Burayı lütfen okuyun.Aklımda olan bir ficdi. İkinci hikayem hatalarım olabilir ona göre yorum atmayı ve oy atmayı unutmayın. Hikayemi oylamadan gitmeyin🌈🌜
Haydi bakalım başlayalım..Bu dünyada ölmek istiyorumdan daha acı bir söz vardır..
'Yaşamak istiyorum '✧
'neden annenle birlikte gebermedinki'
'senden ölesiye nefret ediyorum jeon'
'ama merak etme bu sefer her şey bitti senden artık kurtuluyorum'
'HAHAHAHAHAHAHAHAA'
Sonunda benden kurtuluyo, öldürecek mi beni acaba? sonunda bu acıların hepsi bitecek mi? Sözler kulağıma ninni gibi geliyordu. Bayılmam an meselesiydi, tanrım lütfen bu sefer beni yanına al daha fazla bu acıya katlanamıyorum. Ve sonrası koca bir karanlık.
...
Karnıma geçirilen sayısız tekmeden ve acılı bir bilinç kaybından sonra yine kendimi aynı yerde bodrum katında buldum. Bodrum katındaki tek küçük pencereden ışıklar süzülüyordu. Sabah olmuştu, geç kalmamam gerekiyordu. O adam şimdi kim bilir hangi cehennemdeydi.. O gelmeden kütaphaneye kitaplarımı bırakmam gerekiyordu, bugün son teslimat günü ajusshiyi hayal kırıklığına uğratamam. O yüzden hemen kalkmalıyım.
Ayağa kalkarken tüm kaslarımın işlevini yitirdiğini hissediyordum. O*** çocuğu artık nasıl dövdüyse sağlam bir uvzum kalmamıştı. Tam kapıya doğru yürümeye çalışırken kapı aniden açıldı.
'vay vay vay bizim küçük jeon ayaklanmış. Oysaki seni çok iyi dövdüğümü hatırlıyorum oğlum.'
Giderek üstüme geliyordu, küçücük Bodrum'da kaçacak hiçbir yerim yoktu.
*Lütfen karnıma vurmasın
*Lütfen karnıma vurmasın'ahh korkma yavrucuğum. İğrenç... Sana yavrum demek bile beni iğrendiriyor. Ama merak etme sonunda her şey bitiyor. Senden kurtuluyorum Jeon HAHAHAHAHA'
'N-ne nasıl'
'meraklandın değil mi oyy kıyamam ben sana HAHAHAHAHA. Sürpriizzz sattım seni jeon, kumar borcum için seni kullandım, hadi yine iyisin iyi paraya gittin, adam tonlarca para ödedi bana senin gibi değersiz biri için'
Sesler giderek boğuklaşıyordu.
*Beni nasıl satar, bunu bana nasıl yapar. Ölmek istemiyorum ama bana ölümden başka çare yok gibi geliyor, tanrım lütfen yardım et
'hey jeon. Sana beni dinle dedim küçük orospu'
Yüzüme atılan tokatla düşüncelerimden sıyrılmıştım.
'sevin jeon adam yarım saat sonra seni almaya gelecek diye bir şey yapmıyorum. Yoksa leşini bile kimse bulamazdı. Şimdi yukarıya çık ve yüzündeki yaraları kapatıp güzel şeyler giy, yeni sahibine kendini beğendir hem bakarsın belki bu sayede daha fazla para alırım hmm AHHAHAHAAHA'
En son yüzüme tükürüp gitmişti. Gitmem lazım, kaçmam lazım burdan bu iğrenç yerden kurtulmam lazım. Tanrım bana bi çıkış yolu göster.
...
Odadaydım kaçacak gidecek hiçbir yer bulamamıştım. Kapı sesini duyalı çok olmadı, beni satacağı adam çoktan gelmişti. Acil bir çözüm üretmem gerekiyordu, bu sefer olmaz acı çekmeye artık dayanamıyorum.
Pencerem ikinci kattaydı. Atlarsam ölür müyüm acaba? Ne olursa olsun bunu yapmam lazım geleceğim için. Hadi yaparsın kook hayatın için yapmalısın, kendin için yapmalısın. Atlamak için sadece 1...2... Ve
*Gitme jeon burda kalmak istiyorum. Beni burda tutan birşeyler var.
Kurduma ne oluyor böyle. Ne saçmalıyor. Burdan kurtulmak için çırpındığımız günleri ne çabuk unutuyor.
*Bilmiyorum kook sanki huzur yanı başımdaymış ama aynı zamanda kaçmam gerekiyormuş gibi ne yapacağımı bilmiyorum, ne karar verirsen yanındayım kook sadece yaşamak istiyorum
Atlayalım. Bu evden de o adamlardan da kurtuluruz.
1...2...3
Bacağımın kırıldığını hissedebiliyorum. Bacağıma aldığım darbelerden sonra daha çok acı verici oldu. Katlanmak zorundayım mutluluğum buna bağlı.
Yaparsın kook
*Yaparsın kook
Mutluluğumuz için
*Mutluluğumuz için
Kurdumla aynı fikirde olmak beni mutlu ediyor ama hemen burdan kaçmazsam yakalanmam an meselesi idi. Umarım beni hala farketmemişlerdir.
...
Bilmediğim caddelerde kırık ayağımla koşmaya çalışıyordum. 1 saattir beni takip eden birini görmemiştim arkamda. Cidden bu kadar kolay mıydı? Bitti mi herşey? Artık mutlu olabilecek miydim?
Soluklanmam gerekiyordu nefessiz kalmıştım. Bir çıkmaz sokağa geçip çöp konteynırının arkasına çöktüm. Biraz burda dinlensem iyi olurdu. Sadece biraz uyuyup gücümün yerine gelmesini sağlamam gerekiyordu. Ondan sonra herşey güzel olacaktı.
...
Yerim çok rahat. Bir çöp konteynırının bu kadar konforlu olması beni şaşırttı.
*Kalkman lazım kook, yattığın yer çöp konteynırı değil. Yakaladılar bizi.
Ne nasıl ama bu mümkün değil, takip etmemişlerdi beni yoktu kimse arkamda. İzimizi kaybettirmiştik, benim bile bilmediğim yerdi onlar nasıl buldu
*Biz hiç kaybolmamıştık ki kook, o bizim arkadaki gözümüz gibi.
'Kalkma vaktin gelmedi mi hala güzelim'
Yüzümdeki ellerle birden uyandım
'S-sen kimsin'
'Bunu çok yakında güzel bir şekilde öğreniceksin Ay Çiçeğim'
Bunu söylerken yanağımı okşuyordu, kal gelmiş gibi hiçbirşey söyleyip yapamıyordum.
'onda farklı şeyler hissediyorum kook elleri hep üzerimde olsun hiç ayrılmasın, hep yanımda olsun istiyorum ama sanki bir bakışmamızda küle dönecek gibiyim..
Ama sanki bir bakışmamızda küle dönecek gibiyim..
735 kelime olmuş. Umarım beğenirsiniz. İlk bölümden biraz fazla drama ama sonradan güzel bir aşk hikayesi sizi bekliyo. Kaoslu bir aşk hikayesi.
Kendinize iyi bakın. Hikaye ile ilgili görüşleriniz, yorum ve oy atmayı unutmayın. 🫶🏻💞
Şuraya da bir başrollerimizi bırakmazsak ayıp olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seninle olmak varya | TAEKOOK+18
ChickLitOmega Jungkooka babası küçüklüklenden beri hep şiddet uygulamaştır en son ondan kurtulmak ve kumar borcunu sildirmek için Jungkooku satmaya karar verir. Jungkook ne kadar dirensede karşı çıkamamıştır babasına. Omegayı satın alan kişi ise, 3 ay önce...