16.bolum

67 7 7
                                    

*chanin anlatimi*

Uyandığımda changbin yanımda yoktu sanırım kahvaltı hazırlıyordu.üstümü değiştirirken telefonum çalmaya başladı minjiydi.açıp konuşmaya başladık.

*minjiyle konuşması*

Chan:noldu minji?

Minji:bir şey olmadı chan merak ettim sadece seni.

Chan:bilmem arayınca bir şey oldu sandım.

Minji:bir şey diyecektim aslında,bugün bana gelsene akşam doğum günüm ya beraber hazırlarız diye düşündüm olur mu?

Chan:bilemedim.

Minji:hadi ya beni mi kıracaksın chan.

Chan:peki tamam gelicem, kahvaltı edeyim gelirim.

Minji:peki peki tamam, kapatıyorum baybay.

*Telefon görüşmesi sonlandırıldı.*

Madem doğum gününe gidiyorum iyi hazırlanayim bari.ustume siyah gomlek altıma deri pantolon ve zincirli kemer takarsam,üstüme de siyah deri ceketi giyince tamamdim.sonunda aşağı inip changbinin yanına uykulu uykulu gittim.simsiki sarildim mis gibi kokuyordu.keske dogum günü işi olmasaydida akşama kadar kokusunu içime cekseydim.gerci doğum günü demişken onuda mi götürsem gerçi olmaz.korumam olduklarını bildikleri için onun sevgilim olduğunu sanmalarini istemiyorum,zarar gelir diye korktugum için...

...

Sonunda changbinimden opucuk alıp çıktım ikna edebilmeyi başarmıştım ve ona dinlenmesini söylemiştim.Arabaya binince korumalara minjinin evine sürmelerini söyledim.bir kaç dakika sonra varınca indim korumalara eve gitmelerini söyledim aradığımda dönmelerini söyledim çünkü burada akşama kadar kalmalarının anlami yoktu.

...

Sonunda akşam olmuştu telefonumun sarji bittiği icin pekte umursamadim.minjinin doğum günü partisi başlayınca diğerleriyle takılıyordum.minji gelip kolumun arasına girince bozuldum ama fazla tepki vermemeye çalıştım.Bir tane içki alıp içtim.changbini merak ediyordum ama telefonumun şarjı bittigi için onu ariyamiyordum.ama eminim ki evdeydi bu yüzden rahattım.saat biraz daha geçmişti ve içki içtiğim için bazı şeyleri artık zar zor tanıyordum başım dönüyordu ama içkinin tadi güzel olduğu için içmeye devam ediyordum.

...

Herkes gittiği zaman bir yere oturdum biraz uykum vardı.hatta baya uykum vardı.minji bir şeyler diyordu ama tam hatırlamıyordum minji kolumdan tutup bir tane yatağa götürdü ve yatağa yatırdı üstümü örtüp gitti. Ben de mayistigim için uyuya kaldım..

....

*Changbinin anlatimi*

Sabah uyandığımda boynum ağrıyordu.otururken uyuya kalmıştım.saate baktığımda saat daha erkendi ama chan hâlâ yoktu.gercekten çok endişelendim.ve hâlâ neler olduğunu bilmiyorum.eger chan geldiğini anlatmazsa gerçekten kırılıcam ona.kalkıp kendime kahvaltı hazırladım.yedikten sonra toparladım.etrafi toparlamayı seçtiğim için etrafi toparlamaya başladım.toparlarken kapı açılma sesi duyduğum icin chanın geldiğini düşünüp oraya doğru gittim ve evet tahmin ettigim gibi chandi.

mafia and protection Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin