"Olduğun yerde kal Lee Felix!" Sesin sahibine baktım. Hwang Hyunjin.
Yine bir boş duvarı -emniyet duvarı- boyarken yakalanmıştım.
Elimdeki sprey boyayı çöpe atıp Hyunjin'in olduğu yöne doğru ilerledim. Soğuk sesiyle tekrar bağırdı "Olduğun yerde kal dedim!" duymazdan gelip yanına daha fazla yaklaştım. Bana doğru tutuğu silahın başını işaret parmağımla indirdim
"Sinir bozucu şekilde gittiğim her yerdesin komiser" Gözlerime ciddimisin sen der gibi baktı "Emniyetin duvarını karalıyorsun?" Ona doğru bir adım daha attım. Aramızdaki mesafe attığım adımla dahada azalmıştı.
Sahte ve ciddiyetsiz bir sesle konuştum "Karalamamı?!! Ben bunu çizmek için ne kadar uğraştım biliyormusun!?" Gözlerini benden çekip çizdiğim resme baktı.
Çizimime uzun süre göz gezdirdi. "Çok beğendin galiba gözlerini alamıyorsun" Gözlerini çizimimden çekmiş gözlerime odaklanmıştı.
Tek bir kelime etmeden gözlerimin içine bakmaya devam ediyordu. Birşey düşünüyor gibi.
Ne düşünüyorsun Hwang Hyunjin
Gözlerini gözlerimden çekti. Etrafa göz gezdirip yanına bir polis memurunu çağırdı. "Bu gece gözaltında kalıcak" Tekrar çizdiğim resme baktı "ve bu saçmalığı derhal halledin!" Sesi hâlâ kalın ve soğuktu.
Çağırdığı polis kolumdan tuttu "Bu taraftan" gözlerimi Hyunjin den çekip kolumu tutan polise çevirdim. Tatlı bir yüzü vardı. Kafamı onaylar şekilde aşağı yukarı sallayıp onunla beraber emniyetin girişine doğru yürüdüm.
Emniyetten içeri girdiğimde herkesin tek odak noktası ben olmuştum. Buraya ilk gelişim değildi. Bana bakanların gözlerinin içine bakıp dil çıkarmaya başladım. Bir kaç kişiye daha dil çıkarttıktan sonra kolumu sert tutmamaya çalışan polisi fark ettim.
Kolumu tutuğu elin üstüne elimi koydum "Yenimi atandın" Yanakları kızarmaya başladı. Kolumu tutuğu elini hızlıca çekti "Özür dilerim çokmu sıktım" Verdiği tepkiye güldüm. Aşırı tatlıydı. "Hayır sadece kolumu nazik şekilde tutmaya çalışman çok sevimli"
Yüzü mümkünmüş gibi dahada kızardı "aa şey teşekkür ederim" Emniyetin ortasında olmasak yanaklarını tutar yerdim. Elimi ona doğru uzattım "Ben Felix" önce uzattığım elime sonra etrafa baktı. Gözlerini mahcup şekilde gözlerime çevirdi "Özür dilerim suçlularla tanışmam yasak" Tekrar kolumu sevimli bir şekilde tuttu.
Nezarethaneye geldiğimizde kolumu bırakıp kapıyı kilitledi. Ben gitmesini beklerken o tedirgin şekilde etrafa bakıyordu. Bir elini ensesine atıp diğer elini demirlerin arasında uzattı "Ben Jeongin ama I.n de diyebilirsin" Gülümseyerek elini sıktım "Tanıştığımıza memnun oldum I.n" Yüzüne tatlı bir gülümseme bıraktı "Bende"
"Jeongin hâlâ burdamısın?" Içeriye giren Hyunjinle Jeongin elini elimden hemen çekmişti. "B- bende şimdi gidiyordum" Hızlı adımlarla odadan çıktı. Gözlerimi giden bedenden çekmiş Hyunjin'e bakmıştım. Sesimi tekrar sahte şekilde incelttim "Yine mi sen?" Hyunjin dediğimi duymazdan geldi.
Elindeki anahtarla kiliti açıp içeriye girdi. Anlamsız bakışlara ona bakmaya devam ederken o yanıma yaklaşmıştı "Amacın ne senin? Neden her gün saçma çizimleri bana gösterme çabasındasın!" Sona doğru sesi yükseltmişti. Gözlerime ifadesiz bir şekilde bakıyordu. Yüzüme tatlı bir gülümseme koydum "Sadece eğleniyorum"
Yüzünde sahte bir gülümseme bıraktı. Beni baştan aşağa süzmeye başladı. Yüzündeki sahte gülümsemeyle bana doğru bir kaç adım attı aramızdaki mesafe olması gereğinden daha azdı "Hm.. yoksa benden etkilemiyor musun" Dalga geçtiği ses tonundan anlaşılıyordu.
Kafamın içinde kendime sordum soruyu "Ondan hoşlanıyor olabilirmiyim?" Aramızdaki mesafeyi sıfıra indirip-penislerimiz değecek kadar sıfıra- ellerimi boynuna doladım. "Evet senden etkileniyorum hemde her gece becermeni istiycek kadar." Kafamın içinde cevap bekleyen soruya cevap verdim. Ondan hoşlanmıyorum onunla sevişmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nxde -Hyunlix-
FanfictionLee Felix evlerin, okulların, çizime uygun olan tüm duvarlarının üzerine nxde çizimler yapıyor çizimi bittiğinde komiser Hyunjin'i yabancı numaralardan arayıp kendini ihbar ediyordu. Hyunjin bu durumdan sıkılmış her seferinde çocuğa gözaltına alıyor...