3

16 4 12
                                    

Kapıyı kilitlediğinde yüzüne okkalı bir tokat attım.

"Napıyorsun şerefsiz!"

Suratı yatağa doğru bakıyordu. Ve eliyle yanağını tutan Bartu'ya baktım. Tepkisiz kalacağını sanarken el bileklerimi tutup beni yatağa doğru attı. Çekmecesinden aldığı kelepçeyle beni yatağa kelepçeledi. Neydik biz dizi oyuncusu falan mı?

"Aklın başına gelir umarım." Beni burada bırakıp öylece gitmişti.

- BERK BAKIŞ AÇISI-

Merdivenlerden inen Bartu'yu görünce bir şeylerin ters gittiğini anlamıştım. Tam soracakken Ceyda birden atladı.

"Eflal nerede?"

"Odada."

"Ben de biliyorum bunu odada napıyor?"

"Bilmem git bak istiyorsan."

Ceyda hızla odaya gitmek için ayağa kalktı ve merdivenlerden çıktı.

"Ne yaptın kıza Bartu?"

"Bir şey yapmadım yüzüme tokat attı. Ben de cezasını verdim."

"Ne cezası?"

"Yatağa kelepçeledim. İki gün boyunca sadece su vereceğim o da canım isterse."

"Bro abartmıyor musun sence? O bir kadın erkek değil."

"Olabilir."

Televizyonu kumandayla kapattım ve odams doğru gittim. Çok geçmeden Ceyda ise yanıma gelmişti.

"Napıyorsun Berk?"

"Gördüğün gibi işte. Yanıma gelsene."

"Kendime buzdolabından bira alıp geleceğim. Sen de ister misin?"

"Olur neden olmasın."

Ceyda gelene kadar bir dal sigara yakmıştım. Ciğerlerimde gezen sigara dumanının hissi çok güzeldi. Bir kaç dakika sonra Ceyda biralarla beraber gelmişti.

Odamdaki L koltuğa oturmuştuk. Biraları yudumlarken sordum.

"Ceyda sevgilin var mı?"

"Hayır yok senin?"

"Benim de yok"

Aslında bu duruma biraz sevinmiştim. Çünkü Ceyda aradığım kız tipiydi.

Çok geçmeden Ceyda uyuya kaldı. Öyle kalmasına dayanamayıp kucağıma aldım ve yatağa yatırdım. Daha sonra üstünü örttüm. Bartu'nun ne yaptığını merak ettiğim için odamın kapısını yavaşça açtım ve dışarı çıktım. Odam salona çok yakındı kapıyı açtığım an salondaydım zaten. Balkonda sigara içen Bartu'yu görünce hemen yanına gittim.

"Hava soğuk değil mi içeri geçsene."

"Hayır değil."

"Bartu şu kızın kelepçelerini açsan mı artık. Kaç saat oldu."

"Cezasını çeksin biraz Berk."

"Tamam sen yine bildiğini oku ben yatıyorum."

Bartu'yu öylece bırakıp odama gittim. Ceyda ise hâlâ uyuyordu. Yanına yatıp Ceyda'ya sarıldım. Kokusunu içime duyunca dünyalar benim oluyordu zaten.

-EFLAL BAKIŞ AÇISI-

Kaç saattir susuzdum bilmiyordum. Zaten bileklerimdeki ağrı yüzünden uyuyamıyordum.

"Bu yaptığının bedelini ağır ödeyeceksin Bartu." Sesimi duymuş gibi Bartu'nun ayak seslerini duydum. Şimdi de merdivenlerden çıkıyordu. Kapı kolunu yavaşca açtı ve içeriye geldi.

ŞARAP KIRMIZISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin