𝙉𝘼𝙎𝙄𝙇𝙎𝙄𝙉𝙄𝙕?!?!
𝙀𝙑𝙀𝙏 𝙔İ𝙉𝙀 𝘽𝙀𝙉 𝙑𝙀 𝘽𝙇 𝙆İ𝙏𝘼𝘽𝙄 İ𝙇𝙀𝙍𝘿𝙀
𝘼𝙍𝙆𝘼𝘿𝘼Ş𝙇𝘼𝙍 𝘽𝙀𝙉 𝙇𝙂𝘽𝙏'𝙀 𝙏𝘼𝙆𝙈𝙄Ş 𝘿𝙐𝙍𝙐𝙈𝘿𝘼𝙔𝙄𝙈
𝘽İ𝙇𝙈İ𝙔𝙊𝙍𝙐𝙈 𝙉İ𝙔𝙀𝙎İ𝙉İ! 𝙎𝙊𝙍𝙈𝘼𝙔𝙄𝙉
𝘼𝘽𝙇𝘼𝙈𝙄𝙉 𝘿𝙐𝘼𝙇𝘼𝙍𝙄 𝙆𝘼𝘽𝙐𝙇 𝙊𝙇𝙐𝙉𝙈𝙐Ş 𝙆𝙄𝙕 𝘿𝙊Ğ𝙈𝙐Ş𝙐𝙈 𝙔𝙊𝙆𝙎𝘼 𝙀𝙍𝙆𝙀𝙆 𝙊𝙇𝘼𝘾𝘼𝙆𝙏𝙄𝙈. Ö𝙁𝙁
𝙉𝙀𝙔𝙎𝙀, 𝙎𝙊𝙁𝙏 𝙆İ𝙏𝘼𝙋 𝘿𝙀Ğİ𝙇𝘿İ𝙍 𝙃𝘼𝘼 𝙆𝘼𝙊𝙎 𝙑𝘼𝙍 𝙆𝘼𝙊𝙎 𝙆𝘼𝙍𝘿𝙀Şİ𝙈.
𝙊𝙆𝙐𝙔𝙐𝙉 𝙕𝙄𝘽𝘼𝙍𝙄𝙉 𝙎𝘼𝘼𝙏 𝙂𝙀Ç 𝙊𝙇𝙈𝘼𝘿𝘼𝙉 𝙃𝘼𝘿İ!
İ𝙔İ 𝙊𝙆𝙐𝙈𝘼𝙇𝘼𝙍 💗💗💗🥰🥰🥰❤️🔥❤️🔥❤️🔥
________________________________________________________
𝘽𝙖ş𝙡𝙖𝙢𝙖 𝙏𝙖𝙧𝙞𝙝𝙞!
07/18/2023/𝘽𝙮 𝙕𝙖𝙧𝙖𝙖★𝘿𝙚𝙣𝙞𝙯'𝙙𝙚𝙣-
Kafamı sıraya koymuş uyuyordum. Yada çalışıyordum uyumaya. Yanımda oturan Kızıl herkesten çok bağırıyordu. Ahh bu kızın enerjisine hayranım cidden, ben genelde enerji nedir bilmem de.
Niye mi?
Akşamları anne ve babamın bağırış seslerinden uyuyamıyorum da ondan. Her gün her gece kavga edilmez be adam. Niye evlendiniz bu kadar nefret ediyorken? Bu manasızdı.o yüzden bir yeminim vardı, sevmeden evlenmeyecektim. Yada hiç evlenmeyecektim cünkü ben gayım. Ola bilir yani insanlık hali. Babamda eşcinsel olmuş aile zoruyla annemle evlenmiş annemin de geçmişte bir kız arkadaşı varmış onunla evlenecekti ancak ailesi karşı çıkmış. Yani bana eşcinsel olmam hakkında hiçbir şey söylenmiyor. Ha şimdi dersiniz ki sen demin bi söz dedin "Niye evlendiniz bu kadar nefret ediyorken?" arkadaşlar annem çok inatçı birisidir. Babamdan öyle, isteseydiler bir plan kurup ayrıla bilirdiler. Ancak sorun şuydu kiii, annemin kız arkadaşı ile babamın erkek arkadaşı annemle babamın evlendiğini duyunca birlikte olmuşlar. Ve evlenmişler. Annem ve babamda on'ların inadına ayrılmamış artık. Bu nasıl bir mantıktır be arkadaş.
Yanımda bağıran Kızıl birden sustuğunda içimden 'ohh be dünya varmış' dedim. Dedim ama pişman oldum, sırama koyulan eller sayesinde. Kafamı kaldırma ihtiyacı duymadım ve göz ucuyla ellerin sahiplerine baktım. Tabii ki bunlar biricik zorbalarım Tolgay, Cihan, Altay'dan başkası olamazdı. Hah acaba şimdi ne olucaktı. Göz ucuyla bakmayı bıraktım ve yine uyumaya devam etdim.Yanımdaki Kızıl bunun üzerine bir kahkaha patlattı. O korkmazdı böylelerinden. Cihan Altay ve Tolgay okulun zenginleri ve zorbaları bula bula beni bulmuştular. Hep demiştim şimdi de diyorum Tanrı benim tarafımda değil. Kızıl'ın kahkası durmak bilmeyince kafamı kaldırdım ve bir gram bile beyin olmayan kafasına şaplak attım.
Oda boş durur mu tabii hemen sustu. Ama zehirli bakışlarını bana göndermeye devam etti. Umurumdamıydı? Iı değildi, o hissi birkaç yıl önce bırakmıştım. Uykum da kaçmıştı şimdi, yüzümü döndürüp duygusuz ve yorgun bakışlarımı biricik zorbalarıma gönderdim. Ha birde bunlar bana niye zorbaydı biliyor musunuz? Saçım beyaz diye. Evet evet yanlış okumadın, saçlarım beyaz diye beyaz kafa diyordular bana.Ben onlara bakarken Tolgay kulağıma eğildi ve "nasılsın bebeğim" dedi. Bu onların benimle dalga geçme sözüydü. 3'de bana bebeğim diyordu ve bu okulda herkes artık benim onların sevgilisi olduğumu düsünüyordu. Ne boktan ama. Tipleri fena değildi ancak tam bir baş belasıydılar. Sorusunu cevapsız bıraktım ve ayağa kalktım, çantamı götürdüm. Şimdiki durak Ev. Hastaydım ve başım çatlıyordu. Yönümü kapıya yönlendirdim ve sınıftan çıktım. Arkamdan şokla bakan 3lüyü öylece orada bıraktım daha doğrusu odada 40 kişinin şok bakışlarını demeyildim. Üniversiteden çıkarken birisi elimi tuttu ve benimle yürümeye başladı.
YOU ARE READING
And~~What? //bxbxbxb
RandomDeniz, ve onun okulunda olan zorbaları onu severse nolur?Ne bileyim amk okuyun ögrenin. BxBxBxb kurgusudur, argo, küfür, cinsellik,kaos içerir. Homofobiksen lütfen sktr.