5.resz (Váratlan reggel)

305 8 4
                                    

Ki mentünk Tommal a többiekhez és beszélgettünk. Később be mentem apához a szobájába és mondta hogy hamarabb kész lesz a ház mert már nem sok kell.
Örültem a hírnek.
Beszélgettem apukámmal is egy kicsit majd elmentem a szobámba. Pakoltam ugyanis kicsit kupis volt aminek nem örültem mert kedvem nem volt takarítani.
Kész lettem a takarítással majd zenét hallgattam és feküdtem az ágyon.

A fiúk beszélgetése:

Bill: Halljátok? Nem szervezünk egy kissebb bulit az végett hogy Adél most végre itt van? Meg kicsit fel is kéne vidítani mert szeret bulizni.

Georg: jó ötletnek tartom mert szerintem örülne neki.

Tom: Igen, szerintem is jó ötlet

Gustav: ez mind szép és jó de kiket hívunk?

Bill: majd kitaláljuk de szerintem akkor tartsuk mikor Dave meg Anya és Apa el mennek arra az 1hetes kirándulásra.

Tom: Hát igen mert nem akarok zavaró tényezőket.

Georg: ugye lesz pia?

Bill: hülyének nézel? Rossz kérdés

Gustav: Akkor kiket hívunk?

Bill: hát tudjátok van az a csaj az aaa hogy is hívják Nora, meg Bella meg egy ket fiu havert mondjuk pl Josh-t meg Dilan-t meg meg egy jo par embert az osztalybol

Tom: ugye Dasht nem hívjátok?

Bill: nem, biztos hogy nem.

Bill olyan figyelmes volt hogy szólt Mirának hogy meg tudja e oldani valahogyan hogy ide utazik. Mira azt mondta hogy meg tudja oldani de hoz magával akkor vendégeket spanokat. 2 nap múlva jönnek és egy hotelben szállnak meg.

Time skip es vissza terunk hozzam

Megfurodtem elintéztem az esti dolgaimat es lefekudtem aludni. (Lusta voltam Tomhoz felmenni ezert a melléképületben a szobámban aludtam)
Mar majdnem elaludtam de Tom bejött hozzám. Beszélgettünk egy keveset.

Tom: Szombatra van valami programod?

Én: nincsen, miért?

Tom: Mostmár van. Szombaton 5re legyél készen csinos ruhába és ott leszek a szobádnál addigra.

Én: Oké, de ha nem haragszol, fáradt vagyok.

Tom: nem jösz fel?

Én: lusta vagyok

Tom felemelt és felvitt a szobájába.

Én: köszi

Tom: semmiség

Én: jóéjt Tom

Tom: jóéjt Adél, aludj jól

Ezután Tom megpuszilt.

Time skip

Másnap reggel felkeltem de nem volt mellettem Tom. Le mentem a nappaliba megnézni hogy valaki ébren van már e mert reggel 8volt. Georg már ott volt nálunk gustavval együtt és ültek a kanapén.
-Nem láttátok Tomot?

-nem nem láttuk nem is találkoztunk vele még ma

-hol a faszomban van reggel 8kor mikor ilyenkor életébe nem szokott felkelni.

-Fogalmunk sincsen

-Aggódom

Elmentem megnézni hogy apa alszik e még. Nem aludt tehát még érdeklődtem hogy nem e látta Tomot?
Azt mondta hogy nem látta még ma.

-az fasza mert nincs itt. Sehol nem találom.
És aggódom érte.

-Amugy emlékszel még kereszt apádra meg unokatesódra Noahra??

Szeretném ha tudnád... ~𝑻𝒐𝒌𝒊𝒐 𝒉𝒐𝒕𝒆𝒍✭Donde viven las historias. Descúbrelo ahora