Felix
"Sikeyim yinemi sen!" Karşımda sinirli gözlerler bana bakan komiser baktım. Bu kadar sinirlenicek ne var ki alt tarafı bir haftada üç defa yalan ihbarla Hyunjin'i ayağıma getirtiyordum. Banane o da inanmasaymış."Nerdesin be komiser sabahtandır seni bekliyorum" Yerden kalkıp Hyunjin'in karşısına geçtim. Biraz fazla sinirliyidi gibiydi. "Hahahaa bu kadar şey yapma ya" Beni boğacakmış gibi bakıyordu. Gözlerini gözlerimden çekmeden konuştu "Herkes emniyete geri dönsün!" Sesi birazcık sinirli gibiydi.
Hyunjin'in arkasındaki kedi kılıklı polise bakıp gülümsedim "Benide şu yukardaki markete kadar götürsenizee" Kedi kılıklı polis Hyunjin'e bakmıştı. Hyunjin bakışlarını benden çekmeden eliyle gidin demişti. Minho bakışlarını tekrar bana döndürüp eliyle öpücük göndermişti. Şapşal kedi.
Polisler öndeki araba dışındaki diğer arabalara binmiş yanımızdan ayrılmışlardı. Galiba Hyunjin'in kişisel arabasıydı. Belki birgün lazım olur diye çaktırmadan plakasını ezberlemeye çalıştım. Gözlerimi ezberlemeye çalıştığım plakadan çekip Hyunjin'e baktım. Hâlâ bana bakıyordu. Yani tamam güzelliğimin etkisinde kalmış olabilir ama bu kadar uzun süredir bakılmaz ya.
Yüzüme tatlı bir gülümseme bıraktım "O zaman bana müsade. Bir sonraki çizimimde görüşmek üzere" Yanından geçtiğim sırada kolumu tutmuştu. OHAA KESIN ÖPÜŞÜCEZZ. "Neden benimle uğraşıyorsun" Soğuk sesiyle konuştu. Eli hala kolumdaydı "Çünkü eğlenceli" HADI AMA NE ZAMAN ÖPÜŞÜCEZ.
"Benim bu saçma çizimleri görmem için sahte ihbarlar yapıp ayağına getirmen mi komik!" Sesi yüksek çıkmıştı. Sadece kafamı salladım. Çünkü evet eğlenceli. "Lee Felix sınırlarını zorlama! Bir daha küçük çocukları kullanıp sahte ihbarlarda bulunup beni ayağına çağırma!" Küçük çocuklarmı? Bu oyuna çocukları hiç dahil etmedim ki? "Ne küçük çocuğu? Çocukları bu oyuna asla alet etmedim" Hyunjin yüzüme ciddi ve sinirli bakıyordu. Ama eminim çocukları hiç dahil etmedim. "Bugün bizi arayan çocuk neydi o zaman?" Duyduğum cümleyle seslice gülmüştüm "YAA SAPSIK O COCUK DEGILDI SAMET 20 YAŞINDA" Sesli bir şekilde konuşup gülmüştüm.
"Lee Felix bir daha görüşmeyelim" Sesi netti ama benim umrumda olmadı. Ben istediğim sürece her şekilde görüşücektik.
Siktir aklıma muhteşem bir fikir geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nxde -Hyunlix-
FanfictionLee Felix evlerin, okulların, çizime uygun olan tüm duvarlarının üzerine nxde çizimler yapıyor çizimi bittiğinde komiser Hyunjin'i yabancı numaralardan arayıp kendini ihbar ediyordu. Hyunjin bu durumdan sıkılmış her seferinde çocuğa gözaltına alıyor...