14.bolum

82 7 31
                                    

*changbinin anlatımı*

Arabadayken Chan minho ve jisungu evlerine birakirken uyuya kalmistim.chan beni kucağına alınca uyanmıştım ama uyuyor gibi yapıyordum.elimde fırsat varken bozamazdim uyumus gibi yapmaya devam ettim.chan yatağıma beni bıraktıktan sonra saçımı oksamaya başladığı zaman gerçekten uyuya kalicaktim ama uyumadim.biraz zaman sonra onun nefesini yüzümde hissettim kalbim çok hızlı atıyordu ama kendimi tutmayi becermistim.bir anda yanagimi öptüğü zaman sanırım bir anlığına bayilicam sandim ama bayilmadim diğer yanagimida öptükten sonra sacimi biraz daha oksadiktan sonra iyi geceler guzelim demişti.guzelim dedi?!?!??!?.tam gidicekken sanki yeni uyaniyormus gibi yapip yanımda yatmasını istedim tamam soylerken utandim ama çok istiyordum yanımda yatmasını.neyse ki kabul etti.yanima yatınca sarıldım kokusu harika bir şeydi.daha çok yapıştım çünkü bir daha yasamicaktim.Mis gibi kokuyordu içime cektim kokusunu.tam uykuya dalicaktim ki chan biraz doğrulup beni izlemeye başladı.beni izlerken nasıl uyuyabilirim acaba???.biraz daha bekledim ki yine nefesini hissettim.Bu adam ne yapıyordu kalp krizi gecirmemi istiyordu herhalde.yanagimdan opucek sanicakken dudagimi öptü..kalbim eridi o zaman işte.simsicak dudaklarini hissettim.sadece üstüne koyuyordu ve hareket ettirmiyordu.sanirim kendine gelince ayrıldı.ve uyudu.acaba o da beni seviyor olabilir miydi?.. ama belki bir anlık olarak öpmüş olabilir diye düşünüyorum.sadece beklicem.

*Yazardan*

Sabah olunca changbin erkenden uyandı.chanin beline sımsıkı sarıldığını gördü.nasil kalkabilicegini düşündü.yavasca chanin elini cekicekken Chan daha cok sımsıkı sarıldı.

Changbin:Chan uyan.

*Kısık sesle soylemisti ve chanin uyanmasini bekledi.ama Chan uyanmadigi icin elini chanin elinin üstüne koyup çekmeye çalıştı ama yine de itememisti.*

Changbin:sen niye uyurken bu kadar güçlüsün.. chan uyansana.

Chan:biraz daha uyuyim lutfeen chang..

Changbin:tamam uyu ama beni rahat bırak bari.

Chan:olmaz..çok rahatım böyle lutfen birak uyuyim chang..

*Changbin gulumseyerek geri uyumayi seçti.saate bakınca zaten çok erkendi.chanle uyuma şansının devam etmesi icin kafasini geri yastığa koyup chane sarılarak uyumaya devam etti.*

...

*Chanin anlatımından*

Telefonun zil calma sesiyle uyandigimda yanımda mis gibi kokan changbinimle uyuyordum changbin uyanmadan telefonu alıp kapattim.biraz onu izlemeye başladım.yeniden cok güzeldi.biraz saçlarına burnumu yaklastirip kokladim sonra o mis gibi kokan saçlarına öpücük kondurdum.uyanmamasi harikaydı.dun changbini öptüğümu hatirliyorum bir daha öpmek istedim ama opemedim o istemeden onu opemezdim.bir anda changbinimin konuşmasıyla kendime geldim..

Changbin: günaydın Chan.
*Yeni uyandigi haliyle gülümseyerek chane bakmıştı*

Yanagini opmek istiyorum cok tatli duruyor.

Chan:sanada gunaydin chang.

Changbin:seni erkenden uyandırmaya calistim ama uyanmadin chan,ayrıca uyurken ki o güçte ne öyle.

Sabahın köründe ben senin kokundan ayrilamazdim cunku changbin. Onca isim varken sadece sana sarılıp kokunla uyumak istiyorum ben.

Chan:sabah erkenden her zaman kendim kalktigim icin sen uyandirmaya çalışınca uyanamadim ve güçlü olmamin sebebi uyurken rüyamda bir sey görüyordum da o yüzden..

mafia and protection Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin