5. Bölüm : İntikam

17 5 0
                                    

Sabah olduğunda dün konuştukları gibi kalkıp dans pratiği yaptılar.Lina odada unuttuğu suyunu almak için izin istedi ve odaya gidip aldı. Gelirken şirket müdürünün odasının kapısının açık olduğunu ve iki kişinin konuşmalarını duydu. Sessizce dinledi:

-Sen aptalmısın. İşini nasıl yapıyorsun. Seni kovmamı mı istiyorsun? Ne demek
birileri odaya girip dosyaları incelemiş!

-Evet patron. Geldiğimde odanın kapısı açıktı. Biri girmiş olmalı. Hem baksanıza, tüm dosyalar nasıl böyle oldu?
(Dosyalar yerlere dağılmıştı.)

-Kim girdi peki odaya?

-Bilmiyorum ama stajyerlerden biri girmiş olabilir. Çünkü öğretmenler girmez.Ama stajyerler yeni oldukları için girmiş olabilirler.

-Öylemi. Peki ama onlara söyleyemeyiz. Yoksa birşeylerin olduğundan şüphe ederler.

-Haklısınız. Bu konuyu fazla uzatmayalım. Birdaha böyle bir şey olursa o zaman bakarız.

-Peki tamam. Hadi gidelim. Ve kahvemi de yan odaya getir. Bugün orada çalışmak istiyorum. Getirince gelip bunları toplarsın.

-Tamam efendim.
Derler ve oradan çıkarlar. Lina tüm bu konuşulanlara kulak misafiri olmuştu.

Lina onlar gittikten hemen sonra odaya girdi. Pencere açıktı ve rüzgar perdeyi resmen içeri atıyordu. Tüm dosyalar öylece yerde dağılmıştı.Ama kendisi kanıt ararken dağıtmamıştı. Büyük ihtimal başka birisi yapmıştı. Odaya göz geçirirken birden içeri Soojin girdi.

-Vaay. Lina hergün bu işlemi yapmak zorunda mısın?
-Ne demek istiyorsun?
-Dün de bu odaya girdin. Ne yapmaya çalışıyorsun. Kanıt falan aramaya mı?
-Ne kanıtı?
-Hadi ama bilmemezlikten gelme. Sen ve ben neyin peşinde olduğunu biliyoruz.
-Ne? Yani bu dosyalar? Sen mi...
-Evet . Sullinin ölmediğini biliyorum. Sana yardım etmek istedim. Ben değiştirdim.
-Demek sende biliyorsun? Peki kim söyledi sana?
-Neden Sulli hakkında bilgi sahibi olmak istiyorsun?
-Bundan sanane. Ben gidiyorum. Şimdi sıram gelmek üzere.

Kolundan sıkıca tutar.
-Hayır hiçbir yere gitmeyeceksin.
-Bırak kolumu Soojin. Ne yapıyorsun?
-Sana engel olacağım. Sulli hakkında daha fazla araştırma yapma. Böyle meseleler senin için değil. Sen idol olacaksın,değil mi?
-Neler diyorsun. Bırak beni.

Soojin Linanın kolundan sıkıca tuttuğu gibi açık olan pencerenin önüne getirir. Perdeyi kenara çeker.

-Artık işin bitti. Üzgünüm Lina. Sonunun böyle olmasını istemezdim ama kendini bulaştın. Sulli benim en yakın arkadaşım. Başka birinin onu doldurmasını istemem.

-Ne! Hayır !
-Eveeeet!

İter ve Lina 20 katlık bir binanın 3.katından düşer.

...
Güneş, Bulutlar, kuşlar... Hepsi hayatın, atmosferin bir parçasıydı. Güneş ne de güzel vuruyordu. Akşama kadar burda böylece kalmak en iyi seçim olabilirdi onun için. Ama Sulli için, insanların kötü düşünceleri için bunu yapmak zorundaydı. Ona bir şey olmayacaktı. Söz vermişti.

-Hayır.Şimdi olmaz. Lütfen bana biraz daha zaman ver.

Bir kez daha. O yüzden şimdi uyumalıydı.Elbet o gün gelecekti.

SulliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin