ΚΕΦΆΛΑΙΟ 2

27 4 0
                                    

"Σάββατο 3 Ιουλίου, 1996
Είχε πανσέληνο εχθές. Το σώμα μου άρχισε να αλλάζει,πονούσα,τα άκρα μου παραμορφώνονταν και η όραση και η όσφρηση μου έγιναν εντονότερες. Άρχισα να τρέχω και μετά,απόλυτο κενό. Δε θυμάμαι τίποτα. Σημερα ξύπνησα έψαξα να δω τι μου συνέβη. Διαπίστωσα πως ήμουν λύκος. Κατάλαβα το γιατί. Είχε άμεση σχέση με τα πειράματα του εργαστηρίου. Εισχωρούσαν αίμα λύκου στο αίμα μου. Εξαιτίας τους είμαι το τέρας που έχω γίνει" έγραψε η Λούνα μετά την πρώτη της μεταμόρφωση.
Η Λούνα έχει κόκκινο μακρύ μαλλί και μπλε μάτια, το μπλε του ουρανού λιγάκι πριν νυχτώσει,είναι ταλαντούχα,παίζει πιάνο και ζωγραφίζει καλύτερα κι απο επαγγελματία. Οι πίνακές της μοιάζουν να βγήκαν απο παραμύθι.
Η Λούνα ξεκίνησε ως κανονική κοπέλα,γεννήθηκε στο Dreamsville το 1978.
Η οικογένεια της χάθηκε σε δυστύχημα οταν ήταν ακόμη 2 ετών κι έτσι υιοθετήθηκε από ένα ζευγάρι επιστημόνων που ζούσαν ένα κρυφό καταφύγιο και μετέτρεψαν την μετέπειτα ζωή της σε εφιάλτη.
Έως τα 4 της χρόνια έζησε σε ένα κλουβί όπου δεχόταν ενέσεις. Η μικρή δεν ήξερε τι είναι φιλοι ή οικογένεια.
Δεν έλαβε αγάπη.
Η μικρή Λούνα, όπως την ονόμασαν,μεγάλωνε και δεν είχε δει ποτέ τον εξω κοσμο.
Σε ηλικία 17 ετών κατάφερε να αποδράσει και έφυγε για κάπου μακριά.
Όταν ξεκίνησε να μεταμορφώνεται πήρε την απόφαση να επιστρέψει για να διαλύσει παντελώς το εργαστήριο και να βρει το αντίδοτο για την κατάσταση της.

Διχασμένη ΨυχήOù les histoires vivent. Découvrez maintenant