istek tepki 2

337 15 36
                                    

Tepki: onların kucaklarında ölürsek.

Tanjiro:

Acayip ağlar. Sana yardım edemediğini düşündüğü için içten içe pişmanlık duyar. Kesinlikle eskisi kadar gülümsemez. Bitik bir durumdadır.

İnosuke:

Kesinlikle eskisi kadar enerjik olmaz. Bazen geceleri herkesden gizli kenarda bir yerde ağlar. Senin intikamını almaya yemin eder.

Zenitsu:

Acayip ağlar. Sizi o şekilde görünce acayip panik olur. Siz öldükten sonra çoğu şeye tepkisiz kalır. Tanjiroyla beraber sarılıp ağlarlar.

Rengoku:

Panikler. Sana nefes tekniğini uygulatmaya çalışır. Sen öldükten sonra bildiğimiz herşeye gülen rengoku artık yok. Onun yerine habire surat asan ve tek kalınca ağlayan bir rengoku var artık.

Sanemi:

Çok panikler. Seni ailesi gibi görüyordu. Sen ölünce içini çok büyük bir boşluk kaplar ve kabullenemez. İntikamını almaya yemin eder. Artık onun için hayatın hiç bir anlamı yok.

Obanai:

Siz onun kuçağınızda ölünce donup kalır. Siz onun en yakın arkadaşıydınız ve size gerçekten önem veriyordu. Diğerlerinin yanında ne kadar kendini sıksada mitsuri yle beraber ağlar.

Giyuu:

Dostum... Bu adam zaten Yarı depresyonda gibi bir şeydi artık tamamen depresyonda. Zaten neredeyse sevdiği herkes öldü sende ölünce... Belki intihara kalkışa bilir.

Tengen:

Seni gerçekten önemsiyor ve 4. Karısı olarak görüyordu. Sen ölünce tek başınayken seni düşünüp hafif hafif ağladı. Aklına habire seninle olan komik anılarını getirerek kendini avutmaya çalışıyor.

Muichiro:

Sen kucağında ölünce bir geçmişe gidip geldi. Artık çoğu şeyi hatırlıyor. Sen öldüğünden beri daha bi durgun ve mutsuz. Seninle olan anılarının çoğunu hatırlayamadığı için çok üzgün. Bazen ister istemez gözleri yaşarıyor ve ağlıyor fakat bunu çoğu zaman fark etmiyor.

Gyomei:

Sizi gerçekten seviyordu. Ve sizin onu önemsediğin izi de biliyordu. Siz ölünce çok ağladı ve arkanızdan bir çok kez dua okudu.

Oyakata-sama:

Onun için değerliydiniz. Sizi kızı olarak görüyordu. Sizin için baya üzüldü. Sizin için güzel bir cenaze töreni hazırlattı. Arkanızdan bir çok kez ağladı. Sizin anınıza bir heykel gibi bir şey yaptırdı.

Akaza:

Acayip üzüldü. Siz gözünün önünde kül olurken bir şey yapamadığı için kendini suçlu hissediyor. Seni koruyamadığı için kendini çok güçsüz zannediyor. Bazenleri gizlice bir köşeye çekilip ağlıyor.

Douma:

Bu arkadaş duyguları hissetmiyor. Ama siz öldüğünüz için üzgün.

Gyokko:

Aklıma gelmedi.

Gyutaro:

Acayip üzüldü. Dakiden sonra en önem verdiği kişiydin. Sen onun kucağında ölünce lanetler okudu ve daha güçlü olmayı diledi.

Kokushibo:

Bu şahıs yanınızdaysa ölmeniz imkansız ama diyelimki öldünüz

Size yarı aşık gibi bir şeydi. Üzüldü. Arada sırada gözleri yaşardı. Ve evet artık sizi öldüren kişi yok :)

Muzan:

Olm bu yanınızdaysa ölmezsin.

Eğer ölürsende siklemez :')


Evettt bunuda irembykn44 istemişti. Ve yaptım :)

İstek twpkilerinizi bekliyorum

Görüşürüz
૮₍ ˃ ⤙ ˂ ₎ა
./づᡕᠵ᠊ᡃ່࡚ࠢ࠘ ⸝່ࠡࠣ᠊߯᠆ࠣ࠘ᡁࠣ࠘᠊᠊ࠢ࠘~~~~♡

 Demon Slayer TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin