-----𝓪 𝓼𝓾𝓵𝓲𝓫𝓪𝓷-----
𝓟𝓮𝓽𝓲 𝓼𝔃𝓮𝓶𝓼𝔃𝓸̈𝓰𝓮́𝓫𝓸̋𝓵:
Miután visszaértünk a suliba,már ment a buli.A jobbnál jobb zenék üvöltöttek a nagy hangfalakból,amik hallatán egyből táncra is pördültünk Andival.Miután elkezdtünk táncolni 1-2 zene elteltével megszólalt a Train Wreck című dal.És amikor a refrénnél voltunk már,nem tudom mi ütött belém,de megcsókoltam Andit,mire ő lekevert egyet.
-Sajnálom Andi... -mondtam,majd magam előtt a földet bámultam
-Mi a fasz van veled?Én azt hittem barátok vagyunk!
-Neharagudj! -mire ezt kimondtam,már mindenki minket nézett
Andi se szó se beszéd kirohant a teremből,de láttam,hogy Molli utána rohant.
𝓐𝓷𝓭𝓲 𝓼𝔃𝓮𝓶𝓼𝔃𝓸̈𝓰𝓮́𝓫𝓸̋𝓵:
Amint megtörtént a dolog,kirohantam a teremből,egészen a suli udvarára.Molli utánam jött és próbált vígasztalni.
-Hey-hey...itt vagyok neked,ne sírj! -mondta és megölelt
-Én azt hittem,hogy barátok vagyunk,érted?!
-Nyugodj le,gyere menjünk vissza és próbáld megbeszélni vele!Látom rajta,hogy igyekszik.Kérlek legalább az én kedvemért!
-Jó...talán megpróbálom!
-Na gyere menjünk...és mosolyogj!
-Oké! -mondtam és egy nagyot felsóhajtottam
-----𝓘𝓼𝓶𝓮́𝓽 𝓪 𝓼𝓾𝓵𝓲𝓫𝓪𝓷-----
Amint visszaértem a terembe,egyből Petihez mentem,aki az egyik sarokban ült egy széken,magányosan és szomorúan.Amikor meglátta a szoknyámat,egyből felismert és felnézett.Nagyon megörült,de bevallom azért én is egy kicsit örültem neki.
-Peti...ne haragudj,de nekem ez nem fog még most menni!
-Én...nagyon sajnálom,tudom hogy nem kellett volna!
-Szóval akkor egyenlőre maradjunk csak barátok.
-Rendben...én várni fogok rád csibém! -mondta,majd kacsintott egyet
-Menjünk táncolni! -mondtam és megfogtam a kezét
Kicsit még táncoltunk,beszélgettünk aztán kb 1:30 körül lehetett,amikor elindultunk haza.Peti hazakísért,elbúcsúztunk és már itt sem volt.
Miután beértem a házba,letusoltam és lemostam a sminkem és már mentem is lefeküdni.Hamar elnyomott az álom,mert elég fárasztó nap volt ez is!
-----𝒮𝓏𝒾𝓃𝓉𝒾-----
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy gimnáziumi story... (Marics Peti,Tóth Andi ff)
FanficSziasztok!Már az ezredik új story,aminek remélem mostmár befejezése is lesz,na de a lényeg a lényeg,egy gimnáziumban fog játszódni,azon belül is a 9B osztályban.Ha érdekel a Valamr ff és ez az egész akkor tarts velem!