Sunoo'dan
Dışarıdan eve geldiğimde salonda annemin etrafında dolanan Hana'yı ve annemi öpüp odama çıkmıştım. Odama girdiğim gibi de elimdeki poşeti masamın üstüne bırakmış ve kendimi hızlıca yatağımın üstüne atıp telefonumla ilgilenmeye başlamıştım.
Bugün Jay hyung ile biraz deniz kabuğu toplamaya gitmiştik. Aslında hep birlikte gitmeyi planlamıştık ama herkes başka planlar yaptığı için ikimiz gidebilmiştik sadece. Kızlar kendi aralarında takılıyorlardı zaten çoğunlukla. Riki de hastalandığını ve gelemeyeceğini söylemişti. Jake hyung, Heeseung hyung ve Jungwon da Riki'yi ziyaret edeceklerdi en son. Sunghoon hyung da birkaç günlüğüne babaannesinin yanına gideceğini söylemişti. Ben de Jay hyungla beraber gitmiştim bu yüzden.
Saat şuanda 17.53'tü. Hasta ziyareti için biraz fazla geç olur muydu? Ya da Riki ziyaret etmemi gerektirecek kadar hasta mıydı ki? Tek başıma ziyaret etmem doğru olur muydu?
Boş boş gezindiğim Instagram'da Riki'nin hesabına girmiştim. Pek bir şey paylaştığı söylenemezdi. Konuşma başlatsam iyi olur diye düşünüp mesajlar kısmına tıklamıştım.
nshmurarikii-ddeonusun
Sun
Naber|
Iyi misinnn|
Hastaligin gecti mi|
Yanina gelmemi ister misin|
Ay salak cocuk niye gelmeni istesin of|
Selaamm|
Cok mu sey olur|
Ya ben niye bunlari dusunuyroum|...
Yazacak bir şey bulamayınca sinirlenip çıkmıştım. Riki de aktif değildi büyük ihtimalle zaten. Kendi mesajlar kutumda bir aşağı bir yukarı gezerken gözlerim Haemin'in hesabına takılmıştı. Instagramdan fazla kişiyle konuşmadığım için hala mesaj kutumda bir yeri vardı ve ben mesajları silmeye kıyamamıştım. İnsan ilk aşkının tam bir pislik çıkması gerçeğini kaldıramıyordu tabii.
Parmaklarım ister istemez tıkladığında eski mesajları okumaya başlamıştım. En yakın tarihliler tehdit mesajlarıydı genellikle. Bazılarına görüldü atıp çıkmış, bazılarına da hayatımda hiç etmediğim küfürlerle yanıt vermiştim o zamanlar. Yukarıya doğru çıkıp eski mesajları okumaya başladığımda ise dudaklarımı büzmüştüm istemsizce. Aldığım iltifatlar, sevgi sözcükleri, teselliler... Hepsi boşunaymış gibi geliyordu artık. Üstünden bunca zaman geçmiş olmasına rağmen hala kalbim kırılıyordu çünkü o hala etrafımdaydı. Hala beni sadece vücudum için istediğini görebiliyordum gözlerinde.
Beni aşktan nasıl soğuttuğunu hala hatırlıyordum.
*nshmurarikii size bir mesaj gönderdi!*
Yukarıdan gelen bildirime tıklamıştım.
nshmurarikii-ddeonusun
Riki
Iki saattir ne yaziyorsun sunSun
Klavye takili kalmis ya ozur dilerim
Sen nasilsin iyi misin diye soracaktimRiki
Annem en son degisik bitki caylarindan birinin malzemesi eksikmis onu almak icin taa yarim saat yol gidip yarim saat yol gelecegim diye mizmizlanip cikti evden
Deli kadin ya sanki ben yap diyorum.
Mukemmelim kisacaSun
Gyuri teyzemle dogru konusur musun.Riki
Gyuri teyzen atesim var diye dovecekti beni evden cikmadan
BEN MI ATESIMI YUKSELTIYORUM ACABA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cruel Summer | Sunki
FanfictionTatil köylerinden birinde yaşayan, "Bu yaz benim yazım olacak ya." diyen Sunoo ve yaz tatilinde ailesi ile birlikte o köye tatile gelen, "Bitse de gitsek." diyen Riki.