3-"iyi misin?"

100 1 0
                                    

HERKESE GÜNAYDIN!! (Dedim ama akşam yazmaya devam ediyorum saat 04:19)

THİS İS ZARAA✧(。•̀ᴗ-)✧

NASILSINIZ ACABA? BEN İYİ GİBİ.

YENİ BÖLÜM GELDİİ DEVAMMKEE

BU ARADA ŞARKI ÇOK İYİ!

HADİ OKUYUN!

İYİ OKUMALAR DİLERİM ♡

________________________________________________________
Bölüm tarihi 23/07/2023
By Zaraa◇

Anna'dan-

Yalan söylemisti Deniz. O kadar emindim ki, gözlerinde gördüm o acıyı ben. Ben aile kavgası olan bir evde büyümüş sonrada evden ayrılmıştım. Kendi evimde tek başıma yaşıyordum. Ailem de bana para gönderiyordu. Zengin bir ailede büyümüştüm ben.
Deniz'in basına ne geldi biliyorum ama, bu sefer daha kötü şeyler yaşadığı belli. Yemeğimi yiyecek iştah kalmadığında elimdeki sandviçi önümde oturan ve bana endişeyle bakan Akın'a verdim.

Ayağa kalktım ve Deniz'in kolundan tutup kendimle dışarıya götürdüm. -Yanda duran ve belki de beni öldürebilecek insanları siklemeden.- Dışarıya çıktığımda güzel ve serin hava yüzüme vurdu. Gülümseyip Deniz'e döndüm. Ancak ağlıyordu. Onun ağlaması benimde moralimi bozdu ve onunla birlikte ağlamaya başladım.

Ağlayarak konuşuyordu da. Kelimeleri dışarıdan geçen bir insan için anlamsız ama benim için bir orman yangınıydı. Yangın dursa bile zarar verirdi.

'Shh, dalgalı Denizim benim. Ağlama bu kadar bebeğim benim'

Bu kelimeler ona iyi gelmiş olmalı ki sakinleşti. Onunla birlikte arka bahçeye geçip çimlerin üzerine yattık. Deniz başını benim göğsüme yasladı ve konuşmaya başladı.

D- Teşekkür ederim Anna..

A- etmen hata güzelim benim, seni anlıyorum. Lütfen Deniz.. Ne zaman kötü hissedersen bana gel, ağla, yık, dök ama yeterki içine atma. Sağlıklı da değil lütfen, yalvarıyorum sana be güzelim.

D- yalvarma..

A- söz mü? Geleceksin yanıma

D- söz veriyorum Anna geleceğim..

O gün Anna ve Deniz 4'cü dersten kaçmış ve Anna'nın bulduğu bir club a gitmişlerdi.
Tabii bu club her eşcinsel insanın gelebileceği bir club olduğu için Deniz de biraz feminen giyinmiş ve Anna ile birlikte dans etmeye başlamıştı.

Heryerde onu takip eden 3'lü den habersiz.

D-TEŞEKKÜR EDERİM ANNA BURASI HARİKA!

Şark o kadar yükseti ki bir birimizin sesini bile duyamıyorduk.

A- HA? WHAT DEDİN GÜLÜM?!

D- DEVAM DİYORUM DEVAM

A- HE HE ONDAN!

Deniz'den

Bir anda kolumdan tutulup çekilmemle, tanımadığım karanlık bir odaya girmem saniye bile çekmedi. Işıklar açıldığında beni clubda olan odaların birinde,ve yatakta oturmuş üclü karşıladı. Baya sinirli gözüküyorlardı. Bunu takmadan sesimi başıma attım.

D- LAN Bİ SİKTİRİN GİDİN AMINIZA KOYİM Bİ RAHAT BIRAKIN OĞLUM BENİ GÖTÜMDEN BİR TÜRLÜ DÜSMEYEN BOK GİBİ NE SALDINIZ LAN

İste bu zaman Altay ayağa kalktı ve bana yaklaşmaya başladı. 'Korkuyorum amk sikmez demi' diye geçirdim içimden. Bu sikerse diğerleri de sikerdi...

'Sıçtın Deniz, Emrah koş bana bez getir şuan en çok ihtiyacı olan benim'

Altay tam dibimde durduğunda dudaklarımızın bir birine değmesi için sadece 2 santim vardı. Sıcak nefesi tam yüzüme vuruyordu. Tüm yüzümü inceledi ve sonra gözleri dudaklarımı buldu. Bende hipnoz olmuştum sanki cünkü kendimi geri çekmek istemiyordum.

Dudakları dudaklarımı bulduğunda artık çok geçti. Ona karşılık vermediğimde dudaklarımı hayvancasına ısırdı. Ağzına doğru inledigimde bu fırsattan istifade ederek dilini ağzıma gönderdi. Bende ona karşılık verdim. Dillerimiz sanki dans ediyordu. Sadece Atalay değil, Cihan boynumu, Tolgay kulağımı sömürüyordu.

Yarın izi kalacaktı ama, şuan aldığım zevki bozamazdım.

Zevk'in sınırlarında artık tahrik olmuştum, sadece ben değil ücü de tahrik olmuştu. Altay resmen sertliğini bana dayamıştı. Tolgay arkadan hem boynumu sömürüp hemde sertliğini dibine kadar dayamıştı. Cihandan bahsetmiyorum bile. Ama bu rahatsız etmek yerine zevk veriyordu.

Bu gece ücünü de içimde istiyordum.

Altay beni kucağına aldığı an dudaklarımız ayrılmış ve derin bir nefes almıştım. Altay beni yatağa yatırmış ve üst gömlegimi yırtarcasına çıkarmıştı. Altımı ise Cihan soymuş böylelikle üçlünün önünde çıplak kalmıştım. Altay alt tarafıma geçerken Tolgay dudaklarımı esir almıştı. Diliyle dudaklarımdan boynuma bir yol çizmiş, boynumdan karnıma kadar öpücüklet bırakmıştı.

Artık delirecekmiş gibi hissediyordum. Zevk suyum gelmişti.

Cihan bacaklarımı ayırdı ve deliğimi öpmeye başladı. Hem öpüp hemde diliyle darbeler vurması beni daha çok tahrik ediyordu. Her an boşala bilirdim.

Cihanın 2 parmağını birden deliğime sokması ile derin bir inleme bırakmıştım odaya.

İnleme onları daha çok tahrik etmiş olacak ki her biri yaptığı işi daha sert yapmaya başlamıştı.

Cihan kendi altını çıkarıp sadece iç çamaşırı ile kalmıştı. İç çamaşırını çıkarmadan deliğime vuruşlar yapmaya başladı. Bu bile çok zevk vermişti.


Ancak birden bire yüksek bir ses geldi. Sonrası karanlıktı...

______________________________________________________

Sizce bunların hepsi bir rüya mı yoksa gerçekten mi oluyor?

*smut yazarken günler geçti sanki 🥲🤦🏻‍♀️

And~~What? //bxbxbxbWhere stories live. Discover now