Tepki: Onlara onlardan hamile olduğumuzu söylersek.
(Reşit olmayan karakterleri reşit düşünün)
Tanjiro:
Şaşırır. Çok şaşırır.
- A-ama Ausama-chan.. B-biz o şeyi... Hiç yapmadık ki!
Zenitsu:
Anlık bayılabilir. Baya şaşırır ve sevinir. Ama onda jeton 5 köşeli.
-Yaşasın! Baba oluyor- Bi saniye! Biz o şeyi hiç yapmadıkki!
Tebrikler! Artık peşinizde dolaşan ve sizden çocuk isteyen bir zenitsu var!
İnosuke:
Dostum. Bu hamileliğin ne olduğunu doğru düzgün bilmiyor ve size soracak. Öğrendiğinde ise sizin karnınıza canavar görmüş gibi bakıyor!
- Ne yani şimdi senin o küçücük karnında bir varlık mı var?
Rengoku:
Şaşırdı. Sevindi ancak sorguladı.
- Ama biz hiç o şeyi yapmadıkki?
Ona olayı anlatınca biraz moreli bozuldu ancak bozuntuya vermedi.
-tamam o zaman ilerde yaparız!
Giyuu:
Şaşırdı. Ama pek siklemedi.
-ah Ausama beni kandıramazsın biz hiç sevişmedikki?
Ah dostum o olayı en başından beri biliyordu zaten.
Sanemi:
Şaşırdı. Olabildiğince sana bakmamaya çalışıyor. Gidip obanai ye söyleyince jeton düştü. (8 köşeli)
Bozuldu ama bozuntuya vermedi.-Ah zaten senin gibi birinden çocuğumun olmasını istemem!
Sadece üzüntüsünü saklamaya çalışıor.
Obanai:
Sana ciddi misin der gibi baktı.
- Ausama yürü git. Ben senle hiç yapmadım ve listemin başında zaten mitsuri var.
Siklemedi.
Tengen:
Bunun 3 karısı olduğu için şaşırmadı. Ama sadece ne ara seninle yaptığını bilmiyor. Ayrıca birazda korkuyor.
-ahhh şimdi diğer karılarımlada çocuk yapmam gerek ve ben çocuk sesinden nefret ediyorum!
Muichiro:
Bu yazık gariban dondu kaldı. Ve sana inandı. Çünkü seninle yaptığını ve kendisinin unuttuğunu düşünüyor.
- ah. Oh çok erken değil mi bizim için.
Olayı açıklayınca biraz rahatladı ancak aynı zaman da üzüldüde. Çükü baba olacağı için birazda olsa mutluydu.
- ah o zaman bana hatırlat bi ara senle yapalım.
Gyomei:
Dostum adam kör ve yapsaydı net hisseder ve hatırlardı. İnanmadı herşeyin farkında.
- çok komiksin Ausama
Dedi ve gitti. Biraz incindi.
Oyakata-sama:
Dostum... Adam evli ve çocukları var...
Akaza:
Şaşırdı ama hemen anladı. Ancak bu onu tatmin etmedi.
- hadi Ausama gel odama
Tebrikler! Şakan gerçek oldu!
Douma:
Oh. Bu arkadaş duyguları hissetmiyor.Ama yapmacık bir şekilde gülümsüyor.
- ah çok mutlu oldum Ausama-chan!
Olayı anlattığınızda ise artık peşinizde zenitsu versiyon2 var!
Kokushibo:
Ona bunu söylediğinizde size salakmışsınız gibi baktı. Olm bu adamın IQ su çok yüksek!
- ben bu kadar salak mıyım?
Dedi ve gitti. Aslında böyle bir şey olmasını isterdi. Tebrikler artık size az az trip atan bir Kokushibonuz var!
Gyutaro:
Şaşırdı. Böyle bir şey beklemiyordu.
- h-hey! Bu doğru mu?
Olayı açıkladığınızda üzüldü. Çünkü kendinin çok çirkin olduğunu ve size layık olmadığını düşünüyor.
Gyokko:
Eh yani buna böyle bir şaka yapmak ister misin bilemiyorum.
Muzan:
Dostum gerçekten ona bu lakayıt yapmaya cesaretin varsa helal olsun yani.
Ama eğer oda sana aşıksa aklını okuduğu için şaka yaptığını biliyor ama belli etmiyor. Seni odasına götürdü ve... ARTIK HAMİLESİN!
Evettt aklıma gelen en güncel karakterler bunlardı. Bu tepkiyi irembykn44 istemişti. İkinci tepkini de sanırım yarın yollarım :)
Neyse tepkilerinizi bekliyorum
Görüşürüz
૮₍ ˃ ⤙ ˂ ₎ა
./づᡕᠵ᠊ᡃ່࡚ࠢ࠘ ⸝່ࠡࠣ᠊߯᠆ࠣ࠘ᡁࠣ࠘᠊᠊ࠢ࠘~~~~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer Tepki
Fiksi PenggemarSelam! Bu bir kny tepki kitabıdır. İsteyen herkes yazabilir bir şart yoktur. Ama beni takip ederseniz mutlu olurum! eğer bölümleri beğenirseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen! iyi okumalar(≡^∇^≡)