-"Bu testleri kim uydurdu bilmiyorum ama ikinci testi sevdim."
-"Üçüncü testi daha çok seveceğine eminim. Test 3"Şuan uçurumun kenarındaydık. Yapmamız gereken şey karşıdaki dağın kenarından sarkıtılan ipi tutmaktı. Mesafe çok uzak değildi ama 2 metre rahat vardı sanırım. Tutqmayanlara ne mi oluyor?Cesetleri bile bulunmuyor! Aşağıda insan iskeleler var.. Kaç kişi bu testten başarısız oldu acaba? Merak ettim. Ya tutamazsam! Hayatım bu kadar kısa mı sürecekti? Has'ktir hayvana yapılmaz bu. Cidden ne kadar da acımasızlar.
"Hayvana yapılmaz bu! Bir insana nasıl yaparsınız?" Dedi Ege. Ananı içimden geçeni dedi lan. Ben bu çocuğu sevmeye başladım.
"Sedef bana niye öyle bakıyorsun kızım? Bak tutmasaydım düşüyordun şakası yaparsan kolundan çekerim, benle birlikte sende aşağı düşersin."
"Merak etme asıl tutarsam düşersin bu yüzden şaka yapmayacağım."
"Olsun sen beni tutacaksan düşmek umrumda olmaz. Aşağı düşene kadar bana dokunan ellerini düşünürüm"
Bunun aynısını bir yerde okumuştum. Adam gelmiş bana çalıntı sözler söylüyor ya!"Ege sana dokunmayacağımı ikimizde biliyoruz."
"Harbi anlatsana niye kimseye dokunmuyorsun?"
"Bence bunu daha sonra konuşabiliriz"Kanlıydı benim ellerim. Her zaman öyleydi. Korktuğumda, üzüldüğümde, ağladığımda, mutlu olduğumda, stres olduğumda.. Hep kanlıydı. Elim başıma her gittiğinde kan akmadan duramıyordum. Her gece tekrar kanlanan o ellerle birine dokunup onu kirletmek istemiyordum. Birisi tekrar bana "İğrençsin bana dokunma diyebilirdi."
"Planımız ne Sedef?"
"Çok basit. Bu testi geçeceğiz.""Sedef ilk sen atlıyorsun" dedi biri.
"Niye hep ben ilk oluyorum ya!"Sakindim. Gereğinden fazla sakindim. Geriye doğru gidip hızlıca koşmaya başladım. Uçurumun kenarına yaklaşınca ileriye doğru atladım.. Umarım ölmem. Umarım ölmem. Umarım ölmem. Ve ipi tutabilmiştim. İple yukarıya doğru tırmandım. Uzun boylu ve yakışıklı olduğundan emin duruşuyla yanıma yaklaşan adam elini uzatıp
"Tutsana, bütün kızlar bu eli tutmak için deliriyor " dedi."Yo"
"Anlamadım? Tutsana elimi."
"Neden ipi bıraktığımda elimi bırakıp beni aşağı mı düşüreceksin. Bak sana söyleyeyim düşersem benle birlikte sen de düşersin"
"O kimsenin elini tutmaz. İnsanlara alerjisi var galiba. Dimi su aygırı" dedi Ege.
"SEN KIME SU AYGIRI DIYON LAN! İNSALLAH İPİ TUTAMAZSIN DA GEBERİRSİN EGE!"
"Bende seni seviyorum güzelim ama sence şuan bu sevda sözleri için uygun bir zaman mı?"
"Defol git Ege."
Diğerleri bize gülerken ben elimi sağlam bir yere koyup kendimi üste doğru çektim. Sıra egedeydi. Bana "İzle beni güzelim nasıl da yanına gelicem şimdi." dedi. Ne yalan söyleyeyim karizma çocuktu. 10 adım geriye gidip ileriye doğru koştu ve atladı. Çok iyi atlamıştı tutmaması imkansızdı derken ipe yakınken bilerek tutmaıştı. Hemen kendimi ileriye doğru savurup elini tuttum.
"Hayvan kadar ağırsın tut şu ipi yoksa bende düşücem" elimi bırakıp ipi tuttu.
"Aklından ne geçiyor? Niye bilerek ipi tutmadın? Ya seni tutamasaydım!"
"Tutacağını biliyordum. Tutamazsan da kendini aşağı atardın." O beni tanıyordu..
"Hayır. Sadece sana gülerdim"
"Naz yapmasana gülüm. İkimizde biliyoruz atlayacağını."
"Gülüm mülüm hayırdır lan? Biz arkadaşız Ege."
"Biliyorum. Şimdilik öyleyiz maalesef."
Sözlerini görmezden gelip ileriye doğru yürüdüm. Çünkü eğer görmezden gelmezsem ilerde kalbim kırılabilir. Buruk bir yüz ifadesiyle diğerlerinin atlayışlarını izledim. İpi tutabilmişken yukarıya çıkamadan düşenler de vardı hiç tutamayanlarda.. En sonuncu kişide başarıyla testi geçmişti. Bizim gruptan herkes geçsede herkes bizim kadar şanslı değildi.
"Test bitti! Sonuç 3 kişi öldü. Kaldı geriye 11 kişi. Herkese iyi akşamlar."
11 kişi.. Başta 25 kişiydik. Çok çabuk sayımız azalıyordu çoktan yarısından fazlası ölmüştü geriye 2 test kalmıştı. Ya bizim gruptan da birileri ölürse diye düşündüm..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bugün bütün hikayelere bölüm yazmaya çalışacağım. Bu hikayeye arkadaşım devam etmemi istediği için bölüm attım. Ve bence gayette uzun bir bölümdü.. Umarım beğenmişsinizdir.