-----𝓜𝓪́𝓼𝓷𝓪𝓹-----
𝓟𝓮𝓽𝓲 𝓼𝔃𝓮𝓶𝓼𝔃𝓸̈𝓰𝓮́𝓫𝓸̋𝓵:
Mivel szombat van,ezért nincs suli,szóval arra gondoltam,hogy kihívom Andit sétálni.Amikor megnyitottam a messengert legfölülre ugrott andi,egy olyan üzenettel,hogy nincs e kedvem átmenni medencézni.Megnyitottam az üzenetet és rögtön válaszoltam,hogy megkeresem a cuccaim és indulok.Mivel elég hideg van,nem tudom hogy hol akar medencézni,de elég luxus házuk van szóval gondolom van valami benti medencéjük is!
-----𝓐𝓷𝓭𝓲𝓮́𝓴𝓷𝓪́𝓵-----
𝓐𝓷𝓭𝓲 𝓼𝔃𝓮𝓶𝓼𝔃𝓸̈𝓰𝓮́𝓫𝓸̋𝓵:
Fürdőruhám:
Így rohantam az ajtóhoz,amikor meghallottam a csengőt.Beengedtem Petit,majd a medencéhez vettük az irányt.
Ami így néz ki:
-Azta kurva!
-Mi az? -kérdeztem furán nézve Petire
-Semmi,csak a házatok konkrétan egy 5 csillagos hotelnek felel meg konkrétan!
Erre már nem szóltam semmit,csak nevettem.Majd beleugrottam a vízbe.Peti is utánam ugrott.Kicsit beszélgettünk,majd egyszer csak elkezdett spanyolul beszélni hozzám.
-¡Estoy jodidamente enamorado de ti! -mondta
-Um... así que creo que me siento de la misma manera! -válaszoltam
-Mi a...Te tudsz spanyolul?!
-Igen!
-És ezt eddig miért nem mondtad?
-Mert nem volt róla szó!
-Akkor értetted amit mondtam?
-Minden szavadat értettem!
-Uhh basszus!
-Peti...én is szeretlek! -mondtam és megöleltem
-Tényleeg?!
-Igen!
-Szóval akkor...leszel a barátnőm?
-Igen!
-Szeretlek Andi!
-Én is téged!
Kicsit még medencéztünk,beszélgettünk és idő közben anya megkérte petit,hogy maradjon vacsorára,szóval megbeszéltük,hogy akkor már itt is alszik és nézünk valami filmet!
Vacsora után külön-külön letusoltunk.A pijamám:
Én kezdtem a fürdést,és amíg Peti is lefürdött én addig megágyaztam.Valamint előkészítettem a laptopomat a filmezéshez.
Miután Peti is végzett,pattogtattunk kukoricát és elkezdtünk nézni egy horror filmet.A film közben sokszor megijedtem és minden egyes alkalommal közelebb jött hozzám az uraság.
A film után hamar el is aludtunk.
-----𝒮𝓏𝒾𝓃𝓉𝒾-----
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy gimnáziumi story... (Marics Peti,Tóth Andi ff)
Fiksi PenggemarSziasztok!Már az ezredik új story,aminek remélem mostmár befejezése is lesz,na de a lényeg a lényeg,egy gimnáziumban fog játszódni,azon belül is a 9B osztályban.Ha érdekel a Valamr ff és ez az egész akkor tarts velem!