(3)

1K 12 0
                                    

David nepatřil do jeho kruhu nejbližších, o jeho praktikách si myslel své. Ale proti gustu žádný dišputát. Jeho sub na něj nikdy nepodaly stížnost za porušení pravidel. Jak jim některé své úlety přes hranici únosnosti vynahrazoval, že u něj zůstávaly, Adam nevěděl. Nejspíš to nevěděl nikdo vyjma nich. Ať tak, nebo tak, v Adamově vnímání vztahu založeného na bdsm překračoval David základní hranice bezpečnosti a tím u něj skončil.

Prsty se mu bezděky stáhly v křeči a teprve pohyb Anetina boku pod jeho dlaní ho vrátil plnou pozorností zpět k ní. Racionálně velmi dobře věděl, že podsouvat jí podobné myšlenky a představy není zcela fér. Oba věděli, že dnešním večerem se Aneta stane členkou klubu a je jen otázka času, kdy si ji vybere některý z dominantů pro spolupráci, jak se všem praktikám, a nejen jim, v klubu vzletně říkalo. Adam, jako její mentor, měl jen výsostné právo předvýběru kandidátů.

V sále vyhledal vysokou postavu Tomáše alias Mr. Ludowiga. Zastihl ho v družném rozhovoru dvou mužů a společnosti tří dívek oděných v jednotných latexových šatech a s roubíky v ústech. Nic pořádného o něm nevěděl. Do klubu se Tomáš přidal teprve nedávno, jeho přijímání trvalo nezvykle dlouho a Adamovi se dosud nepodařilo zjistit, jaký zádrhel se na jeho cestě ke členství objevil. Klub „Duality" měl pravidla členství nastavená velmi striktně. Neznal podobný klub v republice s takto vysoko postavenými standardy, a dostat se do nejužší skupiny členů se všemi výhodami stálo nemalé měsíční příspěvky, ale také několik let poctivé práce a následných dobrých referencí.

Nejistota o Tomášově minulosti Adamovi na klidu nepřidala. Zařekl se, že Anetu předá jen do rukou poctivého dominanta s neposkvrněnou pověstí. Aneta byla ještě nováček, půl roku v Adamově péči ji naučilo jen základům a Adam cítil, že jí nestihl dát natolik zátěžový výcvik, aby si poradila s mnohem hrubším zacházením. Na jednu stranu ji nechtěl podceňovat, věděl, co je v jejích možnostech. Byla vzornou subinkou, učila se rychle a prahla po novém a nepoznaném. Dovedl ji mnohem dál než by si té noci v baru, kdy se seznámili, dokázal představit. Na druhou stranu tušil, že to, co zvládne pod jeho rukou, vůbec nemusí být směrodatné pro chvíle s jiným členem. Aneta však včera potvrdila své rozhodnutí stát se oficiální členkou klubu a tím bylo řečeno vše. Byla svéprávná, plnoletá a pravidla, kterými se bude muset řídit, jí vysvětlil velmi podrobně a důkladně.

Ucítil upřený pohled, a když zvedl oči, zachytil ten Tomášův. Bylo na čase udělat další krok. Nepatrným pohybem ve tváři jej vybídl, aby se k nim přidal.

„Dobrý večer, Aneto, Adame," pozdravil je.

„Ywonne mi předala váš vzkaz, Tomáši," nechodil dlouho kolem horké kaše Adam.

„Ano," potvrdil, „mám zájem jak o sérii fotografií, tak i o navázání spolupráce s Anetou," při vyslovení jejího jména sjel pohledem jejím směrem a na tváři vykouzlil úsměv, kterému však Adam odmítl uvěřit.

„Těžko bych mezi novickami hledal připravenější ženu, než je právě Aneta, kterou jste výcvikem provedl vy, Adame."

Adam na poslední chvíli zachytil svá slova deroucí se ven. Na tyhle podbízivé řeči odmítl reagovat. Sledoval Anetiny reakce. Její tělo promlouvalo pro ty, kteří chtěli v jeho řeči číst.

„Proč právě novicka? Nelákají vás zkušenější ženy z klubu?"

„To je dobrá otázka, Adame," uznal a krátce se zamyslel. „Řekl bych, že novicky jsou tvárnější a přizpůsobivější."

Aneta přimhouřila oči a nepatrně změnila postoj těla. Připomínalo to očekávání rány, která měla padnout. Adamovi se její reakce vůbec nelíbila. Tohle nebyla žena, kterou v uplynulých měsících poznal. Věřil na instinkt žen. A ten její se vyjadřoval jasně.

Náhle, bez zřejmého impulsu, mu hlavou proběhlo jméno.

„Thomas Hardy," vyslovil nahlas svou myšlenku a pevně se podíval do Tomášových očí. Ten uhnul o několik milimetrů stranou. To Adamovi stačilo, aby si mohl být jistý, že se trefil.

„Aneta není pro vás, Tomáši," procedil skrze zaťaté čelisti a krátce nato už jen sledoval vzdalující se Tomášova záda.

Do půlnociKde žijí příběhy. Začni objevovat