istek tepki 3

313 13 89
                                    

Tepki: başkasını sevdiğimizi ve onlardan ayrılmak istediğimizi söylersek.

Tanjiro: bu gariban baktı kaldı. İlk başta olayı idrak edemedi. Sonradan jeton düştü.

- Ausama-chan! Seni üzecek bir şey mi yaptım?

Bu suçun onda olduğunu ve istemeden seni kırdığını zannediyor ama başkasını sevdiğini öğrenince...

- O kişi kim Ausama-chan..?

Söylemediğimizde ise derin düşüncelere daldı.


Zenitsu:

Kaldı öylece.

- eh?

Daha sonradan anladı ve bağırarak ağlamaya başladı.

- AUSAMA-CHAN NASIL BENİ ALDATIRSIN! *Sad Zenitsu noises*

Gören götünü kemiriyor lar sanar.


İnosuke:

- Ha!? Lord inosukeden vaşkasına mı aşıksın!?

Hem sinirlenmiş GİBİydi hemde içten içe Üzülmüştü ve sana fazla sert giriştiğini düşünmeye başlamıştı.


Rengoku:

Bir anda gülüşü soldu ve gözlerinin içine bakmaya başladı. Ve bir anda sarıldı.

- Ausama her ne yaptıysam özür dilerim lütfen ayrılmayalım!

Dedi. Daha sonra ona başkasından hoşlandığınızı söylediğinizde ise

- Oh... Kim o şanslı kişi...?






Sanemi:

Sana minnet etmek istemiyordu ama seni çok seviyorduda. Sevgisi gururundan ağır bastı. Ve size sarıldı.

- Ausama bazen kaba olabiliyorum eğer seni üzdüysem özür dilerim.

Ona sıkıntının onda olmadığını ve artık başkasından hoşlandığını söyleyince ise

- Oh... Demek başkasından hoşlanıyorsun artık... Peki.

Artık o hoşlandığın kişi mezarda. Çünkü ona ismini söylemesen bile o kişiyi koklayarak bile bulabilir.



Giyuu:

Ona ilk söylediğinde dondu kaldı. Sonra yüzündeki hüzünü gördün. O birşey demeyince ona artık başkasına aşık olduğunu söyledin.

- Oh... Benden daha iyi biri demek... Peki hayatında başarılar...

Dedi ve gitti. Daha sonra onu hiç görmedin. Senden kaçıyordu.






Uzui:

Pek siklemedi ama üzüldü. Sonuçta sen onun 4. Karısıydın(kesinlikle bulamadığımdan kısa tutmadım)






Obanai:

Kaldı öylece. Üstelik sen bide başkasını sevdiğini söyleyince küplere bindi.

- Demek başkasını seviyorsun...

O kişi artık yok. -sanemi vol2- tekrar kadınlardan nefret etmeye başladı.


Gyomei:

Kırıldı. Pek birşey demedi.

-Oh o yeni kişiyle başarılar...

Dedi ve ortamı terk etti.




Muichiro:

Üzüldü. Gözleri buğulandı. O sana bir şey dicekkken sen başkasına aşık olduğunu söyledin. Dondu kaldı. Zaman ilerledikçe gözündeki öfke dahada belirginleşitordu.

O kişiyi öldürmeye yemin etti ancak unuttu.



Akaza:

Kırıldı.

- Seni üzecek bir şey mi yaptım?

Sen ona başlasına aşık olduğunu söyleyince gözündeki öldürme arzusunu net bir şekilde gördün. senin fikirlerine karşı saygılı. Ancak her an fikri değişebilir.




Douma:

Bu arkadaş duyguları hissetmiyor. Yüzüne yapmacık bir üzüntü kondurdu. Pek siklemedi ve size eskisi gibi davranmaya devam etti.






Kokushibo:

Yani buna böyle birşey deme cesaretin varsa de helvanı ben kavururum




Gyokko:

Yanee bunla sevgili olcağını düşünmüyorum.


Gyotaro:

Üzüldü. Pek bişey demedi. Hatayı kendinde aradı. Sen başkasından hoşlandığını söylediğinde bile kendisinin çekici olmadığını düşünmeye başladı.




Muzan:

KK öyle bişey de o kişide sende ölüsün.






Evettt bunuda mrcocumber istemişti.

Ve bunu gecenin 3ünde yolluyorum :')

Neyseee diğer bölümlerde görüşürüzz
૮₍ ˃ ⤙ ˂ ₎ა
./づᡕᠵ᠊ᡃ່࡚ࠢ࠘ ⸝່ࠡࠣ᠊߯᠆ࠣ࠘ᡁࠣ࠘᠊᠊ࠢ࠘~~~~♡





 Demon Slayer TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin