"Hm.. yoksa benden etkilemiyor musun"
"Evet senden etkileniyorum hemde her gece becermeni istiycek kadar."
Hyunjin ellerini belime sarıp dudaklarımızı birleştirti. Affalamış duruyorken Hyunjin dudağımı ısırmasıyla kendime geldim. Hyunjin'e karşılık vermeye başladım. Hyunjin mümkünmüş gibi daha sert öpmeye başladı. Ona yetişmeye çalışıyordum ama olmuyor çok sert ve hızlı öpüyordu. Dudaklarımı dudaklarından ayırdı "Dilini çıkar" Dediğini yapmış dilimi çıkardım. Dilimi dudakları arasına alıp emmeye başladı. Bu çok zevk veriyor.
Boynundaki ellerimi göğsünden kasıklarına indirdim. Hyunjin dilimi emmeyi bıraktı. Belimdeki elini çekip kolumdan tuttu. "Odama gidelim" Kafamı salladım. "Burda istiyorum"
"Emin misin"
Aslan parçası ateşten korksak trene bilmezdik.
Kafamı salladım. Kollarımı Hyunjin'in boynuna dolayıp yüzlerimizi yakınlaşırdım. "Ne kadar korku o kadar zevk" Bu kadar rahat konuştuğuma bakmayın eğer yakalanırsak ne yapacağımı hiç bilmiyorum.
Hyunjin ellerini kalçama koyup sıktı "Arsız bir çocuksun Lee Felix"
"Çocuk falan ay-" konuşmama izin vermeden dudaklarımızı tekrar birleştirdi. Kalçamdaki ellerini belime çıkardı. Tişörtümün sıyırıp belime okşamaya başladı. Ellerimi Hyunjin'in yüzüne koyup dudaklarımızı ayırdım. Hyunjin kapalı gözlerini açıp yüzüme baktı. Gözleri tekrar dudaklarıma kaydı "Dudakların bağımlılık yapıyor" Belimdeki ellerini göğüsüme çıkardı. Nefesimi tutup Hyunjin'i izledim. Ellerini tişörtümün içinden çıkardı. Arkamdaki tahta sandalyeye? oturdu. Arkama döndüm. Ifadesiz bir şeklide kucağını gösterdi.
Oynamak istiyorsa oynarım.
Bacaklarımı aralayıp dizlerinin üzeri oturdum. Ifadesizce yüzüme bakmaya devam etti. Belimden kaldırıp penisinin üzerine oturttu. "Böyle daha iyi" Altımdaki penise sürünerek tekrar dizlerinin üzerine geçtim. Belimden tutup tekrar penisinin üzerine oturttu. "Ahh"
"Oyun oynayacak konumda değilsin"
Tişörümün eteklerinden tutup üzerimden çıkardı. Yüzünü boynuma yakınlaştırdı. Ben nazik davranmasını beklerken Hyunjin boynumu ısırdı. "Acıdıı" mızmızlanmaya başladım. Çok yavaş hareket ediyordu. Kalçalarımı hareket ettirdim. Alttımdaki sertleştiği hissetmemle inledim. Hyunjin boynumdan yüzünü kaldırdı. Gözlerimiz Hyunjinle buluştu. Gözlerimi ayırmadan penisine sürtünmeye devam ettim. "İçimde istiyorum"
"ÖZÜR DİLERIM!"
Gözlerim kapıda bağıran kişiye kaydı. Siktir Jeongin!
"B-BEN ŞEY IÇIN- OFF ÇOK ÖZÜR DİLERİM!" Jeongin koşar adımlarla kapıdan ayrıldı. Hyunjin'in kucağından kalkmaya çalıştım. Hyunjin elini belime koyup kucağına tekrar oturttu. "Ne kadar korku o kadar zevk" diyerek göz kırptı.
"Ne yapıyorsun Jeongin bizi gördü"
"Bunu göze alarak burada yapmak istedin?"
"Ama Jeongin-" Göğüsümün başını parmakları arasına alıp sıktı.
"Yoksa birilerine söyleyecek diye korkuyor musun"
"Başkaları öğrenirse bundan sen korkmalısın. Sonra arkandan nezarethanede suçlu beceriyor diyo söylenirler"
Belimdeki elini kalçama indirdi. "Pek umrumda olmaz açıkçası" Hyunjin göğüsümün başını sıkmayı bıraktı. Fırsat bulup hemen kucağından kalktım. "Jeongin'e bakmam gerek"
Yerdeki tişörtümü giyip Hyunjin'e göz kırptım "Görüşürüz komiser"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nxde -Hyunlix-
FanfictionLee Felix evlerin, okulların, çizime uygun olan tüm duvarlarının üzerine nxde çizimler yapıyor çizimi bittiğinde komiser Hyunjin'i yabancı numaralardan arayıp kendini ihbar ediyordu. Hyunjin bu durumdan sıkılmış her seferinde çocuğa gözaltına alıyor...