1.2

1K 163 29
                                    

Samet'in gözden kaybolduğunda kollarımı birbirine dolayıp kendimi çizdiğim duvara yasladım. Elimdeki lolipopu takar ağzıma koydum. Siren sesleri dahada yakınlamıştı. Kısa süre sonra sokağın basında iki üç polis arabası görünmüştü. Olduğum pozisyondan sıkılıp yere oturdum. Hadi ama biraz hızlı olun.

Arabadan inen komiser önce etrafa göz gezdirdi. Gözleri önce çizimimi sonra yerde oturmuş beni buldu. "Sikeyim yinemi sen!"

Hyunjin
"Komiserim!" Odama aniden giren polis memuruna baktım. Tedirgin görünüyordu "Noldu?" Ellerini dizlerine koyup soluklanmaya başladı. Galiba yine asansör yerine merdivenleri tercih etmişti. "Az önce bir çocuk aradı sesi çok kötü geliyordu baba bizi dövme diye bağırıyordu. Telefon konumundan çocuğun evini buldum. Ekiplerde hazır sizede haber vermem gerektiğini düşündüm" Tek solukta olayı anlatmıştı. "İyi düşünmüşsün vakit kaybetmeden gidelim hadi" Masanın üzerindeki silahımı alıp odadan çıktım.

Konuma yaklaştığımızda silahımı kontrol ettim. Herşey tamamdı. Araba durduğunda hemen inip etrafı inceledim. Olduğumuz yerde bir kaç yıkık ev, duvardaki çizim, yerde oturmuş Lee Felix den başka birşey yoktu. "Sikeyim yinemi sen!" Tekrar beni kandırmayı başarmıştı.

Nxde -Hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin