam.
- O TY GNOJU . - Krzyknął Bill i rzucił się na brata .I tak się gra skończyła że Tom uderzył się o kant stołu i kopnął brata w dupę .
°•°•
Potem poszliśmy do swoich pokoji . Z Tomem rozmawiałam o mojej rodzinie . Babci , mamie i tacie . Był drugą osobą której się poważnie wygadałam .
- Pamiętaj , dopóki tu jesteś , nikt cię nie skrzywdzi . - powiedział i mocno mnie przytulił. Poszłam się przebrać w wygodne ciuchy i położyłam się . Oglądaliśmy horror i prawie się zesrałam . Potem była już 21 . Nie miałam na nic siły więc zasnęłam .
°•°•°•°•°•°°•°•°•°
Kochani , dziękuję wam za ponad 900 wyświetleń. Co do tatuażu , jest to z mojego doświadczenia. Mam dwa na palcach . Życzę miłego czytania 🩷
CZYTASZ
Accidental Love // Tom Kaulitz
Roman pour Adolescents17 letnia Madison Williams, nastolatka której nie układa się życie , znajduje konkurs ... Do wygrania jest miejsce do popularnego zespołu. Wygrywa i traci głowę na myśl 19 letniego gitarzysty... UWAGA ! ZAWIERA SCENY 18+ NIE LUBISZ ? NIE CZYTAJ LEPI...