Karakterler:
Başrol: Lina Demirer
17 yaşında.
12.sınıfa gidiyor.
Annesi Amerikalı, Babası Türk. Okulu için Amerika'ya geldi. Ailesi Türkiye'de yaşıyor.
Liseye geçtikten beri her yıl buraya gelir.
Okul bitince Türkiye'ye döner. Şimdi otelde kalıyor.
Ev almayı düşünüyor.
Ama bütçesi yetmediği için alamıyor.Lina. (başrol)
Sulli (2.başrol)
Soojin (3.başrol)
Yujin. (4.Başrol)
Nisa. (5.Başrol)Dil: Çoğunlukla ingilizce ve Korece.
(! Bir kaç ay önce ölen bir K-pop solistinin ölüm haberini alır. Ölen kpop solisti ise Sulli. Evinde ölü bulunmuş. İntihar ettiği düşünülüyor.(Ölümünde şüphe var. !)
Yabancı yaşlı bir kadın televizyonda bu haberi izliyordu. Lina bu haberi duymuştu. Ve üzülmüştü de. Böylece başlıyor.Başlangıç
1. BölümYine bir gün Amerikada yağmur yağıyordu. Lina hemen otele gider. Odasına geçer. Çok üşüdüğü için sıcak birşeyler odasına sipariş eder.Önce saçını kurutur. Biraz sonra sıcak içecekleri gelir. Lina kapıyı açar. Çalışana yatağının yanındaki masayı işaret ederek oraya koymasını ister.
Lina o sırada aynada saçlarını kuruturken masaya içecekleri koyan çalışanı görür ve aynanın yansımasından çalışana birden "bekle,ne? " der.
Odasına içecek getiren kadın tanıdık gelmeye başlar.Lina arkasına döner ve çalışanı süzer.Çalışan telaşlamaya başlar.İçecekleri hızlıca masaya bırakır. Ve oradan çıkar. Tam gidecekken, sessizlik çöker ve Lina sakince;
-Sen o kadınsın değilmi. Ölen o-?
-Hayır değilim. Benzettin. Hem o öldü !
-Hayır o sensin. Sullisin. Ölmemişsin.Evet bu oydu. Ölen kpop solisti Sulli. Peki o ölmemiş miydi? Ne oldu.? Şirket yalan mı söyledi? Aslında saklanıyormuydu? Tüm bu soruların cevabını bilmek istiyordu Lina.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sulli
FanfictionSizlerin de bildiği gibi yıllar önce ölen K-pop idolü Sulli ile ilgilidir bu yazdığım hikaye. Tamamen hayal ürünüdür. Gerçeklikle alakası yoktur. Tamamen eğlence amaçlıdır. İyi okumalar...~