*chanin anlatimi*
Changbin benden hoslandigini soyluyordu.bir anlığına gerçek olmadığını sanmıştım ama yanagimi öptüğün de anlamistim.suan tatli suratını yememek için zor duruyordum.
Chan:sen ciddi misin changbin?
Changbin:ciddiyim chan senden cok hoşlanıyorum.
Chan:o zaman benim güzelim,seni her turlu koruyacağım ve her zaman yanımda olmanı saglayacagim seni cok seviyorum eğer sende kabul edersen benimle çıkar mısın?
Changbin:evet,kabul ediyorum channie.
Channie mi demişti o.
Changbin chane sarilinca chande changbinin beline sarılır.
Chan:artik her zaman koruyacağım sevgilimsin.
Gülümsemiş ve changbinin iki yanagini opmustu.
Changbin:ben de her zaman yanında olacagin sevgilinim.
gülümseyen chanin iki gamzelerini de öptü.
Changbin:hep opmek istemisimdir buraları.
Chan:benim de opmek istedigim bir yer var.
Changbinin dudagini öper geri çekilir.changbin utandığı icin kıpkırmızı olur.
Chan:ne kadarda utangacsin böyle yanaklarini isiriyim mi guzelim onu mu istiyorsun?
Changbin chanin koluna hafiften vurur
Changbin:sus chan aaa.hem yemek yiyelim,sonra flim izlesek olur mu?
Chan:olur guzelim sen istiyorsan olur.
Changbin chanin yanaklarini opmus tekrar kistigi yemegin altini açıp hazırlamaya başlamisti.chan ise changbinin beline sarılmış kafasini omzuna koymuş yaptigi seyleri izliyordu.
Changbin:sevgilim sen sofrayi kur ben de şimdi bunlari yapip getiricem olur mu?
Chan:olur guzelim.
Changbinin boynunu opup her seyi hazırlamis.changbin ise yaptigi seyleri koymuştu.yediklerinden sonra beraber mutfagi toparlamislardi.changbin chani içeri gondermis flim izlemeleri icin bir şeyler hazırlıyordu.chan bir film seçmiş changbin ve kendisi icin bir ortu almisti.changbin hazırladığı şeyleri içeri getirmis tam oturucakken chan kucağına almıştı.changbin bir şey dememiş memnun haliyle chanin aldığı ortuyu ikisinin üstüne ortmustu.
Changbin:channie flimin konusu ne?
Chan:korku biraz bebegim ama korkma burda chan var.
Changbin:hmm peki sevgilim hadi izleyelim.
Chan:emredersiniz güzelim.
Changbin gülümsemiş chan gulumsedigi yanagini opmus flimi açmıştı.flim izlerken arada sırada korkulucak yerlerde chanin beline sarılmış örtüyle yuzunu kapatıyordu.
Chan:bebegim cok korkuyorsan degistireyim istersen hm.
Changbin:olmaz channiem daha değiştirmeye gerek yok izleyelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafia and protection
Cerita Pendekmafya olan christopherbang'in özel koruması olan seo changbin'in ilişkisi.