1.7

86 3 1
                                    


Arabayı çalıştırdığım ısrada yan kapı açıldığında kaşlarımı çatarak oraya döndüm.

Rahat bir şekilde oturup kemerini takmıştı, "in" dedim sadece, beni hiç umursamadan önüne baktığında, gaza bastım madem öyle istiyordu, öyle olsun.

Şirketin arazisinden çıkıp Hoseok'un evine ters yöne doğru sürmüştüm, kendine taksi tutacak kadar parası vardı her halde!

"Evimiz diğer tarafta" dediğinde gözlerimi devirdim "ben kendi evime gidiyorum, taksiye dönersin evine" dedim evine kelimesinin üstüne bastırarak.

"Chaeyoung neden böyle davranıyorsun?" sessiz kaldım, bu gün bana ikinci kezdir ismimle sesleniyordu, biz ilk gecemizi yaşarken bile bana 'güzelim' diye hitab eden adam bir anda ismimi kullanmaya başlamıştı!

"Chaeyoung konuşacak-"

"Chaeyoung demeyi kes" dedim bağırarak, kısa bir süre sessiz kalmıştı "neyin var senin? Cidden buna mı takıldın?" buna mı takılmıştım?

Evet kenardan bakınca kesinlikle fazla çocukcaydı, hatta normal zamanım olsa bende öyle düşünürdüm ama şu an ona sinirliydim tamam mı? O yüzden ben sonuna kadar haklıyım.

"Özel günümdeyim" dedim bu sefer sakin bir şekilde, kaçmanın en iyi yolu buydu "regl dönemine daha bir hafta var"

Dediğine karşı gözlerim kocaman olurken ona doğru dönmüştüm "yola dön ve öyle bakmayı kes, bir insan sevgilisinin ne zaman regl olduğunu bilmelidir"

Hayır Chaeyoung gardını indirmek yok kadını hatırla, evet o kadın ve saçlar!

Evin önüne vardığımda arabayı park edip inmiştim hızlı adımlarla eve ilerlediğimde peşimden geldiğini biliyordum.

Eve girip kapıyı açık bıraktım ve son derece dağınık salonuma geçtim, zaten açacakdı kapatmak saçmalık olurdu.

Odaya girip etrafa göz gezdirdi, buraya ilk kez geliyordu ve her yer dağınıktı, burayı genelde sadece uyumak için kullanıyordum, tatillerimi genelde yakın arkadaşlarımla takılarak geçiriyordum.

"Bana bir açıklama yapacak mısın?" salonun girişinde dururken konuştuğunda hiç bir şey söylemeden koltuğa oturdum.

Ayağı ile yerdeki çöpleri kenara itip yanıma gelmiş ve yanıma oturmuştu "bana bakar mısın lütfen?"

Başımı başka yöne çevirdim, bakarsam hemen yumuşalacaktım, "neden gidip işine devam etmiyorsun? Belli ki kendine güzel bir kadında bulmuşsun" hızlıca ayağa kalkıp odama yöneldiğimde peşimden gelmişti.

"Sakın bana beni bir çalışandan kıskandığını söyleme, ayrıca benden beş yaş büyük bir kadından!"

Çalışan olması neyi değiştirirki? Ayrıca insanlar kendilerinden yaşca büyük kişileride sevebilir.

Yaptığım açıklama kendimi tatmin ettiği için sessiz kalmıştım, dolaba yönelip içinden pijama takımımı çıkardım.

Duş alıp sonra da uyuyacaktım.

"Çıkarken kapıyı kapat lütfen" dedim havlumu alıp banyoya yönelirken, gitmesini istemiyordum ama konuşmakta istemiyordum.

Banyoya gireceğimı sırada bileğimi tutup durmamı sağlamıştı "bu saçmalığa bir son ver artık, eğer seni aldatacak olsaydım bu ilişkiye başlamazdım"

Söylediği şey iç çekmeme sebep olmuştu, belkide haklıydı adam benimle sevgili olduktan sonra kendine ait hesabını silmişti, üstelik içinde bir sürü videosuyla birlikte, benimle İlişki istediğini söyleyip duruyordu, bense boş boş trip atıyordum.

"Özür dilerim" dedim başımı eğerken ellerini yanaklarıma koydu ve göz göze gelmemizi sağladı "sorun değil şimdi lütfen evimize gidelim, olur mu?"

Seven Night /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin