2

1.2K 94 72
                                    

İkinci bölümden merhabalar😍
Söylemem gerekirse güzel yorumlarınız beni çok mutlu etti böyle hepinizi alıp içime sokasım geldi. Çok teşekkürler güzel yorumlarınız ve oylarınız için aynı performansı bu bölüm de bekliyorum ona göre🥹🫶🏻
Sizleri seviyorum kendinize iyi bakınn.
Hayat her zman güzelldir yaşayınn
Sevin sevilin güzel insanlarr😍😚🫶🏻

Şeker portakalından mükemmel bir söz:

"Ben şuna inanıyorum sevgi insana her şeyi yaptırabilir, bir de sevgisizlik."

'Kalkma vaktin gelmedi mi hala güzelim'

Yüzümdeki ellerle birden uyandım

'S-sen kimsin'

'Bunu çok yakında güzel bir şekilde öğreniceksin Ay Çiçeğim'

Bunu söylerken yanağımı okşuyordu, kal gelmiş gibi hiçbirşey söyleyip yapamıyordum.

...

Hala birbirimize bakıyorduk. Ne o konuşuyordu, ne de ben konuşabiliyordum. Yavaş yavaş kendime geldiğimde elini ittim ve sorumu yineledim.

'dokunma bana, kimsin sen'

'Babanın seni sattığı kişiyim Jeon.'

Sesi aklımda adeta yankı yapıyordu. Kimse yoktu peşimde emindim, peki ya öyleyse Nasıl bulmuştu beni? Ne ara buraya getirmişti? Neden hiçbirşey hissetmemiştim?

Sorular aklıma bir ok misali saplanmaya başlamış başımı ağrıtıyordu. Ellerim istemsizce başıma gitti o an onla tekrardan göz göze geldik. Bana gözlerini dikmiş, avını izleyen kurt gibi bakıyordu.

'Öldür beni, artık bu yaşananlara dayanamıyorum. Bu olayların hepsi bana fazla gelmeye başladı. Görmüyor musunuz ne kadar bitik bir haldeyim. Neden babam denen herifin hatasını üstüme yıkıyorsunuz. Kumar borcunu ben yapmadım. Onun çocuğu olmayı ben istemedim. Bunu ben istemedim..'

Giderek etrafım buğulanmaya başlamıştı ,gözlerimin yaşardığını hissedebiliyordum. Daha ne kadar böyle devam edecekti. Öylece tek kelime etmeden bana bakıyordu. Daha fazla göz göze gelmemek için başımı eğdim, odada sadece nefes seslerimiz duyuluyordu. Kendi ellerimle kendi sonumu hazırlamışt-

Tık tık tık..

Ani sesle kafam çalan kapıya döndü. O ise bana olan odağını değiştirmeden.

'Gir'

Demişti. Yaşlı bir amca içeriye girerken o da ayağa kalkıp ne söyleyeceğini bekliyordu. O adamın karşısında eğildikten sonra.

'Bay jeon geldi efendim. Aşağıda sizi bekliyor.'

Babam...

'Tamam beklesin biraz daha, geliyorum.'

Adım atmış gidecekken. Bana dönüp;

'Burda uslu uslu beni bekle Jeon.'

Kafamı aşağı yukarı salladım. O ne derse itaat etmem gerekiyormuş gibi.

'Aferin.'

'Tacitus amca Jeona yemek getir, ben gelene kadar bitir yemeğini ona göre.'

Bana son kez göz ucuyla bakıp, kapıyı kilitleyip gitti.

...

Tahmini 1 saat geçmişti. Tacitus amca yemeği bırakmış bana şefkatli ve acı dolu bakışlarını bırakıp gitmişti. Hala yemekle bakışıyordum, aklım aşağıda ne olup bittiğindeydi.

seninle olmak varya | TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin