1

1.6K 129 90
                                    

Riki'den

Babamın geldiğimizi belirten yüz ifadesiyle beraber kulaklıklarımı çıkartıp kablolarının birbirine karışmaması için düzgünce sararak cebime koymuştum.

Denize kıyı yollardan geçtiğimiz bu uzun yolculukla beraber ülkenin diğer ucuna gelmiştik neredeyse. Tüm yazı evde geçirmeyi planlarken annemlerin gezme planlarıyla suya düşmüştü hepsi.

Geldiğimiz yer deniz kıyısındaki ufak bir tatil köyüne benziyordu. Evlerin hepsi müstakil ve renkliydi. Çok eski bir yerleşim yeri olmadığı da belliydi. Evler henüz oldukça yeni duruyordu. Bazı dükkanların kapılarında renkli led ışıklar da asılıydı. Fazla genç olduğunu düşünmüyordum nedense.

"Jungwon!"

Arabadan iner inmez annemin sesinin geldiği tarafa dönmüştüm. Kendisinden uzun, benden kısa bir çocuğa sarılıyordu.

"Riki, gel de Jungwon'la tanış hadi. Benim eski bir arkadaşımın oğlu."

Henüz evin içine bile giremeden annemin birileriyle tanıştırması biraz rahatsız etse de gülümsemeye çalışıp karşımdaki çocuğa bakmıştım.

"Riki ben, 17 yaşındayım."

"Jungwon ben de, 17 yaşındayım. Tanıştığıma memnun oldum Riki. Telefon numaranı ya da instagram hesabını versene, dışarı çıkarken seni de çağırırım istersen."

Biraz sosyaldi.

Fazla sosyaldi.

Gerek olmadığını söylemeye hazırlanırken annemin delici bakışlarıyla karşılaştığım için teslim olarak telefon numaramı söylemiştim.

"Tamamdır, mesaj atacağım sanaa."

Hayatımdaki en hızlı ve garip tanışmayı yaşadıktan sonra eve odaklanabilmiştim sonunda. Beyaz, alt kısmına pembe çiçekler çizilmiş iki katlı müstakil bir evdi.

Valizleri zar zor eve taşıdıktan sonra annemin benim için ayırdığı odaya girmiştim. Ne çok büyük ne de çok küçüktü ve işimi görecek şekildeydi. Tek kişilik bir yatak, iki kapaklı ve altında bir çekmecesi olan bir gardolap ve üstünde rafların bulunduğu bir çalışma masası vardı.

Annem evin önceden anneannemin olduğunu ve o vefat edince kendisine kaldığını söylemişti yani ev bizimdi şuan. Duvarlara çizimlerini asmayı sevem bir insan olarak oldukça hoşuma gitmişti bu.

Çalışma masasına oturup bir süre duvara bakmıştım boş boş. Bu yazın nasıl geçeceği hakkında senaryolar kurarken telefonumdan gelen bildirimle beraber şifresini girip telefonumu açmıştım.

Jungwon-Riki

+82******
Rikii
Jungwon benn

Riki
Selam jungwonn

Jungwon
Buraya hos geldin demek icin arkadaslarimla tanistirmayi dusunuyordum seni aslinda ama sana sorayim dedim once
Aksam saat 7 8 gibi musaitsen ben seni almaya gelirim birlikte gideriz

Riki
Introverted kisiligim agliyo|
Annemlere de haber verip cikarim ya
Musaitim yani

Jungwon
HARIKA
ben simdi on tanitim yapicam tamam mi.

Riki
Tamamm

Jungwon
Bak simdi Sunoo var bir tane bizimle yasit tam bir enerji bombasi cok tatlis pembis pembis
Jay hyung var bizdem bir yas buyuk kendisi bir tik agresif ve yari amerikan
Jake hyungla da aramizda bir yas var kendisi tam bir enerji bombasi 2+avusturalyada dogdu
Sunghoon hyung var ilk basta biraz mal duruyor ama iyi birisi
Heeseung hyung var senden bir yas buyuk o da komik iste baska pek bir vasfi yok.
Haemin var kucuklukten beri arkadasiz onla da
Eunchae var o da gecen sene tasindi buraya cok tatlis kiz
Eunchaenin dort tane daha kiz arkadasi var aslinda da
Bunlari bilsen yeter.

Riki
Bu saydiklarinin hepsiyle tanisacak miyim ben
8 kisi ve fazlasi

Jungwon
Herkes cok cana yakin aslinda ya
Cabuk kaynasirsin bence

Riki
Arkadas edinmede pek iyi degilim ben ya...

Jungwon
Tam arkadasini buldun o zaman💪💪
Herkesi taniyan kisi olarak.
Bu arafa seyi soracaktim bennn
Yaz tatili icin mi geldiniz yoksa temelli mi

Riki
Yaz tatili icin sadece

Jungwon
Tamamdirrr
Aksam saat yedide geliyorum o zaman ben?

Riki
Anlastik

...

Sunki day'de baslayayim yayinlamaya dedimmmmm

Cruel Summer | SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin