0.9

155 4 17
                                    


"Bu yüzden başka biriyle olmanı istemiyorum" ciddi bir ifadeyle konuştuğunda yutkundum, uykum duyduğum şeyler sayesinde koşarak uzaklaşmıştı.

Aynı şeyleri bende hissetmiştim.

"Üzgünüm ama kendimi sana kapılmaktan alı koyamıyorum" gözlerim iyice irileşirken derin bir nefes aldım "b-ben de aynısını hissediyorum"

Uzun zamandır birlikteydik bir çok kez ilişkiye girmiştik ama ilk kezdir ondan utanıyordum.

"Bu güzel" gülümseyerek eğilip alnımdan öpmüştü "şimdi uyuyalım" kollarını bana sarıp vücudumu sarmaladığında hızlanan kalp atışlarımla birlikte başımı göğsüne yasladım.

.

Sabah hâlâ onun kolları arasındayken uyanmıştım, ondan ayrılmadan yüzünü inceledim.

Dudakları büzülmüştü ayrıca sıcak olduğu için terlemişti.

Akşamki konuşmamızın tam olarak ne anlama geldiğini bilmiyordum, bana kimseyle olma demişti, bu ikimizin bir ilişkisi olabileceği anlamına mı geliyordu?

Gözlerini ağır bir şekilde açıp ona baktığımı gördüğünde gülümsedi, "günaydın güzelim" yaklaşıp burnumdan öpmüş ve doğrulmuştu "duş mu alsak?" esneyerek konuştuğunda omuz silktim.

Akşam yıkanmıştım ama ona Hayır demeyecektim.

Üstümdekileri çıkarıp önden banyoya ilerlediğimde, beni takip etmişti.

İçeri girip suyu ayarladım ve altına girdim, bir kaç dakika sonra belime dolanan kollar gülümsememe neden olmuştu.

Vücudunu bana yaslayıp çenesini omzuma koydu "çok güzelsin" ani iltifatı gülümsememin büyümsesine neden olurken kolları arasında ona doğru döndüm.

"Sadece duş mu alacağız?" imalı bir şekilde konuştuğumda eğilip dudağıma kısa bir öpücük bırakmıştı.

"Sadece duş" ellerini benden çektiğinde şaşırmıştım açıkcası, Hoseok asla açık bir teklifi geri çevirmezdi.

Yine de sessiz kalmıştım, birlikte kısa bir duş alıp ardından bornozlarımızı giyinip mutfağa geçmiştik.

"Bir şeyler yiyelim"

Buzdolabından yumurta ve peynir çıkardığında bende sofrayı hazırlamaya başladım.

Birlikte güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra üstümüzü giyinmiş ve koltuğa oturmuştuk, bu gün ikimizinde tatil günüydü. Onun kolu benim omzumdayken başımı göğsüne yaslamıştım.

"Son videoyu ne zaman çekeceğiz?" önümdeki filmi izlemeye devam ederken konuştuğumda bir süre cevap vermemişti, bakışlarımı ona çevirdiğimde alnımdan öptü "bir ara çekeriz acelesi yok" bu gün ikinci kez şok yaşarken önüme döndüm ne olmuştu bu adama bir anda? Hayır dün fazla mı şey yaşadık sıkılmış mıydı?

Düşüncelerimi dağıtıp televizyona odaklanmaya çalıştım, "bebeğim yarın çocuklar dışarı çıkalım diyor ister misin?"

Benimle dışarı çıkmak mı? Daha düne kadar aramızda seks dışında muhabbet olmazken bana böyle bir teklif mi sunuyordu?

Cidden bir şey vardı, ama bunun iyi mi kötü mü olduğundan emin değildim. Benimle vakit geçiriyordu, bu benimle düzgün bir ilişki istediği anlamına mı gelirdi?

"Olur çıkarız" dedim sadece, onunla vakit geçirmeyi seviyordum " alış verişe çıkalım mı? evde yiyecek bir şey yok" diye teklif sunduğunda omuz silktim "peki"

Ayaklanıp odayı toparladık, Hoseok kredi kartını aldığında birlikte evden çıkmıştık.

Hiç beklemediğim bir şekilde elimi tutup yürümeye başladığında daha ne kadar şok olacağımı merak ediyordum.

Bu haftanın son bölümü

Seven Night /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin