2 hafta sonra yn nin ağzından~~
2 hafta önce hastaneden cıkınca memleketime ailemin yanına dönmem gerekmişti. bugün tekrar istanbula dönüyorum 2 haftadır emreyle hiç konusmadık sadece arada kızlarla yazısıyorum o kadar. ben inince hürkan beni almaya gelicekmiş gerek yok dedim ama merveyi ikna edemedim "seni havalimanından almaya gelmicekse neden benim sevgilim" demeyi tercih etti. yaklasıp 10 dakika sonra ucağım inecek, aslında cokta heyecanlı değilim eminim ben yokken çiğdem aptalı emreye yanısıcak cok fırsat bulmustur. ama artık emreyi cok takmamaya karar verdim eskisi gibi yakın olmayacağım, eski ilişkimde olduğu gibi emrede beni sevmez sadece oyalanıyor hatta çiğdemi sevdiğinden neredeyse emindim .ve evet ucağım indi hızlıca toplandım valizlerimi aldım ve hürkanı aradım gerçi ben onu görüyordum ama elimdekiler ağırdı onun bana gelmesi daha mantıklı.
"Hugo eniştem 🎶🎧" adlı kişi aranıyor"
"alo sırık indim ben""nerdesin la bıdık görünmüyonki"
"sus lan kısa değilim bi kere ben sen cok uzunsun"
"harbi nerdesin lan"
"ben görüyoum seni sağ caprazına bak "
"yn sen gercekten cok kısasın sanırım göremiyorum seni"
"hürkan 190 boyun var amk gör bi zahmet bekle yüksek bir yere cıkıyım"
"heh gördüm bekle geliyorum"
"tamam"
hürkan hemen yanıma geldi elimdeki valizleri aldı ee evet valizler ama bu *yia ben diğer kızlar gibi değilim 1 tane sırt cantsaı yetiyo bana* kızlarının valizleri değil valizler dediklerim genellikle bülent ersoyun valizleri gibi oluyo 5 6 tane vardı 2 tane küçük olanı ben aldım hürkansa diğer büyükleri aldı. arabası büyüktü zaten o yüzden cok sıkıntı cıkmadan yerleştirdik. eve doğru yola cıktık sena kaanlaymıs yani evde değilmiş. ama ben genede eve gitmek istedim eve giderken hürkan bi benzinlikcide durdu, ben o sırada markete gittim kendime asırı bayılarak içtiğim vanilyalı soğuk kahvemden aldım cıktığımda hürkan biriyle konusuyordu cok yaklasmadığım için sadece "geliyoruz" dediğini duydum. aldırıs etmedim yüzde seksen merveyle konusuyordu zaten yola devam ettik tek düşünebildiğim emreydi. elimde olmadan sürekli aklıma geliyordu kafamı dağıtmak için instagrama girdim karsıma emrenin cok önceden attığı ama o an tripli olduğum için like atmadığım bir fotografı cıktı.
ve kahretsinki asırı seksi görünüyordu.fotoğrafta karsıya bakıyordu bedeninin yarısı oturduğu için cıkmamıstı kıvıcık saclarını yine kendi haline bırakmıs sekil vermemişti, dağınıkken cok daha cekici görünüyordu tabii. normal erkeklere göre cok daha iyi bir burnu vardı. kulağına taktığı küpe ve boynundaki kolye üstünde cok güzel durmustu önü fermuarlı mor üstünü ve ona aldığım bej ceketini giymişti ceketini görünce yüzümde aptal bir gülümseme olustu ama fotoğrafa biraz daha bakınca bu gülümseme daha edepsiz bir şeye dönüşmeye basladı... tanrım hiç birşey yapmadan bunu nası lbu kadar atesli görünmeyi basarabiliyorduki?. cok uzun zamandır konusmadığımız için tekrar sayfayı yeniledim ve like atmadım hürkan telefonda neye baktığımı fark etmiş olacakki kahkaha attı sonra gülerek devam etti
"hayırdır yn gözün kaldı son yarım saattir aynı fotografa bakıyorsun ve yarım saat içerisinde verdiğin tepkiler hosuma gitmedi neden cocuğa yiyecekmiş gibi bakıyorsun? SJDHAKSJDLHASKJDHASJ"
"hiiç bakıyordum öylesine" bir dakika. YARIM SAAT Mİ?. nE? hemen telefonumdan saati kontrol ettim hürkan ciddiymiş gercekten yarım saatir emrenin fotoğrafına bakıyormusum of ne kadar aptalım halbuki bana 5 dakika gibi gelmişti eve ne kadar kaldı acaba . yarım saat bi fotoğrafa bakılırmı ya hürkan uyarmasa kim bilir daha ne kadar bakıcaktın yn aferin kızım aferin. off emre nasıl yaptında kendini bu kadar bağladın bana