Sulli bir iki adım uzaklaşırken, hızlıca, yan cebinden bıçak çıkarttı. Lina'ya uzattı, sessiz bir bağırmayla:
-Eğer o olduğumu kimseye söylersen, seni öldürürüm. Şaka yapmıyorum.
-Sakin ol. Kimseye anlatmayacağım. Söz veriyorum. Sadece sana yardım etmek istiyorum. Şimdi o bıçağını tekrar cebine koy lütfen.
Sulli bıçağı cebine koyar. Ardından Linanın yatağına çaresizce oturup, sesizce ağlamaya başlar.
-Bana güvenebilirsin Sulli. Sadece anlat. Ne oldu?
Ve Sulli her şeyi anlatır:
Biliyorsun ki ben SM şirketindeki bir idoldüm. Şirket beni öldü olarak biliyor. Ve beni tanıyan herkes de. Ama sen de dahil birkaç arkadaşım ölmediğimi biliyor. Aslında şirket beni bilerek öldürmek istedi çünkü ben şirketin bütün karanlık sırlarını biliyorum. Ve beni bu bildiklerimden dolayı ortadan kaldırmak istediler. Onlara kimseye söylemeyeceğimi söylediğim halde bana zorla zehirli bir iğne yapıp öldürmeye çalıştılar. Ve yakın bir arkadaşımda beni o iğneden kurtardı. Beni ölmüş olarak şirkete ve tüm dünyaya gösterdi. Şirket ölmediğimi bilmiyor yani. Ve arkadaşım beni Amerika'ya getirdi. Yaklaşık 3 aydır burdayım. Eğer ölmediğimi söyleseydi, onlar beni öldürecekti.
-Peki seni tanımadılar mı buradaki insanlar?
-Aslında biliyorsun ben ülkemde popülerim. Bu yüzden buradakiler beni pek tanımıyorlar. Hem haber daha yeni, hem de çevremde hep iş insanları olduğu için öyle müzikle ilgilenmezler. Buradaki insanlarla iyi geçinemiyorum. Bu yüzden kimseye güvenmiyorum. E haliyle yüzümü de onlardan gizliyorum. Beni tanımaları an meselesi. Bir tek kendi ülkemdeki bir arkadaşım beni biliyor ve kimseye söylemiyor.
Sende söylemezsin değilmi ?
Lina tabiki söylemeyecekti ama bu sırrın süresi uzamadan bir an önce şirketin kötü çalışanlarını yakalatmalıydı. Bunun sonucunda tabiki çok hasar görecekti. Ama Sulliye yardım etmek istiyordu.Peki o iyi kalpli arkadaşı kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sulli
FanfictionSizlerin de bildiği gibi yıllar önce ölen K-pop idolü Sulli ile ilgilidir bu yazdığım hikaye. Tamamen hayal ürünüdür. Gerçeklikle alakası yoktur. Tamamen eğlence amaçlıdır. İyi okumalar...~