Ott tartottunk hogy örültünk annak a hírnek hogy ugyan abba az osztályba mehetek vissza ezért nem kell ismét be illeszkednem.
Jó..volt itt is egy normális lány barátnőm de ő vele megszakadt a kapcsolat mert nem beszéltünk miután elköltöztünk. Sajnos az évfolyamba jár az exem akit a többiek ki sem állhatnak, mondjuk én sem szeretem és Én szakítottam vele. Az a neve hogy DashŐ az, oke helyes de egy hatalmas fuckboy lett xd. Konkrét kihasznált és megcsalt. Ugorjunk vissza az idobe. Remlik mikor azt mondtam volna hogy Tommal ossze vesztünk... Na igen. A vita Dash miatt volt, ugyanis Tom megmondta hogy ne jöjjek vele össze még a legelején, mert azt mondta hogy bunkó és hogy ezzel már sokat veszekedett. én nem hittem neki mert hülye voltam és csak szálltam a rózsaszín köd után és azt gondoltam hogy biztos hazudik mert félt hogy kevesebbet fogok vele foglalkozni. Bevallom igaza volt mert Dash egy idő után már nem tűrte hogy nekem a legfőbb legjobb barátom Tom Kaulitz és a többi 3 legjobb bárátomat meg lefikazta és elhordta őket mindennek. Elkezdett vele veszekedni és hazudgált Tomnak rólam össze vissza. Meg azt mondta neki hogy ,,minek baratkozol a nőmmel ha úgy is utál meg stb,, Tom ezt nem bírta és hibáztatva lettem. Aztán Dash meg csalt egy régebbi ,,barátnőmmel,,... Azt mondta hogy véletlenül volt és hogy nem az aminek látszik, erre Tomnak akartam erről beszélni de nem érdekelte mert megharagudott amiatt hogy nem egy 15 éves barátságot választottam hanem Dasht..(17 vagyok és két éve történt ) és meg értem hogy ezt tette.. miután próbáltam vele megbeszélni csak mégjobban haragudni kezdett rám mert ez neki kurvara szarul esett. Aztan naprol napra romlott a barátság.. és aztán volt olyan mikor csak simán elsétáltunk egymás mellett a folyosón..vagy lakásban. Padtársak voltunk és szintén levegőnek nézett. Mindkettőnknek fájt belülről.
Na de hogy miért meséltem ezt el?
Azért mert Georg rákérdezett a dashel kapcsolatos dologra így-Na miaz adél jut eszembe beszélsz még dashel? -kurvara meglepodtem es mindenki nezett hogy mondjak már valamit de csak ezt láttam mikor rá néztem Tomra.
Majd szomorúan lehajtotta a fejét.
Kérdezte Georg hogy -Naa?
Mondtam hogy
-fuj nem dehogy hagyjal azzal az emberrel.
Majd meg piszkáltam Tom kezét a kezemmel és azt súgtam neki hogy nincs semmi baj...
A fiúk kimentek a szobából de mielőtt megtették volna meg kérdezték hogy
-nem jöttök?
Mondtam hogy majd megyünk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szeretném ha tudnád... ~𝑻𝒐𝒌𝒊𝒐 𝒉𝒐𝒕𝒆𝒍✭
Ficção AdolescenteHelo, Adele Roen vagyok a történetem zűrös napjaimról szól. Vissza költöztünk a régi házunkba. És onnantól kezdődött az érzelmi hullámvasút.❤️🩹 remélem tetszeni fog..