Yine o ağaçlardan dökülen yapraklara dalmıştım. 1 yıl önceki o sır dolu babamın cinayetini düşünüyordum. Bizi bırakıp gitmişti bir kız kardeşim bir abim ve annem kalmıştık. Babam yokken hayat felç olmuştu. Keşke babam da burada olsaydı da beraber pazar kahvaltimizi yapsaydık. Babam her zamankisi gibi kızım yumurtanı ye merak etme seni yemez " deseydi ne güzel olurdu.Bazen annem yalnız kaldığında "babam neden öldü diye sorardım hep geçiştirirdi ama inatla sorduğumda uçak kazasında öldü derdi hiç inanmazdım madem uçak kazasında öldü neden geçiştirme çabaları vardı. neyse artık babam öldü geri gelemez ama onu öldüren o kişi cezasını çekmeli diye düşünüyorum başka da hiç bir şey.Seneye üniversiteye gidecektim ve ben polis olmak istiyordum bu polislik mesleğiyle babamın suçlusunu bulacaktım. Bende yemekte bunları düşünüyordum. Annem" kızım Emma" diyordu ama ben duymuyordum çünkü yine dalmıştım. "Efendim anne "dedim ve doğruldum Kızım " haftaya abinin mezuniyet töreni var ne giyeceksin alışverişe çıkalım mı ? " Ben "Yok anne kıyafetim var boşuna masraf yapmayalım dedim. Ordan kardeşim atladı bende büyüyünce doktor olcam dedi. Abim mimar olmuştu çizimi çoook güzeldir üç boyutluda Uzman abim.Bende polis olucam babamın suçlusunu bulacaktım. Ben izin isteyip odama çıktım. Odamda bir kâğıda tanıdıklarımızın resimlerini yapıştırıp isimlerini yazdım ve odama astım. Tanıdık çok vardı ama sık sık konuştuğumuz pek kimse yoktu hizmetli, güvenlikçi , müştemilatta oturan tandıklarımız ve babamın avukatı başka da kimse yoktu. Ben de romanımı okuyup yatmıştım. Çünkü yarın kardeşimi ana okuluna yazdıracaktım. Ben derin uykuya dalmıştım ama güzel uyumuşum. Sabah çok dirençli rahat kalktım. Kardeşimi güzel ve şık giydirmiştim. Kardeşim çok güzel olmuştu hemde çok ona benim kullanmadığım karpuz ferahlığı parfümümü sıktım ve kardeşim tam bir Barbie kız olmuştu bir makyaj eksikti. Kardeşimle okula gelmiştik. Okulun başkanı Kelvin Bey ile tanıştık galiba ben Kelvin Beyi tanıyorum bir yerden tanıdık geldi belki de birisine benzetmişimdir. Neyse evet "Kelvin Bey biz okula kardeşimi yazdırmaya geldik. Uygunsa bugün başlayacağız"
Kelvin Bey " Tabi ki bugün başlayabilir fakat kimlik ve nerde oturduğunuza dair bir kağıt gerek" dedi ben de kağıdı uzattım Kelvin Bey " Tamam iş bitmiştir,Kardeşin okula başlayabilir Hadi küçük hanım koş bakalım sınıfına hayırlı olsun bu arada " Ben "Teşekkürler" diyerek çıktım. Eve gelmiştim. Bilgisayarda gezinirken Kelvin Beyin facebook hesabını gördüm ve hemen tıkladım babamın ortak arkadaşlarındaydı. Kelvin Bey ile babamın fotoğrafları vardı meğersem çok iyi arkadaşlarmış.Çok şaşırmıştım. Bilgisayarı kapattım ve o tanıdıklarım adlı postere Kelvin Beyi ekledim tanıdıklarım çoğalmıştı. Laptopu açtım ve sır dolu cinayet yazdım sadece uçak kazası çıktı ama ben biliyordum uçak kazası değildi. Bundan adım gibi eminim. Kardeşim in çıkış saati gelmişti ben almaya gittim eve gelince güzel bir aksam yemeği yedik ve ben her zamankisi gibi romanımı okuyup yattım. Sabah oldu ve bugün abimin mezun günüydü. Şık giyinip mezun törenine gittik abim de çok yakışıklı olmuştu. Abimin arkadaşları da çok yakışıklıydı. Eve çiçek gelmişti. Notta mezun hediyesi By Kelvin yazıyordu. Kardeşim de" Aaaa bizim müdür tanıdık mı çıktı" Evet dedim içeri girdik. Eve 2 de geldik zaten herkes doğru yatağa girdi. Ben yatağa girmemiştim , ama gözlerim gidip geliyordu. Telefonuma "Sır Dolu Cinayet " adlı mail gelmişti. Maili zar zor açabilmiştim...