"Yaşanan kötü günlerin, yaşanacak olan iyi günlerin habercisi olduğuna inanın..."✧
Taehyundan'
Küçük omegam boynumda uyuduktan sonra onu odaya çıkarmıştım. Şimdi yatakta yanına uzanmış ay tenli yüzünü izliyordum. Gece lambasının ışığı çok az da olsa odayı aydınlatıyordu, buna rağmen tatlı Ay Çiçeğim ışıl ışıl parlıyordu. Eğer onun o halini görseydiniz söylediğim kelimelerin onun yanında kifayetsiz olduğunu anlardınız.
Bi yandan uyanmasından korkarak saçını okşuyor diğer yandan beni kabul eder mi diye düşünüyordum?
Geç bulmuştum onu, çok geç...
İlk onu o kütüphanede rafların arasında dünyadan soyutlanmış bir şekilde kitap seçerken görmüştüm..
-Flashback- Taehyung'un Jeongkook'u ilk gördüğü an;-
Bu salak Somchair yüzünden işimi gücümü bırakıp buraya gelmiştim. Hayır yani neden geldiğimide anlamıyorum? En son seni çok fiyakalı bir yere götürücem patron, müptelası olucaksın, ordan başka bir yere adımını atmayacaksın dedi meraklanıp düştüm peşine. Geldiğimiz yere bak... Kütüphahe. Kitap alıcakmış. Sanırsın katip olcak başımıza sik kafalı uşak.
'Aldın mı kitabını, rahatladı mı için Somchair.'
'Öyle deme patron özel bi kitap bu, seri katillerin nasıl seri katil olduğunu anlatıyo.'
S
inirle anlımı sıvazladım.
'Somchair salak mısın sen? Etrafında bir sürü katil var, onları geçtim sen de bir katilsin!? Bunu öğrenmek için neden kitap alıyorsun? Sen nasıl seri katil olduysan onlarda öyle oldu. Önemli bir şey sanıp peşine düştüm birde. Geldiğim hale bak. En güvendiğim adamsın ve arkadaşımsın diye bir şey yapmıyorum, yoksa şurda kimin görüp görmeyeceğini umursamadan o boşa taşıdığın kafanı gövdenden ayırmıştım, düş önüme'
Somchair'i önüme almış kitabı yazdırmaya gidiyorduk. O sırada rafların arasında kendini dış dünyadan soyutlamış bir şekilde kitaplara bakan, teni aydan daha parlak olan çocuğu gördüm. Göz alıcıydı, nasıl bu zamana kadar karşılaşmamış olmamız şaşırtıcıydı.
Ben ona dalmış bakarken yanına bi amca geldi. Gülerek konuşuyorlardı. Gülüşü dillere destandı. Ne vardı ki bu kadar gülecek? İçimi saran nedensiz kıskançlıkla biraz daha yaklaştım onlara doğru.
'Bak bu kitap çok iyi, tam senin tarzında, sen seversin bunu, al istersen?'
'ahh olur ajusshi evde zaten sıkılıyorum kitap okumak iyi geliyor.'
'Bilmez olur muyum her fırsatını bulduğunda buraya gelip yeni kitaplar bakıyorsun. Sen olmasan bu kütaphane dönmez. Çok şaşırıyorum açıkçası genelde gençler alır ellerine telefon tüm gün oynarlar ama sen, sen çok farklısın çocuğum. Tek bu şeyle değil senin farklı bir auran, açıklayamadığım farklı bir şeyin var.'
'Kitaplar benim huzur kaynağım ajusshi insanlarda bulamadığım şeyi onlarda buluyorum. Anlatamadığım, anlayamadığım her şey kitaplarda var. Bir tek kitaplara güvenirim. Onlar beni yanıltmazlar,yarı yolda bırakmazlar, beni üzmezler... İsterdim ki hep yanımda biri olsun ama olmadı. Hayat bana kitaplara sığınmaktan başka hiçbir şey vermedi. Bende bunu düzgün bir şekilde kullanmaya çalışıyorum.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seninle olmak varya | TAEKOOK+18
ChickLitOmega Jungkooka babası küçüklüklenden beri hep şiddet uygulamaştır en son ondan kurtulmak ve kumar borcunu sildirmek için Jungkooku satmaya karar verir. Jungkook ne kadar dirensede karşı çıkamamıştır babasına. Omegayı satın alan kişi ise, 3 ay önce...