Mailde aynen şöyle yazıyordu:
İş adamı olan Edward Smith' in sır dolu ölümünden son açıklama
Edward Smith' in açıklanmamış ölümünün ardından bir çok araştırmada biri tarafından öldürüldüğü öne sürüldü. Bu konuşmalara kulak geren Edward Smith' in avukatı Martin Brown araştırmalara başladı...
İşte bu ! diyerek bir yudum kahvemden aldım. Galiba son yudumdu evet son yudummuş. Kahvem bittince , bende direk yatağa girmiştim. Kalktığımda saat 11 olmuş. Demek ki baya uyumuşum. Bazen böyle olursa çok sinirlenirim çünkü zamanımın yarısı uyumakla geçmişti. Yine aynısı olmuştu.Sinirli sinirli mutfağa giriyordum ki babamın ismi geçti hemen durdum ve onları dinlemeye başladım.
Annem: Oğlum sen büyüdün artık bu olayı senin de bilmen gerek
Abim: Evet anne seni bekliyorum buyur.
Annem: Oğlum baban öldü biliyorsun hepimiz çok üzgünüz ve sizde uçağın arızadan dolayı düşmediğini birisi tarafından düşürüldüğünü düşünüyorsunuz. Tamam böyle bir şey olabilir mi olabilir ama kesin bir bilgi yok. Son günlerde baban eve geç geliyordu,kahvaltı yapmadan gidiyordu. Ben de bundan şüphelenmiştim ve bir gün babanı takip etmek istedim. Bende onun gibi kalktım ve takip etmeye başladım. Bir arkadaşı vardı tam göremedim suratını baban o kişiyle kumar oynamış ve 80.000 tl borçlanmış.
Abim: Ohaa çok para
Annem:Sözümü kesme. Babanda o kişiye yalvarıyordu lütfen çocuklarıma bir şey yapmayın bana yapın diyor yakarıyordu. Adam da defol git herif diye bağırdı. Ben o korkuyla kaçtım. Sonra ne oldu ne bitti bilmiyorum ve ben o adamdan şüpheleniyorum. O adamın suratını görseydim kesinlikle mahkemeye verirdim.
Abim: Anne o yer neresi o yere gidelim
Annem: Oğlum bunu ben de denedim ama o depoyu yıkmışlar zaten olsaydı giremezdik bir sürü koruması vardı senin anlıyacağın bunlar bir mafyaydı.
Abim: Anne bir kanıt görmedin mi dövme felan yok muydu ?
Annem: Vardı ama şuan herkes o dövmeyi yaptırıyor. Kendisinde dövme yoktu ama bütün korumalarında çeşit çeşit dövme vardı ,oğlum birde herşeye dikkat etmeliyiz bizi de yok edebilirler.
Abim: Anne ozaman yapacak hiç bir şey yok biz kendi yolumuza devam edeceğiz. Bu arada bana güvenip söylediğin için teşekkür ederim.
Annem: Tamam oğlum ama hiç kimseye söyleme.
Benim dinlediğimin farkında değillerdi.Bende hızlıca odama çıktım. Aklımdan o dövme sembolü ne acaba ? Sonsuzluk,dolar,özel simge,ejdarha,akrep ve benzeri şeyler aklıma geliyordu. Napsam bilemiyordum. Araştırmalara devam edecektim. Bunu kim yaptığını merak ediyordum , birazcıkta korkmuştum.
Bugün ki o korkuyu atmak için kardeşim ile pastaneye gidip bir kahve bir pasta yiyip geldik. Eve gelince annem akşam yemeğine benim sevdiğim zeytin yağlı sarma yapmış. Bende gördüm kaçırırmıyım elimle yemeğe başladım oo misss. Bugünde böyle geçmişti. Herkes bu günkü yorgunlukla uyudu bende dahil.
Uyurken yanık kokuları gelmeye başlamıştı...