Elimdeki kadeh dudaklarıma değdirip bir kaç yudum aldım ve kadehi küvetin kenarına bıraktım.Az sonra yaşanacakları düşündükçe içimi heyecan kaplıyordu.
Yaklaşık bir haftadır ikimizinde işleri nedeniyle buluşamıyorduk, daha çekecek dört videomuz vardı, bu benim için iyiydi çünki onun büyük aletini içimde hissetmeyi seviyordum.
Köpükler üstümü kaplarken ellerimi yavaşca göğüslerimin üstüne koyup okşadım, üstümde hiç bir şey yoktu.
Şu an birinin üstümde olmasına ihtiyacım vardı ama Hoseok hâlâ gelememişti, kendimi fazla muhtaç hissediyordum.
Sonunda banyonun kapısı açıldığında nefesimi dışarı verdim ellerim hâlâ göğüslerimin üstündeydi küvetteki köpükler beni görmesini engelliyordu.
"Sonunda geldin!" sinirle konuşmama karşı gülmüş ve üstünü çıkarıp kamerayı açmıştı, yanıma doğru geldiğinde küvette hafif doğruldum ve göğüslerimin yarısının dışarı çıkmasını sağladım.
Küvete girip ağır hareketlerle yanıma gelmiş ve ellerini omuzlarıma koyup okşamıştı "uzun zaman oldu ha?" alayla konuşmasına karşı ellerini itip hızlıca dudaklarına yapıştım, daha fazla beklemek benim için işkence gibiydi.
Anında karşılık verirken ellerini kalçama indirip beni kucağına çekmişti bacaklarımı beline dolayıp kendimi iyice ona bastırdım, öpüşmemiz her saniye hızını artırırken ellerini göğüslerime çıkarmıştı.
Dilini ağzıma soktuğunda inleyip kendimi ona bastırdım, boğuk bir şekilde inleyip dudaklarımızı ayırdı, belli ki o da bekleyemeyecekti.
Ellerini belime koyum beni kaldırdl ve küvetin kenarına oturmamı sağladı, bacaklarımı aralayıp kendine her edindiğinde sinsice gülümsedim.
Bacaklarımı kaldırıp omuzlarına koyduğumda itiraz etmeden yaklaşmış ve kadınlığıma sulu bir öpücük bırakmıştı.
Dili ağır hareketlerle Kilotrisimin etrafinda gezerken iyice dayanamaz hale gelmiştim "hmm~" titrek bir sesle inlediğimde gülmüştü "istediğini vermem için ne yapman gerektiğini biliyorsun"
Dudakları tekrar kadınlığımı bulduğunda nefesimi kontrol etmeye çalışırken konuştum "b-babacık lütfen ah~ buna ihtiyacım var" sesimi incelterek adeta bir çocuk gibi konuştuğumda gülmüş ve dilini içime göndermişti.
İlk başta ağır hareketler yapsada bu kısa sürmüş ve hızlanmıştı, bacaklarım sayesinde onu iyice kendime çektiğimde kalçama sert bir şekilde vurmuştu.
Kafamı arkaya atıp duvara yaslamış ve inlemiştim, onunla yaptığım seksler kesinlikle en iyisiydi.
Bacaklarımın tirediğini hissettiğimde sona yaklaştığımı anlamıştım, o da anlamış olacak ki hareketleri iyice hızlanmıştı.
Bir kaç vuruşun ardından ağzına başladığımda rahatladığımı hissettim, bacaklarımı indirip geri çekildiğinde bir süre nefesimin düzelmesini bekledim ardından tekrar küvete girdim.
Hoseok küvetin diğer köşesinde durmuş beni bekliyordu, yanına ilerleyip dizlerinin üstüne oturdum ve gözlerinin içine bakarken erkekliğini kavradım.
Gözlerini anında kapatıp küçük bir küfür savurduğunda onu konumlayıp üstüne oturdum, ellerini kalçama koyup beni hareket ettirmeye başladığında başımı omzuna yasladım.
Yavaş hareketlerine devam ederken sert bir şekilde inliyordu, "vücudumun ona sürtündüğüne emin olarak yukarı aşağı hareket etmeye başladığımda sertçe küfür etmişti " siktir lanet olsun! Hızlan artık!"
Gülerek devam ettiğimde yavaşlığım canını sıkmış olacak ki aniden beni küvetin içine yatırıp üstüme çıkmıştı.
İçimde sert hareketlerle gelgit yaparken boğulmamak için üstün bir çaba sarf ediyordum.
Bir kaç sert gelgitinin ardından beni sudan çekip çıkardığında derin bir nefes aldım, boğulmama ramak kalmıştı.
Ellerini omuzlarıma koyup üstümdeki yerini almış ve tekrar içime girmişti, az önceki gibi sert hareketler yapmaya devam ederken bir yandan da inliyordu.
Şu ana kadar hiç bu kadar istekli olduğunu görmemiştim.
Bir kaç gelgitin ardından içmdeki sıcaklığını hissettiğimde başını omzuma yaslamıştı.
"Bir daha bu kadar ara vermeyelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seven Night /
FanfictionRoséanne internette tanıştığı arkadaşıyla porno videosu çekmeye karar verir Yedi Farklı Gece, Yedi Farklı Pozisyon 𝑪𝒊𝒏𝒔𝒆𝒍 𝒊𝒄̧𝒆𝒓𝒊𝒌 𝒖𝒚𝒂𝒓ı𝒔ı 𝟏𝟖+ Başladı: 6.17.23 Bitti: 8.10.23 tüm hakları Roséanne'nin dantelli sütyeninde saklı