3.Bölüm

13 7 0
                                    

"Test 1 çok saçmaa siz çıldırdınız mı?" "Öhm devam ediyorum izin verirseniz tabi. Test 2-"

19 kişiyi bir odada toplamışlardı. Sizden istediğimiz bu silahlarla karşınızdaki kişiyi vurmanız. Ne yani kim daha hızlı davranırsa o yaşıyacak mıydı? Bir test için. Hayatlarımız bu kadar ucuz muydu? Evet belki kimsesiz olabilirdik ama biz de insanız. Bu kadarı fazlaydı.
"Ben ölmek istemiyorum! Birilerinide öldürmeyi reddediyorum. Bırakın beni ben gidicem." Bu seferde bir erkek yaygara koparmıştı. Neyseki öbür kız gibi bağırıp ağlamamıştı. Çocuk tam kapıdan çıkacakken numara 9 adlı bir ajan onu kafasından ve sırtından silahla vurmuştu. Ve biliyor musunuz? Kanları yüzüme sıçradı. Tamam takıldığım yer burası değildi. Numara 9; bir kez her şeyi öğrendiğinizde sizi sağ bırakacağımızı mı zannettiniz?,dedi. Herkes korkuyla titrerken ben ölmemek için hemen verilen silahın tetiğini çektim ve önümdeki kıza vurdum. Benle birlikte Ege de hemen tetiği çekti ve önündeki kişiyi vurdu. Silah sesiyle etraf inlerken yere hiç kan akmamıştı. Çünkü bu silahlar sahteydi. Sadece ses çıkarmak ve vurulduğunu belli eden boyayı atmak için vardı. Diğerlerinin yüzü  cesaretimizden dolayı bembeyaz olmuşken bazı kişiler hızlı davranıp hemen karşılarınkileri vurdu. Ege' ye kanım ısınmıştı. Ve galiba bu daha da ilerleyecekti. Numara 8 sonuçları açıklıyorum diye bağırdı.

"Geçenler;

1'Sedef Rencide
2'Ege Karaca
3'Ela Yıldırım
4'Gökhan Kaygısız
5'Melih Demir
6'Zeynep Sevecen
7'Gece Sarmaşık
8'Yankı Tansan
9'Melih Güngör
10'İbrahim Tenekeci
11'Ecrin Yıldız
12'İrem Su Altın
13'Emirhan Dong
14'Ayaz Demir"

Bazıları birbirlerini aynı anda vurdukları için haksızlık olsun diye elenmemişlerdi.

Kazananlar seviniyor ve bağırıyorken kaybedenler korkuyla ecellerini bekliyordu. Ve ardı ardına 4 silah sesi duyuldu. Yerlerde kanlar vardı. Ama bu pek umrumda olmadı. Eğer birine değer verirseniz değersizleşirsiniz. Salondan ayrılıp odama geçmek için herkesi orada bırakıp gittim. Arkamdan Ege,Ayaz,İrem Su, Gece, Ecrin ve Emirhan koştu. Ne ara bu kadar yakın olmuşlardı?

Ege= Sedef! Bizi bekle
Sedef=Niye beklemem gerekiyor?
Ecrin=Çünkü biz bir ekibiz aptal!
Sedef=Ne ekibi be? Ben yalnızım.
Ayaz=Yok öyle bir dünya biz bundan sonra 7 kişilik ekibiz. Herkes testleri tek tek geçsin. Hiçbiriniz ölmeyin buradan birlikte kurtulucaz.

Vagagagaggaaa karakterleri öldürmeye bayılıyom kdgsnsnsfksndvsk neyse. Bu bölüm bu kadarr sonraki bölümü 1 oylama gelirse atarım.

BU SEN DEĞİLSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin