Yazardan
Son 3 gündür aralarında garip bir hava olmasının verdiği rahatsızlıkla yatağında yuvarlanmıştı Sunoo. Yatağın bir ucunda olan telefonuna uzanıp kılıfındaki çiçeği incelemeye başlamıştı. Çiçek toplamaya gittikleri günden bu yana araları bir garipti ve bunu diğerleri de fark etmişti. Özellikle Sunoo'nun önceden yaşadığı şeylerde yanında olan Jungwon endişeleniyordu. Çünkü Sunoo bu çocukluk arkadaşı olayından Jungwon'a da bahsetmişti ve Jungwon Sunoo'nun zaten güven problemleri olduğunu biliyordu.
Riki de Shuu ile tartışmıştı o gün eve geldiğinde. Shuu, Riki'yle konuştuğu zaman Sunoo'nun yanında olduğunu düşünmediğini ve şaka amaçlı o şekilde konuştuğunu söylemişti. Riki'nin siniri dinmek bilmediğinden uzun süre tartışmışlardı bu konu hakkında. Daha sonra ise tatlıya bağlamışlardı bir şekilde. Fakat bu tatlıya bağlanma Sunoo ve Riki arasında gerçekleşmemişti.
Normalde her gün birbirlerini görmeye dikkat eden ikili son üç gündür birbirlerini bir kere görmüşlerdi. Bunun sebebi de Gyuri'nin Riki'yi Jiheon'dan bahçe malzemeleri almaya göndermesiydi. O sırada yüzyüze konuşmaları gerçekleşmişti. Bunun dışında 3 gündür telefonları aracılığıyla soğuk rüzgarlar esen konuşmalarını devam ettirmişlerdi.
Sunoo derin bir nefes vererek yatağından kalkmıştı. Jungwon bugün Jay ile buluştuktan sonra Sunoo ile uzun zamandır yapmadıkları gece pikniklerini yapmak için sahile gideceklerdi. Sunoo saati kontrol ettiğinde 20.38 olduğunu görmüş ve hazırlanmak için acele etmeye karar vermişti.
Zaten Jungwon ile buluşacağı için pek bir hazırlık yapmamıştı. Düz beyaz kısa kollu tişortünün üstüne siyah kapşonlu hırkasını geçirmişti. Altındaki kahverengi eşofmanı çıkartma ihtiyacı duymadan aşağıya inmiş ve çantasını yiyeceklerle doldurmuştu. Onu gören annesi de ellerini beline koyarak izlemeye başlamıştı onu.
"Yaz tatili bitmek üzere olduğu için bir de Jungwon yanında olacağı için bir şey demiyorum bu saatlerde çıkmana. Uyku düzenin önemli Sunoo biliyorsun."
"Biliyorum annecim biliyorum. Merak etme sen son gece dışarı çıkmalarım bunlar."
Annesine bir öpücük yolladıktan sonra ayakkabılarını giymiş ve evden çıkmıştı Sunoo. Gece dışarı çıkmayı seviyordu.
Sahile geldiğinde her zamanki yerlerinden parlayan ışığı görünce gülümsemişti Sunoo. En yakın arkadaşı onu mutlu etmeyi gerçekten biliyordu. O gelmeden ateş yakmış olmalıydı.
Adımlarını hızlandırarak Jungwon'un yanına gitmişti.
"Naber canım?"
"Ben sormalıyım o soruyu bence. Naber canım? Date nasıldı?"
"Jay kadar mükemmel."
"Öğk. Sen Jay deyince garip geliyor hala."
"Sus sen ya."
Saatlerce oturup getirdikleri yiyecekleri yemişler, eski günlerden bahsetmişler, kendi okullarındaki kişilerin dedikodusunu yapmışlardı. Bu buluşmalar ikisi için de terapi görevi görüyordu adeta.
"Sunoo'm ben kalkayım yavaş yavaş. Annem eve almayacağını belirten mesajlar göndermeye başladı bile. Sabah dokuzda evden çıktım ve saat on iki olmuş resmen."
"Saerom teyze çok kırıcı bazen. Neyse, ben biraz daha oturacağım haberin olsun. Ateşi söndürürüm ben."
"Eve gidince yazarsın."
Kafasıyla onaylamıştı sessizce Sunoo. Jungwon'un onunla gelmesi için üstelememesini seviyordu. Çünkü her ne kadar insanlarla çevrili olmayı sevse de Sunoo'nun yalnız kalmayı sevdiğini biliyordu Jungwon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cruel Summer | Sunki
FanfictionTatil köylerinden birinde yaşayan, "Bu yaz benim yazım olacak ya." diyen Sunoo ve yaz tatilinde ailesi ile birlikte o köye tatile gelen, "Bitse de gitsek." diyen Riki.