𝙃𝙀𝙍𝙆𝙀𝙎𝙀 𝙈𝙀𝙍𝙃𝘼𝘽𝘼! ★
𝙏𝙃İ𝙎 İ𝙎 𝙕𝘼𝙍𝘼𝘼𝘼𝘼 ❀
𝙉𝘼𝙎𝙄𝙇𝙎𝙄𝙉𝙄𝙕 𝘽𝘼𝙆𝙄𝙈? 𝘽𝙀𝙉 İ𝙔İ 𝙂İ𝘽İ
𝙀𝙀 𝙆İ𝙏𝘼𝘽𝙄 𝙔𝘼𝙕𝘿𝙄𝙈 𝘼𝙈𝘼 𝙊𝙔 1 𝙏𝘼𝙉𝙀 𝙂𝙀𝙇𝙈İŞ
𝘽İ𝙍 Ş𝙀𝙔 𝙊𝙇𝙈𝘼𝙕 𝘽𝙀𝙉 𝙔İ𝙉𝙀𝘿𝙀 𝙔𝘼𝙕𝘼𝙔𝙄𝙈 𝘿𝙀𝘿İ𝙈 ☆
İ𝙔İ 𝙊𝙆𝙐𝙈𝘼𝙇𝘼𝙍 𝘿İ𝙇𝙀𝙍İ𝙈!!!!
________________________________________________________
𝘽ö𝙡ü𝙢 𝙩𝙖𝙧𝙞𝙝𝙞:20/07/2023
𝘽𝙮 𝙕𝙖𝙧𝙖𝙖☆𝘿𝙚𝙣𝙞𝙯'𝙙𝙚𝙣-
Yüksek kırılma sesiyle gözlerimi açtım. Yine mi kavga ediyorlardı. Ne zaman rahat uyku çekebilecektin çok merak ediyorum. Ölmek mi gerek rahat uyumak için. Neyse. Aşağıdan gelen çığlık sesiyle birden duraksadım. Annemin çığlığıydı bu, koşarak aşağıya indim. Babam annemin saçlarını kavramış evin her yanına vuruyordu, babamın sinir sorunları vardı evet ama annemde çok konuşurdu. Babam hiç bir zaman böyle ileri gitmemişti. Annem ağır bir söz söylemiş olmalıydı. Babamın yanına koştum ve arkasından tuttum onu. Annemi kurtarma çabalarım boşa çıkınca annemin önüne geçtim. Babamın gözü dönmüştü, bana yumruk attı ve belki de yüregimde kapanmayacak bir yara açtı "𝙨ö𝙯𝙡𝙚𝙧𝙞𝙮𝙙𝙞 𝙮𝙖𝙧𝙖𝙡𝙖𝙧ı𝙢"
"KEŞKE SENİ DOĞDUĞUN AN ÖLDÜRSEYDİM! BİLİYOR MUSUN ASLINDA TAM BİR HATAYDIN BİLİYOR MUSUN! SIRF İKİMİZDE SEVGİLİLERİMİZİ KISKANDIRMAK İÇİN BİRLİKTE OLDUK AMA SENİN BU OROSPU ANNEN HAMİLE KALDI. NİYE BİLİYORMUSUN?! CÜNKÜ BENİ SEVMEYE BAŞLAMIŞTI! ONUN YÜZÜNDEN BEN SEVGİMDEN OLDUM BE SENİDE DÜNYAYA GETİRDİ FAZLALIKSIN ANLADIN MI?!"
Bunlar fazla kırıcıydı.
Babam kendine geldiğinde önce bana sonra anneme baktı. Anneme sarıldı, şok edicek bir şekilde annemde ona sarıldı. Ve üzülme tatlım gibi şeyler söylemeye başladı. "Sizin hayatınızı sikeyim." dedim ve odama koştum. Üzerimi giydim, daha fazla kalamazdım bu evde. En azından bu gecelik. Telefonumu ve kulaklığımı götürdüm. Aşağıya inerken babam çıktı karsıma, ayaklarıma kapandı. Onca söz bir tane özürle siline bilir miydi be adam. Onu ittirmeden yanından geçtim. Dışarıya çıktığımda hava yağmurluydu, neyse artık, yağmuru seviyorum. 1-2 saat yürüdükten sonra yağmur durmuştu. Bir parka gittim ve banka yerleştim, kafamı arkaya attım ve cigarettes after sex listemi açtım. Sanırım biraz ağlamaya ihtiyacım vardı, hm?
Göz yaşlarım benden izinsiz akmaya başlamıştı bile. Ağlamayı sevmiyorum, cünkü çirkin oluyorum ağlayınca. 2 saatden sonra telefona baktım. Saat sabah 6'ya yakınlaşıyordu. Çok ağlamıştım sanırım, ben buraya oturduğumda saat daha 3'tü. Gözyaşlarımı sildim ve kulaklıklarımı çıkardım. Üniversiteye taraf gitmeye başladım. Üniversiteye vardığımda güzel bir sessizlik vardı koridorda. Sınıfa girdim ve en arka sıraya oturdum. Kafamı sıraya kollarımın arasına koydum ve uyudum. Kaç saat uyuduğumu bilmiyorum ama uyandığımda yanımda oturan Kızıl bana endişeyle bakıyordu. Gözlerime bakınca anlamıştı ağladığımı ve evde yine kavga olduğunu. Uyumadığımı. Gözleri dolmuştu ve kafama bir şaplak atmıştı, bunun üzerine ben kafamı acıdan kasırken bana sarılmıştı. "Niye bize gelmedin aptal?!" demişti. Ona karşılık verirken bende konuşmaya başlamıştım. "Yanlız kalmaya ihtiyacım vardı güzelim, ağlama lütfen" demiştim sadece.
Benden ayrıldı ve elleriyle kafamı boynuna koydu ve sakin ses tonuyla 'uyu' dedi. Kızıl ile çocukluk arkadaşıyız. O lezbiyen ve Duru ile sevgili. Duru zaten bunları bildiği için bizim bu hallerimizi tatlı bulur. Hatta oda bana abla gibidir. Ama o bizden kücük diye aynı sınıflarda değiliz. O 1'kurs bir 2,o yüzden az az görüyoruz onu üniversite de. Ama dışarıda gezip tozuyoruz. Ha bu arada hepimiz yabancı diller edebiyatı okuyoruz.
(𝚋ö𝚢𝚕𝚎 ş𝚎𝚢𝚕𝚎𝚛𝚒 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚖ı𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 𝚢𝚊𝚗𝚕ış 𝚢𝚊𝚣𝚍ı𝚢𝚜𝚊𝚖 ö𝚣ü𝚛 𝚍𝚒𝚕𝚎𝚛𝚒𝚖)
Ben bunları düsünürken aç olduğumu hissettim, Kızıl'a baktım Almanca dersinin ortasındaydık, o Almancayı çok seviyordu diye dikkatini oraya vermişti. Şuan konuşursam önümde oturan pick me sudenaz bana o cılık sesiyle bağırırdı. Bu yüzden telefonumu aldım ve ortak qruba yazmaya başladım.
YOU ARE READING
And~~What? //bxbxbxb
RandomDeniz, ve onun okulunda olan zorbaları onu severse nolur?Ne bileyim amk okuyun ögrenin. BxBxBxb kurgusudur, argo, küfür, cinsellik,kaos içerir. Homofobiksen lütfen sktr.