3.𝓻𝓮́𝓼𝔃

97 1 0
                                    


𝓜𝓪𝓻𝓲𝓬𝓼 𝓟𝓮𝓽𝓲 𝓼𝔃𝓮𝓶𝓼𝔃𝓸̈𝓰𝓮́𝓫𝓸̋𝓵:

Huu,bazdmeg...már megint iskolába kell menni és megint el fogok késni,mert már 7:20 van.Kb 15 percre lakok az iskolától,de még az ágyból sem keltem ki,szóval leszarom.

Kb 10 perc szenvedés után felkeltem,felöltöztem,belőttem a hajam és elindultam.Amint átléptem a gimi kapuját,Andi sietett el mellettem.

-Csak nem...

-Jaaj,nem most kérlek,és te is jobban tennéd ha sietnél!

-Van még idő!

-Igen,2 perc a becsöngöig

-2 perc sok mindenre elég!  -mondtam és nevetni kezdtem

-Istenem!  -mondta,majd megforgatta a szemeit és besietett

A mai nap elég unalmasan telt,mert már elkezdődött a rendes tanítás.Ami azt illeti a tegnapi napot jobban éltem,mint a mait.Kaptunk házit is,de fix hogy nem csinálom meg!Helyette inkább ráveszem drága Milo haveromat,hogy a garázsunkban zenélgessünk egy kicsit,ha már odapakoltuk a gitárt meg a többi cuccot.

Ma volt ének óránk is,ahol megismertük Liza tanár nőt,akinek már most a ,,kedvence" vagyok ez fix!Ahányszor rátéved Andira a szemem,mindig rájövök,mennyire tetszik nekem ez a lány!És a hangja...gyönyörű!



𝓐𝓷𝓭𝓲 𝓼𝔃𝓮𝓶𝓼𝔃𝓸̈𝓰𝓮́𝓫𝓸̋𝓵:

Ma egész nap rendes tanítás volt már.Lett egy új tanárunk,Liza tanár nő,aki az éneket és a kémiát fogja tanítani nekünk.

Amikor bejött,bemutatkoztunk neki,majd ő is nekünk és megcsinálta az ültetésrendet is

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Amikor bejött,bemutatkoztunk neki,majd ő is nekünk és megcsinálta az ültetésrendet is.Abban reménykedtem,hogy nem ültet el Molli mellöl,de sajnos megtette...


Itt láthatók a padtársak:

Peti - Andi

-Milo - Sári

-Laci - Molli

-Brúno - Luca

-Manuel - Tibi

-Dominik - Regina


Ének órán a tanár nő egyesével meghallgatott mindenkit,majd mindenki megkapta az első ösztönző ötösét.Úgyhogy ma is boldogan fogok hazamenni.Ma 7 óránk volt,miután kicsengette az utolsó óráról,addig pakoltam,hogy észre sem vettem,hogy ketten maradtunk a teremben Petivel.

-Gyönyörű hangod van!

-Köszönöm!

-És nem csak a hangod,ha nem te...is gyönyörű vagy! -kicsit elvörösödött

-Csak nem...a nagy Marics Péter zavarba jött!  -mondtam és elkezdtem nevetni

-Szóval arra gondoltam,hogy ma suli után beülhetnénk valahová!

-Háát...van egy csomó lecke,amit meg kéne csinálnom!

-Én nem terveztem leckét írni,de akár megírhatnánk együtt is.

-Figyelj Peti...szerintem inkább legyen majd máskor!

-Hát jó...  -nagyon szomorúnak tűnt

-Tudod mit...ha ennyire találkozni szeretnél,átjöhetnél és megírjuk a leckét!

-Tényleg?!

-Igen!

-Akkor délután találkozunk!  -mondta és kiszaladt a teremből


Felkaptam a táskám és elindultam haza,vagyis a suli parkolójába,mert apa már várt rám.



-----𝒮𝓏𝒾𝓃𝓉𝒾-----

Egy gimnáziumi story... (Marics Peti,Tóth Andi ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora