4- "FASTER N HARDER."

64 2 0
                                    

𝙋𝙖𝙧𝙩𝙮 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙖 𝙍𝙤𝙘𝙠𝙨𝙩𝙖𝙧, 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙞𝙣' 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙖 𝙥𝙤𝙧𝙣𝙨𝙩𝙖𝙧!

𝙏𝙃𝙄𝙎 𝙄𝙎 𝙕𝘼𝙍𝘼𝘼 (☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞

𝙗𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙢𝙤𝙙.

𝙃𝘼𝘿𝙄 𝘽𝘼𝙎𝙇𝘼𝙔𝘼𝙆

________________________________________________________
𝘽𝗼̈𝗹𝘂̈𝗺 𝘁𝗮𝗿𝗶𝗵𝗶: 𝟬𝟱/𝟬𝟳/𝟮𝟰
𝗕𝘆 𝗭𝗮𝗿𝗮𝗮𝗮𝗮◇

𝗗𝗲𝗻𝗶𝘇'𝗱𝗲𝗻 -

Yüksek sesle bilincim yerine gelmişti. Baygın gözlerle etrafa baktım, kafam çatlıyorfu. Tugay ve Cihan birisiyle kavga ediyor, Altay'da beni kendime getirmeye çalışıyordu. Sanırım demin gördügüm rüya, rüya değildi...

Bir kaç saniye sonra herşey yeniden aklıma oturdu. İçmiştim ve şu üclü yetismeseydi namusum elden gidiyordu. Rüya gerçekti, ancak bana sahip olacak kişi, ne Altay, ne Tugay, nede Cihan değildi. Başkasına verecektim resmen..

Deniz ayağa kalkmış ve hemen bar odasından çıkmıştı. Üçlü hala kavga ediyordu. Deniz bardan ayrılmış ve dışarda onu bekleyen Duruyla karşılaşmıştı. Dur bi dakika, Duru'nun arkasında duran kimdi?

BABASI?!

Deniz - aha sıçtık...

Duru Deniz'i görünce hemen koşup sarılmış, sarıldıktan kısa bir süre sonra kulağına fısıldamıstı.

Duru - knk sıçtın. Bide bok kokuyorsun ne kadar içtin lan. Babam seni ters yatırıp dizi sikcek haberin olsun. Helva neli olsun?

Deniz - her zamankinden. Ama gruba çamaşır suyu döküp verirsin. Bekliyor olucam sizi, telefonu imha etmeden gelme ha.

Duru - seni severdimmm ve sana rağmennn

Duru tam saçmalamaya başlamıştı ki, Denizin babasının gur sesi duyuldu (Babasının adı Fethi)

F - DENİZ! BURAYA GEL! HEMEN.

Deniz hemen babasının yanına gitmişti. Babasının sözünün ikiletmesinden nefret ederdi. Deniz onun yanına uğradığında yüzüne büyük bir tokat yedi.

Deniz (içinden) - Osmanlı tokadı maşallah.

Fethi oğuluna tokat attıktan sonra ensesinden tutup kendine çekti ve ona sarıldı. Sonra oğlunu bi güzel ayaküstü azarladı. Diğer üclü de geldiğinde onlara teşekkür karışık bir ifadeyle baktı.

F - haber verdiğiniz ve oğlumu bulduğunuz için çok teşekkür ederim. Onun sınıf arkadaşlarısınız değil mi?

Üclü - evet efendim ö

F - bundan sonra oğlum size emanet. Eti sizin kemiği benim.

Deniz gözlerini far görmüş tavşan gibi açtı. Baba, şuan götümü satıyorsun haberin yok..

Deniz - ya baba onlar ne alaka..

F - sus sen eşşek sıpası!

Deniz - ya offf.

Deniz üclüye baktığında kafalarını başka taraflara çevirmiş güldüklerini gördü.

Deniz (içinden) - orospu çocukları.

3'gün sonra: İlahi bakış açısı

Bundan tam 3 gün sonra, Deniz nereye giderse üclü de onunla birlikte gidiyor, onu kavgadan beladan uzak tutuyorlardı. Tolgay, Cihan, Altay okulun belalı tipleriydi. Zaten hiç kimse onların yanında Deniz'e laf atamazdı. Laf atmak bi yana,yan gözle bile bakamazdı.

Deniz artık barı geçelim, karaoke ye bile gidemiyordu. O gece babası onu bi güzel de evde azarlamış, babasından sonra annesi işten dönmüs bide o azarlamıştı. Peki o gün üclüye, ve Deniz'in babasına haber veren kimdi??

Duru.

Evet evet, Duru.

Neden mi?

Duru kendini içkiye çok kaptırmış ve instaya Deniz'in az daha vereceği çocukla olan dansını koymuştu. Aa, bide bunu Deniz'in telefonundan babasına atmıştı, neden mi? Fethi ni Deniz'in eski sevgilisi olan Fethi sanmıştı. Deniz babasının adını F olarak kaydettiği içinde çokta aldırmamıs ve aynı videoyo üüclüye hatta kendi arkadaş gruplarına bile atmıştı.

Deniz şuan o videonun okulun resmi hesabında olmamasına sükür ediyordu.

Duruyla kavga etmemis, aksine, videoya bakıp bakıp saatlerce gülmüstüler.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

And~~What? //bxbxbxbWhere stories live. Discover now