5

535 24 21
                                    

Bir günü daha hüzünlü bitirmişlerdi. Diğer günlerinin onlara neler getireceğini bilmeden.

...

Jungkook

Aşağıdan gelen bağırış seslerine uyanmıştım. Güneş, tam odanın ortasına vuruyor, kuşlar etrafta pervasızca uçuşup ötüyorlardı. İlk defa yaşadığım bu şey beni mest etmişti. Çünkü genelde bodrumda, ağzımda biriken kanlarla yaşam mücadelesi vermeye çalışıyordum.

Aşağıdaki sesler yükseliyordu. Merakla yataktan inip kapıya doğru yürüdüm.

'Çıkarsam sorun olur mu? Kızar mı babam gibi bana'

Sadece yürü jungkook, sadece yürü.

Kapıyı açtıktan sonra koridora göz gezdirdim. Kimse yoktu. Odadan çıkıp merdivenlere doğru yürümeye başladım. O sırada duyduğum bağırışlar hala dinmemişti hatta üstüne kahkaha sesleri de eklenmişti.

Merdivenlerden aşağı doğru baktım bir şey görürüm umuduyla ama hiçlikten ibaretti.

Sakin adımlarla ses çıkarmamaya özen göstererek aşağı indim. Her adımda sesler daha da artıyordu. Bunlar kavga sesleri değildi daha çok küçük tatlı atışma sesleriydi.

Düşünürken çoktan aşağı inmiş mutfak olduğunu düşündüğüm yere ilerlemeye başlamıştım. Biraz mutfak kapısının önünde durup neler olup bittiğini anlamaya çalıştım.

'gerizekalı o öyle mi karıştırılır embesil seni. Bari bi bok bilmiyosun belli etme'

'istersen neler bildiğimi sana özel olarak yatakta gösterebilirim'(🫦🤙🏻)

'azgınlıktan gebercen kardeş'

'sadece sana özel(⁠~⁠ ̄⁠³⁠ ̄⁠)⁠~'

İki kişi pankek yaparken birbirine sataşıyor diğer ikisi de gülüyordu. Beni hâlâ farketmemişlerdi. Birden bahçe kapısından taehyung denilen adam içeri girdi.

'Ne bağırıyosunuz lan iki saat bi yemek yapamadınız zaten'

'ama patron bizim işimiz doğramak o da yemek anlamında değil'

Taehyung bunu söyleyen adama sen olmamışsın bakışları atıyordu.

'sikicem belanızı artık hızlı bitirin jungkook kalkı-

Lafını bitiremeden beni fark etmişti. Durup sadece yüzüne bakıyordum.

'Ay çiçeğim uyandın mı?' tae

'Yok patron uyanmadı halay çekiyo' somchair

'Aç mısın kahvaltıyı indirsinler mi?' tae

'Daha hazır değil ki patron' somchair

'Beğenmezsen dışardan da söyleyebiliriz' tae

'Aşk olsun patron biz iyi yemek yapamıyor muyuz?' somchair

'Hayır aslında gerek yok teşekkür ederim' jk

'Dışarda da yiyebiliriz istiyorsan çekinmeden söyle'

'Burda mükemmel Somchairin mükemmel el lezzeti dururken sen neler diyosun öyle üzüyosun beni patron'(🥺😔)

'Sikic-

Dezgahın üstündeki kaşığı fırlatıp

seninle olmak varya | TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin