1.1

1.5K 177 125
                                    

Son dokunuşuda halledip sprey boyayı çöp kutusuna attım.

Son dokunuşuda halledip sprey boyayı çöp kutusuna attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mükkemel olmuştu. Telefonumu cebinden çıkarıp bir kaç fotoğraf çektim. Bir haftadır her çizimimde beni ve komiser Hyunjin'i çiziyordum. Hayır ona aşık yada takıntılı değilim.

Yanımda bana şaşkın ve meraklı bakan genç çocuğa döndüm. Galiba yaşıttık "Ismin ne?" Resimdeki gözlerini çekip bana konuştu

"Samet"

"Samet?"

"Türküm"

Bakışlarımı Sametten çekip yerdeki çantamdan telefonu çıkardım. Tek kullanımlık kartı da takıp komiserin numarasını tuşladım. Çaldırmadan önce gözlerimi tekrar çizimime bakan çocuğa çevirdim. "Ne diyeceğini biliyorsun değil mi?" Samet yüzüme kendinden emin bakışlarla baktı. "Tabiiki de biliyorum. O iş bende." Cümlesinin sonunda göz kırpması aşırı tatlıydı. "Hazırsan çaldırıyorum" Kafasıyla hızlıca onayladı.

Telefon bir kaç çalıştan sonra açıldı. "Alo po-" Telefon açılır açılmaz Samet polisin konuşmasına izin vermeden konuşmaya başladı "a-alo polis amca yardım edinn lütfen- ya-yardim edinn" sona doğru ağlıyormuş gibi sesler çıkardı. Iyi oyuncuydu ama polis amca ne ya.

"Alo iyimisin? Ne oluyor orda?" Samet tekrar sesini inceltip konuştu "B-biz iyi deği- BABA GELME LUTFEN GELMEE" Karşı taraftaki ses telaşla konuştu "ne oluyor or-" Karşı tarafın konuşmasını bitirmeden Samet bağırarak konuştu "Baba dur lütfen dövme- KARDESIMI BIRAK DOKUN-" Cümlesini bitirmeden Samet telefonu kapatıp bana göz kırptı "Nasıldım ama" Şaşkın gözlerle bana bilmiş bilmiş bakan Samet'e baktım. İki aya yakındır hep başkalarını para karşılığında polisi aratıp Hyunjin'i olduğum yere getirtiyordum. Hyunjin'in beni gördüğünde verdiği tepkiler aşırı hoşuma gidiyordu.

Bana bakarak gülümseyen Samet'e göz kırptım "Mükkemeldin"

"Biliyorum" Kollarını birbirine bağlayıp sırıtan Samet'in koluna hafifçe vurdum. Ama biraz daha oyalanırsak sahte ihbardan Samet'i alırlardı. Cebimdeki parayı Samet'e uzattım "Hızlıca uzaklaş burdan seni yakalarlarsa kötü olur" Elimdeki parayı alıp göz kırptı "Teşşekür ederim güzellik ama polisden korksak trene binme-" Yakından gelen siren seslerini duymamla Samet'in arkasına bakmadan koşması bir olmuştu. Şapşal ama sevimliydi.


Samet mii yapma hocam yanariz

Nxde -Hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin