4.bolum

144 16 4
                                    

*changbin"in anlatımı*

Özel koruma olmayı seçmiştim,umarım bu iş beni yormaz ve korkutmaz.gerçi tek yaptığım şey o mafyayi korumak.fakat artik etrafta gezinirken dikkatlice gezmem gerekecek.aklıma nedensizce yeonjunla beomgyu çifti geldi ikisinin ilişkisi çok tatlı,umarım hiç ayrılmazlar zaten ayrılmalarını beklemiyorum çünkü birbirlerine zaten çok güveniyorlar.Koltukta uzanıp televizyondan bir şeyler izlemeye başladım bir kaç saat sonra televizyonu izlerken uyuya kalmıştım.

*Bang chan"in anlatimindan*

Yeni olacak özel korumayla konuştuktan sonra depodan eve sonunda varıp üstümü değiştirdim.rahat şeyler giyindikten sonra bir seyler hazırlayıp yedim.yedikten sonra sonunda odama gidip yorgunluktan uyudum.

*Sabah olur*

*Yazarin anlatımı*

Chan sabah kalktıktan sonra kahvaltısını edip changbinle buluşacağı yere gitti.
Changbin ise uyandığında telefonla biraz zaman geçirmiş kalkıp hazırlandıktan sonra arabanın anahtarını alip evden çıkmış chanle buluşacağı yere gitmeye başlamisti.

*Bang chan"in anlatımı*

Changbin denen özel korumayı beklemeye basladim.nasil birisi olduğunu çok merak ediyordum.umarim özel koruma olabilecek tipdendir.
bir kaç dakikadır bekliyorum ama hala ortaliklarda yoktu.beklemeye devam ettim.

*Changbinin anlatımı*

Yarım saattir trafikte gidemiyordum.sinirden önde ki adama camdan kafamı çıkartıp bağırmaya başladım.adamda camdan kafasını çıkartıp bağırmaya başlayınca kavga gibi bir sey yaşamaya başladık.

*Uzun bir dakika sonra.*

Adam kafasını sonunda geri sokunca sinirlerim daha da gerilmişti.önde ki adam gitmeye başlayınca sakinleşmeye çalışıp hızlı hızlı kullanmaya başlamıştım.en sonunda chan'in dediği yere varıp üstümde ki gömleği düzeltip inmistim.etrafta siyah gömlekli adamları görünce koruma olduklarini anlamıştım ki ortada duran siyah ceketli,altında siyah bir kot pantolon üstünde de iki düğmesi acik siyah gömlekli mafya oldugu belli olan Chanı görmüştüm.yanına doğru yürümeye başlamıştım.yanina doğru yurumeye başlayınca chan bana doğru dönüp bakmaya başlamıştı üstümü süzüp konuşmaya başladı.

Chan:seo changbin benim korumam olmak için hazır mısın?

Changbin: hazırım efendim.

.
.
.
.
.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
mafia and protection Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin